Permalänk
Medlem

2x gtx 980ti, gtx 970

Jag börjar tveka om jag verkligen vill göra ett sli-bygge så testar intresset på forumet för mina grafikkort.
Säljer dessa:

1st Msi gtx 980ti gaming 6g oc edition
https://www.msi.com/Graphics-card/GTX-980-Ti-GAMING-6G.html

1st EVGA gtx 980 Ti sc+ acx 2.0
https://www.evga.com/articles/00934/EVGA-GeForce-GTX-980-Ti/

1st Msi gtx 970 armor
https://www.msi.com/Graphics-card/GTX-970-4GD5T.html

Msi 980ti kortet kommer komplett med kartong och tillbehör men inget kvitto.

EVGA kortet saknar orginalkartong och tillbehör men skickas i en asus strixlåda med antistat påse och har ett kvitto från netonnet.

Msi 970 kortet är urtaget ur ett färdigbygge och saknar därmed alla tillbehör men skickas väl paketerat i antistatpåse och kartong.
Alla korten fungerar utmärkt och jag har inte märkt några missljud.

Jag tar bud från 2500kr på 980ti och 1300kr på 970.
Alla priser är ex frakt och budgivningen avslutas på torsdagen den 7 december och betalning behöver vara framme senast fredagen då jag åker iväg på semester på lördag morgon och vill ha paketen postade innan dess

Finstilta: Jag tar inte ansvar för hur postnord, dhl och schenker sköter sin hantering. Paket kommer skickas spårbart om inget annat kommits överens om. Jag förbehåller mig rätten att välja vem jag säljer till. Förbehåller mig även rätten att inte sälja alls.

Happy bidding

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

börjar på 1300kr för 970 då.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem

2500 kr hämtar Msi 980ti

Permalänk

2500kr och hämtar evga gtx 980 ti

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Bjuder 2700:- +frakt för EVGA 980ti:t.
(Kvittar mig vilket av dom egentligen)

Visa signatur

750W PSU | 3600X | 16GB RAM | GTX 1080Ti | 240GB SSD | 1TB SSD

Permalänk

2800 mitt sista bud på ngn av gtx 980 ti men helst EVGA

Kan hämta

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

2800:- frakt för ett gtx 980 ti

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

5000+frakt för allt.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Buden är noterade. Det kan hända att jag avrundar detta tidigare än torsdag för att försäkra att pengar och paket har bytt ägare i tid

Ledande just nu är:

@djdennistm på evga 980ti på 2800kr + hämtning

@basheri på msi 980ti på 2800kr + frakt

@trattjaevel på msi 970 på 1300kr + frakt?

Permalänk
Skrivet av Edmondo:

Buden är noterade. Det kan hända att jag avrundar detta tidigare än torsdag för att försäkra att pengar och paket har bytt ägare i tid

Ledande just nu är:

@djdennistm på evga 980ti på 2800kr + hämtning

@basheri på msi 980ti på 2800kr + frakt

@trattjaevel på msi 970 på 1300kr + frakt?

kan man komma hämta den ikväll tro?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

@djdennistm: Nej tyvärr inte är nog inte hemma förens efter 23 ikväll.

Permalänk
Skrivet av Edmondo:

@djdennistm: Nej tyvärr inte är nog inte hemma förens efter 23 ikväll.

Ajdå. Vad synd. Är det någon dag du är hemma tidigare? Jag slutar senast 13.15 denna vecka.

Hade varit skönt. För varken fredag lördag och söndag kan jag hämta den på plats då är det skicka som gäller. Men vill helst hämta den.

Om det inte går tror jag att jag hoppar av pga är desperat efter ett grafikkort

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edmondo:

Buden är noterade. Det kan hända att jag avrundar detta tidigare än torsdag för att försäkra att pengar och paket har bytt ägare i tid

Ledande just nu är:

@djdennistm på evga 980ti på 2800kr + hämtning

@basheri på msi 980ti på 2800kr + frakt

@trattjaevel på msi 970 på 1300kr + frakt?

