Historik på Youtube går bananas

Permalänk
Avstängd

Historik på Youtube går bananas

Hej, senaste dagarna har jag märkt att historiken på youtube är galen. Jag brukar gå in och rensa ibland för att recommendations tycker man ska se alla scener ur alla filmer som släppts bara för att man såg just en scen från en film.

I alla fall, min history är full med videos jag aldrig sett, från kanaler jag aldrig hört talas om.

Inatt har jag tydligen kollat på ca 40 videor irad från 3 olika kanaler?!

Någon som varit med om något liknande? Jag tänkte om det är någon spellista som drar igång på Xboxen eller iPaden, men jag har ingenting som är igång 24/7, förstår inte vad som hänt ^^

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Du kan börja med att kolla om någon annan har varit inne på ditt google-konto. Du kan se inne på ditt konto vem och vilka som har varit inne inkl. IP osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Hej, senaste dagarna har jag märkt att historiken på youtube är galen. Jag brukar gå in och rensa ibland för att recommendations tycker man ska se alla scener ur alla filmer som släppts bara för att man såg just en scen från en film.

I alla fall, min history är full med videos jag aldrig sett, från kanaler jag aldrig hört talas om.

http://i68.tinypic.com/2dlpw9f.jpg

Inatt har jag tydligen kollat på ca 40 videor irad från 3 olika kanaler?!

Någon som varit med om något liknande? Jag tänkte om det är någon spellista som drar igång på Xboxen eller iPaden, men jag har ingenting som är igång 24/7, förstår inte vad som hänt ^^

Logga in här:
https://myaccount.google.com/intro/security
Logga ut på alla devices du ej känner till/byt lösenord.

Du har loggat in en padda/laptop/något någonstans där någon sitter och glor på saker via ditt konto inte mer än så!
Annars är du inne på någon annans konto på din PC helt enkelt.

edit:
extremfall är att du haft en enhet igång där man kommit åt en video som sen bara spelat vidare med Autoplay så har videona bara gått igenom med relaterade saker.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Niivpzi:

Logga in här:
https://myaccount.google.com/intro/security
Logga ut på alla devices du ej känner till/byt lösenord.

Du har loggat in en padda/laptop/något någonstans där någon sitter och glor på saker via ditt konto inte mer än så!
Annars är du inne på någon annans konto på din PC helt enkelt.

edit:
extremfall är att du haft en enhet igång där man kommit åt en video som sen bara spelat vidare med Autoplay så har videona bara gått igenom med relaterade saker.

Jag har min privata + jobbdator, iphone, ipad.

Loggar aldrig in någon annanstans, men då det är 20 videor irad, alla visade till 100 %, så känns det som om det är någon slags spellista som har gått igång.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Avstängd

Haha ok jag kom på vad det var.

I onsdags satt jag och kolla på YT via chromecast på jobbet när jag väntade på sambon.

Den har rullat sen dess

Var helt säker på att den la av när man stängde av TVn, men nu har man lärt sig något nytt.

Visa signatur

Mr. Scriptman