Black Friday 2017 – Tips, butiker och erbjudanden

Skrivet av Rokkoko:

Är någon krona från en köpgräns på CDON. Någon som vet hur man får till en lista med deras billigaste prylar?

Kan sortera på Prisjakt efter produkter endast från CDON och därefter enl. pris.

Någon som vet vilken adepter som krävs till PS4 som är köpt från England? (shopto.net), citera gärna vid svar.

Någon schysst NAS? Såg att DS216J va på 1500 hos CDON, men det har den varit tidigare hos @Webhallen och Dustin.

Skrivet av TheBodyLotion:

@Yahbulon:

Beställningsbekräftelse 00:44
Orderbekräftelse 5:53
Leveransinformationen trillade in 6:22
Fakturan från klarna 10:08.

Beställde också 00:45 och har inte fått någon orderbekräftelse än.
Verkar ju vara ren tur detta

Skrivet av Yahbulon:

Ni som fått tangentbordet skickat kan ni skriva vilken tid ni fick eran bekräftelse?

Skickades från m.sweclockers.com

Beställningsbekräftelse - 00:44
Orderbekräftelse - 07:32
Faktura - 11:39

Hallå alla hoppas ni har gjort bra fynd!

Jag försöker hitta en tv till bra pris, men det är ju en ren jävla jungel.. Har ni något tips på tv med ett maxtak på 8k?

@luddesv: Notera att jag köpte en gtx 1070ti vid sidan av i samma beställning, kanske jag sattes som en högre prio så att de slapp annullera hela ordern?

Ensamma Vargen - Rollspelsbox
Skrivet av TheBodyLotion:

@luddesv: Notera att jag köpte en gtx 1070ti vid sidan av i samma beställning, kanske jag sattes som en högre prio så att de slapp annullera hela ordern?

Låter korrekt.
Borde köpt en tandborste eller något så jag också kom förbi kön

Verkar vara djungelns lag med tur om folk ska få en tangentbord. Att dom inte skickar i turordning är ju förbluffande.

Skrivet av ågren:

RM750x finns hos Komplett för 899kr. Betydligt bättre kvalitet än EVGA-agget och med tio års garanti. Dessutom semi-passivt = knäpptyst vid surf och andra lättare arbetsuppgifter.

Jag gick igenom tre exemplar RM750x innan jag till slut köpte ett G2 750w. Båda är semipassiva, med likvärd ljudnivå. I prestandatester är de också likvärda. Problemet med mina RM750x var coil whine på alla tre modeller, men det fungerar säkert bättre med andra komponenter.

Fel person

Här har du en bra länk @Rokkoko

Skrivet av Yahbulon:

Ni som fått tangentbordet skickat kan ni skriva vilken tid ni fick eran bekräftelse?

Bekräftelse 00.43
Leverans med Kolli-ID 07.56

Skrivet av gneken:

Någon schysst NAS? Såg att DS216J va på 1500 hos CDON, men det har den varit tidigare hos @Webhallen och Dustin.

https://www.komplett.se/product/896614/datorutrustning/lagrin...
Denna Qnapen var sänkt en bit.
Sitter också och letar efter lagring och nas:ar. Kändes som det var bättre fynd på den sidan förra året.

Skrivet av Mix0r:

Orderbekräftelse 00:03 köpt med faktura, fortfarande ingen update, står som "Packas" utan något datum bestämt men får väl bara vänta och se

Verkar ju vara random hur ordern behandlas tydligen. Folk som beställt senare har ju fått leveransbesked!

Inte för att det är en Black Friday vara men billigt var det om ni vill ha en stor display.

https://www.blocket.se/stockholm/Benq_35__Curved_xr3501_144mh...

Skrivet av HasseY:

Produkt: Philips produkter inkl flera Hue paket 50% hos Jula
Länk: https://www.jula.se/tema/2017/black-friday/
Prisjakt:
Pris: 50%

Du är ungefär 14 timmar för sen, och detta har redan nämnts många gånger förut Allt var slut innan rean började.

Skrivet av MrMunchy:

Har någon kommit över bra pris på kaffebryggare som Moccamaster?

Bagaren och kocken har!

Skrivet av gneken:

Nope väntar fortfarande. Bara 4tb diskar som har dykt upp för 1100 hittils.

@carlosxbox82: Jävla dåligt att det bara var 1 års garanti för det priset

Skrivet av Yahbulon:

Verkar ju vara random hur ordern behandlas tydligen. Folk som beställt senare har ju fått leveransbesked!

Det kanske är så att beställningar som gjorts mot faktura hanteras på annat sätt än förskottsbetalning och att den extra handläggningstiden gör att man hamnar efter den magiska brytpunkten.

Jag förstår dock inte riktigt paniken, de inväntar nästa leverans och har bekräftat att alla beställningar för 99kr kommer att skickas. Sitt ner i båten så ska du se att ditt tangentbord dyker upp så småningom.

Skrivet av Icte:

Fel person

Här har du en bra länk @Rokkoko

Tackar!

https://www.jula.se/catalog/verktyg-och-maskiner/tryckluft/ko...

har dom nån vattenavskiljare som går att köpa till? finner det ej.

Skrivet av Von_OttO:

Bagaren och kocken har!

Samma priser som de har haft senaste månaden dock. Kanske som så att Silver inte var nedsatt förra månaden kanske.

Skrivet av Tekopp:

Det där ser skapligt ut, tåls att fundera över,tack

Bra agg också (vet inte hur G3 fläkt är men G2 låter tydligen mer än detta agg)
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3330352

Ute lite sent kanske men undrar om någon har sätt en bra 2-4TB disk till datorn? Skulle behöva uppgradera min lagring av skitsaker.