Nominera årets bästa produkter i European Hardware Community Awards 2017

Nominera årets bästa produkter i European Hardware Community Awards 2017

Sommarens European Hardware Awards under Computex 2017 i Taipei följs ännu en gång upp av Community Awards, där det är upp till medlemmarna att göra sina röster hörda!

Läs hela artikeln här

Var en del att nominera.😝

Skickades från m.sweclockers.com

Tror att årets produkt antingen faller på 8700K eller R5 1600 eller R7 1700 (med X eller utan?)

Undrar om det finns någon enda person som kan ge en vettig och välmotiverad nominering till var och en i samtliga 41 klasser?
Vem f*n har koll på alla nätaggretgat, bildskärmar, grafikkort, moderkort, RAM-minnen, mobiltelefoner, handdatorer, .... , som släppts under året?

Jag svarade bara på de två kategorier där jag tycker mig ha koll.

Såklart så glömmer man ju att skriva in sitt namn efter att man kommit på en bra motivering!

Varför finns det inga alternativ att välja emellan från en lista i varje kategori som t.ex. förra året?

De var en del frågor, får sätta mig med detta senare ikväll!

Kom till 1/3 sen pallade jag inte mer för lång.

Lycka till för den personen som ska sammanställa resultaten utan svarsalternativ.

Men samtidigt tar det bort en massa skitsvar. Jag har t.ex. ingen aning om vilka skärmar som är bäst idag, jag vet det finns några grymma. Men genom att inte ha svarsalternativ så blev det inte att jag valde en helt okänd produkt som jag trodde var bra.

Så svaren som ni får nu har folk ansträngt sig lite mer att få fram, detta lär även leda till mindre svar.

Skrivet av anon159643:

Lycka till för den personen som ska sammanställa resultaten utan svarsalternativ.

Men samtidigt tar det bort en massa skitsvar. Jag har t.ex. ingen aning om vilka skärmar som är bäst idag, jag vet det finns några grymma. Men genom att inte ha svarsalternativ så blev det inte att jag valde en helt okänd produkt som jag trodde var bra.

Så svaren som ni får nu har folk ansträngt sig lite mer att få fram, detta lär även leda till mindre svar.

lol, jag håller med, jag började fylla i o svara, men sedan var det så många delar jag inte kunde svara på utan att bara hitta på, så jag gav up la ner det hela...men önskar alla som deltog god tur...

Skrivet av Cuby:

Såklart så glömmer man ju att skriva in sitt namn efter att man kommit på en bra motivering!

Vad var det för motivering?
Om du ger den till oss så kanske vi kan hitta ditt bidrag...

Glädjen när man inser man glömde skriva sitt användarnamn efter man skickat in den...

Finns det någon möjlighet att lägga till?

Förstår inte riktigt varför man inte lägger till ett separat fält för användarnamn och gör det obligatoriskt att fylla i detta om man också svarat på den sista frågan.

Om man måste fylla i varje fält för att ha en chans att vinna så kommer folk bara att ordbajsa då det troligtvis inte finns en enda person som har koll på och erfarenhet av flera produkter i samtliga kategorier. Man kommer kort och gott endast nominera de produkter som man själv eller någon annan äger och är nöjd med, de som fått bra betyg i recensioner, eller några man bara råkar känna till, bara för att ha en chans att vinna.

Skrivet av VadSaDu:

Kom till 1/3 sen pallade jag inte mer för lång.

Fyllde i 2 (2 frågor), sen insåg jag hur mycket det var och sket i det istället.
Insåg att jag inte har den kollen på ALLA produkter som dom efterfrågar..

Skrivet av Cuby:

Samma här, missförstod de, de borde ha inkluderat detta vid slutet, inte i början. Lite dåligt tyvärr.

Höll koll på de mesta, däremot speakers, gamingstolar och lite sånt var väl inte de lättaste. Komponenter, datorer etc var ganska lätt men kör man med bra headset har man knappast bra högtalare samtidigt. Dock lite weird att de inte frågade om någon TV

Eller kanske haft en separat ruta för att fylla i användarnamn.

@Cuby @Hoggaforfan @Bloodstainer

Haha! Roligt att se att man inte är ensam i alla fall...

Senast redigerat 2017-10-06 19:31: Fixade smileyn

@Lineri:
Tanken är att man fyller i det man vill, man kan lämna tomma rutor på de områden man inte känner sig up to date på eller relevanta. Och att det inte finns förvalda alternativ betyder att endast folk som vet kan rösta. dvs. random personer kan inte komma och fylla random svar endast för att delta i tävlingen.

Sätter en tia på att resultatet mer kommer spegla de populäraste produkterna istället för de bästa. Men men, jag ser ändå fram emot resultaten.

Skrivet av Tdoll:

Sätter en tia på att resultatet mer kommer spegla de populäraste produkterna istället för de bästa. Men men, jag ser ändå fram emot resultaten.

Det är samma sak i dessa sammanhang.