Strul med ZenWatch
Vet inte om det här är ett ärende för er, men eftersom klockorna inte omnämns i er beskrivning i första posten så testar jag.
Jag köpte min ZW3 i februari och nu har laddkabeln säckat ihop helt. Jag vet att det är just kabeln eftersom jag kan ladda min klocka i en bekants laddningsdocka men hans klocka tar inte heller laddning med min.
Jag kontaktade er support gällande detta, men de kräver att jag skickar in rubbet, kabel, AC-adapter, klocka och originalförpackning annars vägrar de ta i ärendet. Jag är inte alls sugen på att stå utan klocka bara för att få en simpel kabel utbytt och känner mig inte helt trygg med att skicka iväg allt då jag har många erfarenheter av produkter som råkar ut för stryk och blir rätt fula när de varit inne på service.
Jag frågade därför vad det skulle kosta att köpa en kabel och blev då hänvisad till en hemsida, http://www.asusparts.eu/se men där finns inte min modell (WI503Q) ens listad.
När jag påpekade det orimliga i att behöva skicka iväg rubbet när felet är lokaliserat och att min klocka inte ens finns med på sidan som supporten länkat till fick jag detta svar:
Hej,
Tyvärr så är det de som gäller för att det ska täckas av garantin.
Om du behöver hjälp att hitta specifika delar till en speciell modell så rekommenderar jag att du kontaktar Asusparts direkt.,
http://www.asusparts.eu/se/Home/ContactUs
“Please feel free to rate our service according to the solution provided in the
questionnaire that will be sent to you shortly after our reply to your inquiry.
Your satisfaction is very important for us. If you think we could
have done anything more to assist you please let us know by replying this email.
Your feedback will be passed to the person or persons related.
Best Regards,
Lucas H
ASUS Nordic
Technical Support Department
Känns inte som ett fantastiskt bemötande direkt, kan ni hjälpa mig? @ASUS_Troy ?
7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW