Rösta fram Månadens Galleri (oktober 2017)

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Rösta fram Månadens Galleri (oktober 2017)

Hej alla SweClockare!

Ny omgång av Månadens Galleri!

Det var mycket fina gallerier som postats de senaste två månaderna, denna gång är det sex stycken nominerade gallerier. Det är nu upp till er att rösta fram de tre vinnarna. För er som missat så är detta en tävling vi kör varannan månad tillsammans med SweClockers där jag nominerar ett antal gallerier som sticker ut ur mängden som ni sedan får rösta på. De tre gallerier med flest röster kammar hem fina priser från oss på Corsair samt utmärkelsen Månadens Galleri.

Omröstningen pågår i en vecka. Notera att man får rösta på fler än ett bidrag.

Tävlingsvinster.

Nominerade
(2017-08-08 - 2017-10-04)

Pixel Art - Link BOTW av @andreas_dock

Phase One av @MetallicAcid

CM6 av @timpelay

Project Perfection av @YamahaDGX630

Ett Gaming-tangentbord av @anon257891

Bartop Arcade MK3 av @AkP86

Permalänk
Inaktiv

Tack för nomineringen! Många fina gallerier (beslutsångest) men till slut gick min röst till "Bartop Arcade mk3".

Permalänk
Proffsmoddare

Tack för nomineringen och lycka till alla!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Stort tack för nomineringen!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av timpelay:

Tack för nomineringen och lycka till alla!

röstade på ditt projekt. Gillar den gröna looken.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

la min på CM6

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av mrbrix:

röstade på ditt projekt. Gillar den gröna looken.

Skrivet av Tip Top:

la min på CM6

Tack, kul att ni gillar det!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Både Phase One och Bartop Arcade MK3 är riktigt häftiga och man kan verkligen se hur mycket kärlek och energi som lagts ner på projekten men jag röstade trots det på @YamahaDGX630. Det är egentligen en ganska simpel konfiguration jämfört med alternativen men det var ändå något som träffade mig och min pedantiska sida.

Så stilrent och enkelt men ändå elegant och jag verkar vara en av få som tycker att Noctuas brun/beiga tema är riktigt läcker.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Proffsmobbare

Riktigt bra startfält, väldigt genomtänkta bidrag och mycket professionellt utförande.

Permalänk
Medlem

cm6, cleant och bra bilder!

Permalänk
Medlem

Man kan rösta på mer än ett bidrag så ni tänker på det.
I vanlig ordning tänker jag inte rösta på MetallicAcid eller Timpelay då dessa är proffsmoddare.

Jag röstade på Perfection och Bartop.

Permalänk
Proffsmoddare

Thanks for the nonination and the votes. Awesomw drive to continue with more projects in the future!

Permalänk

Tangentbordet fick min röst, även fast datorerna var riktigt fina så var t-bordet så pass originellt

Visa signatur

Laptop och Philips Fidelio X2HR :)

Permalänk
Racingkonstnär

Tack för nomineringen! Röstade på mig själv... nejdå Det blev tangentbordet för mig, har en liten fetish (ej snuskig) för tangentbord.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av drakelito:

Tangentbordet fick min röst, även fast datorerna var riktigt fina så var t-bordet så pass originellt

Samma här. Gillar originalitet och premierar gärna sådant. Inte för att de andra skapelserna var dåliga men sådana tangentbord ser jag så sällan samt att det var fräckt!