Ja, vill du avrunda skicka ett pm med info så swishar jag och sänder adress så fort jag ser det.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Skrivet av trattjaevel:

Ja, vill du avrunda skicka ett pm med info så swishar jag och sänder adress så fort jag ser det.

sorry skrev till fel person...hehe:)

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Okej en uppdatering.
Ledande bud är:

@djdennistm på evga 980ti på 2800kr + hämtning

@basheri på msi 980ti på 2800kr + frakt

@acandell msi 970 på 1350kr + hämtning via pm

Upphämtning kan ske onsdag till fredag enligt ö.k. lördagsmorgon drar jag på semester.

Sätter nu köp nu pris på sakerna för att kanske snabba på en affär. 3000kr på 980ti korten och 1500kr på 970n annars så är det torsdag klockan 11.00 som gäller så att man kan få iväg paketen innan klockan 13

Permalänk
Skrivet av Edmondo:

Okej en uppdatering.
Ledande bud är:

@djdennistm på evga 980ti på 2800kr + hämtning

@basheri på msi 980ti på 2800kr + frakt

@acandell msi 970 på 1350kr + hämtning via pm

Upphämtning kan ske onsdag till fredag enligt ö.k. lördagsmorgon drar jag på semester.

Sätter nu köp nu pris på sakerna för att kanske snabba på en affär. 3000kr på 980ti korten och 1500kr på 970n annars så är det torsdag klockan 11.00 som gäller så att man kan få iväg paketen innan klockan 13

okej mitt sista bud var 2800kr då passar jag då. Synd

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

@djdennistm: du leder så jag förstår inte riktigt dig nu. Som sagt jag kan tidigast mötas upp onsdag i vilket fall.

Permalänk
Skrivet av Edmondo:

@djdennistm: du leder så jag förstår inte riktigt dig nu. Som sagt jag kan tidigast mötas upp onsdag i vilket fall.

därför du satte köp nu 3000kr på gtx 980ti så mycket pengar har jag inte

"Sätter nu köp nu pris på sakerna för att kanske snabba på en affär. 3000kr på 980ti korten och 1500kr på 970n annars så är det torsdag klockan 11.00 som gäller så att man kan få iväg paketen innan klockan 13" dom flesta hade ju tolkat det så jag skriver eller hur? kändes oseriöst

så tyvärr passar på detta och kollar efter annat kort. GL

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

@djdennistm: tråkigt att du känner att det verkart oseriöst. Jag måste få skicka sakerna senast fredag för jag åker till Indien kl 06.00 lördag. Om någon vill göra en banköverförelse så tar det en dag och jag kan kanske inte se pengarna i tid. Högst bud räknas fortfarande och eventuellt max bud blir 3000kr. Sitt still i båten är du snäll, om ingen ger ett högre bud så kan du hämta kortet på trosdag för den nätta summan av 2800kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av djdennistm:

därför du satte köp nu 3000kr på gtx 980ti så mycket pengar har jag inte

"Sätter nu köp nu pris på sakerna för att kanske snabba på en affär. 3000kr på 980ti korten och 1500kr på 970n annars så är det torsdag klockan 11.00 som gäller så att man kan få iväg paketen innan klockan 13" dom flesta hade ju tolkat det så jag skriver eller hur? kändes oseriöst

så tyvärr passar på detta och kollar efter annat kort. GL

Fast ditt bud på 2800.- ligger ju fortfarande som ledande bud. Det är ju bara om någon väljer att köpa det direkt för 3000.- eller bjuder över dig som du inte har ledande budet.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem

Efter en lite oklar utveckling i diskutionstråden så ser det ut som att jag har ett bud på 2800kr på ena 980ti och 2700kr på det andra samt 1350kr på 970. Torsdag är fortfarande avslutningsdagen.

Permalänk
Medlem

Låter mitt bud i första hand gälla MSI 980TI Gaming det jag är mest intresserad av

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Måste tyvärr dra tillbaka mitt bud på 970-kortet om det är OK. Måste på jobbresa och kommer inte kunna hämta.

Permalänk

Jag budar 2900:- för 980 Ti Gaming och jag kan hämta det imorgon, torsdag efter klockan 12 om det skulle passa!

Visa signatur

En shot på det, tack