Permalänk
Medlem
Skrivet av Beijing:

Väntar otåligt på att Julkalendrar 2017 ska dyka upp i forumet

Skrivet av Trunk:

Samma här. Finns inget bättre än att bli besviken över vilket skräp som reas bort och jultävlingar man aldrig vinner

(Har faktiskt för mig att jag köpte en julklapp eller två förra året )

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av buffymannen:

+1 på den

Jättekul att mina trådar uppskattas. Blir verkligen glad av att läsa det
Tyvärr måste jag säga att jag verkligen inte har tid för att hålla igång en julkalender i år. Om någon känner sig frivillig att ta över ansvaret får ni jättegärna göra det. Jag kan hjälpa till ifall det finns några frågor.
Tycker själv det kommer bli tråkigt att inte hålla kvar traditionen, men har som sagt ingen tid för detta i år

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Jättekul att mina trådar uppskattas. Blir verkligen glad av att läsa det
Tyvärr måste jag säga att jag verkligen inte har tid för att hålla igång en julkalender i år. Om någon känner sig frivillig att ta över ansvaret får ni jättegärna göra det. Jag kan hjälpa till ifall det finns några frågor.
Tycker själv det kommer bli tråkigt att inte hålla kvar traditionen, men har som sagt ingen tid för detta i år

Jag försöker hålla den uppdaterad så gott jag kan
Startade ny tråd och tog din text. Ska försöka vara aktiv dagligen och se till att upprätthålla din ära

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Jag försöker hålla den uppdaterad så gott jag kan
Startade ny tråd och tog din text. Ska försöka vara aktiv dagligen och se till att upprätthålla din ära

och länken så alla hittar
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1499755-julkalendrar-2...