Black Friday 2017 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rokkoko:

Är någon krona från en köpgräns på CDON. Någon som vet hur man får till en lista med deras billigaste prylar?

Kan sortera på Prisjakt efter produkter endast från CDON och därefter enl. pris.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Någon som vet vilken adepter som krävs till PS4 som är köpt från England? (shopto.net), citera gärna vid svar.

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Någon schysst NAS? Såg att DS216J va på 1500 hos CDON, men det har den varit tidigare hos @Webhallen och Dustin.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TheBodyLotion:

@Yahbulon:

Beställningsbekräftelse 00:44
Orderbekräftelse 5:53
Leveransinformationen trillade in 6:22
Fakturan från klarna 10:08.

Beställde också 00:45 och har inte fått någon orderbekräftelse än.
Verkar ju vara ren tur detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yahbulon:

Ni som fått tangentbordet skickat kan ni skriva vilken tid ni fick eran bekräftelse?

Skickades från m.sweclockers.com

Beställningsbekräftelse - 00:44
Orderbekräftelse - 07:32
Faktura - 11:39

Permalänk
Medlem

Hallå alla hoppas ni har gjort bra fynd!

Jag försöker hitta en tv till bra pris, men det är ju en ren jävla jungel.. Har ni något tips på tv med ett maxtak på 8k?

Permalänk
Medlem

@anon289784: Notera att jag köpte en gtx 1070ti vid sidan av i samma beställning, kanske jag sattes som en högre prio så att de slapp annullera hela ordern?

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk

Ensamma Vargen - Rollspelsbox

Visa signatur

load "$",8 : list

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TheBodyLotion:

@luddesv: Notera att jag köpte en gtx 1070ti vid sidan av i samma beställning, kanske jag sattes som en högre prio så att de slapp annullera hela ordern?

Låter korrekt.
Borde köpt en tandborste eller något så jag också kom förbi kön

Permalänk
Medlem

Verkar vara djungelns lag med tur om folk ska få en tangentbord. Att dom inte skickar i turordning är ju förbluffande.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

RM750x finns hos Komplett för 899kr. Betydligt bättre kvalitet än EVGA-agget och med tio års garanti. Dessutom semi-passivt = knäpptyst vid surf och andra lättare arbetsuppgifter.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag gick igenom tre exemplar RM750x innan jag till slut köpte ett G2 750w. Båda är semipassiva, med likvärd ljudnivå. I prestandatester är de också likvärda. Problemet med mina RM750x var coil whine på alla tre modeller, men det fungerar säkert bättre med andra komponenter.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Visa signatur

load "$",8 : list

Permalänk
Medlem

Fel person

Här har du en bra länk @Rokkoko

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yahbulon:

Ni som fått tangentbordet skickat kan ni skriva vilken tid ni fick eran bekräftelse?

Skickades från m.sweclockers.com

Bekräftelse 00.43
Leverans med Kolli-ID 07.56

Permalänk
Skrivet av ubq8reJBwn2B:

Någon schysst NAS? Såg att DS216J va på 1500 hos CDON, men det har den varit tidigare hos @Webhallen och Dustin.

https://www.komplett.se/product/896614/datorutrustning/lagrin...
Denna Qnapen var sänkt en bit.
Sitter också och letar efter lagring och nas:ar. Kändes som det var bättre fynd på den sidan förra året.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mix0r:

Orderbekräftelse 00:03 köpt med faktura, fortfarande ingen update, står som "Packas" utan något datum bestämt men får väl bara vänta och se

Verkar ju vara random hur ordern behandlas tydligen. Folk som beställt senare har ju fått leveransbesked!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Visa signatur

Lite härlig psy trance?
https://youtu.be/5vHuLa-AC9Y

Permalänk
Medlem

Inte för att det är en Black Friday vara men billigt var det om ni vill ha en stor display.

https://www.blocket.se/stockholm/Benq_35__Curved_xr3501_144mh...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av HasseY:

Produkt: Philips produkter inkl flera Hue paket 50% hos Jula
Länk: https://www.jula.se/tema/2017/black-friday/
Prisjakt:
Pris: 50%

Du är ungefär 14 timmar för sen, och detta har redan nämnts många gånger förut Allt var slut innan rean började.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper:

Har någon kommit över bra pris på kaffebryggare som Moccamaster?

Skickades från m.sweclockers.com

Bagaren och kocken har!

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ubq8reJBwn2B:

Någon schysst NAS? Såg att DS216J va på 1500 hos CDON, men det har den varit tidigare hos @Webhallen och Dustin.

Nope väntar fortfarande. Bara 4tb diskar som har dykt upp för 1100 hittils.

Permalänk
Medlem

@carlosxbox82: Jävla dåligt att det bara var 1 års garanti för det priset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yahbulon:

Verkar ju vara random hur ordern behandlas tydligen. Folk som beställt senare har ju fått leveransbesked!

Skickades från m.sweclockers.com

Det kanske är så att beställningar som gjorts mot faktura hanteras på annat sätt än förskottsbetalning och att den extra handläggningstiden gör att man hamnar efter den magiska brytpunkten.

Jag förstår dock inte riktigt paniken, de inväntar nästa leverans och har bekräftat att alla beställningar för 99kr kommer att skickas. Sitt ner i båten så ska du se att ditt tangentbord dyker upp så småningom.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Fel person

Här har du en bra länk @Rokkoko

Tackar!

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem

https://www.jula.se/catalog/verktyg-och-maskiner/tryckluft/ko...

har dom nån vattenavskiljare som går att köpa till? finner det ej.

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Von_OttO:

Bagaren och kocken har!

Samma priser som de har haft senaste månaden dock. Kanske som så att Silver inte var nedsatt förra månaden kanske.

Permalänk
Skrivet av Tekopp:

Det där ser skapligt ut, tåls att fundera över,tack

Bra agg också (vet inte hur G3 fläkt är men G2 låter tydligen mer än detta agg)
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3330352

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Ute lite sent kanske men undrar om någon har sätt en bra 2-4TB disk till datorn? Skulle behöva uppgradera min lagring av skitsaker.