Sökes: spelare till GTA 5.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av RuneWebradio:

Jag la till er idag. Jag är 34 vårar gammal och spela ofta efter jobbet, 7-16. Saknar vettigt folk att köra med. Jag ska in nu och kolla om någon är inne. Ses förr eller senare. Nickar RuneWebradio där med.

@iiGroMyZ
@totalshock
@Worldbmx
@Zpnk
@GeneralRushHour

Blir nog en sväng för mig nu snart. Kör dock enbart på free aim-servers för att slippa konsollaimare

Permalänk
Medlem
Skrivet av RuneWebradio:

Jag la till er idag. Jag är 34 vårar gammal och spela ofta efter jobbet, 7-16. Saknar vettigt folk att köra med. Jag ska in nu och kolla om någon är inne. Ses förr eller senare. Nickar RuneWebradio där med.

@iiGroMyZ
@totalshock
@Worldbmx
@Zpnk
@GeneralRushHour

Jag kikar in senare, annars imorgon

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Battlelog: Worldbmx
Steam: Worldbmx
Social Club: Heijdenberg

Permalänk

Är det någon som vill spela GTA V online?
Jag spelar på PS3 och heter snappydappy6 på playstation network

Permalänk
Medlem

Lira GTA V?
Är 30 år gammal och spelar på PC!
Kör de mesta, LTS, Race etc etc.
Nickar TaunyTiger på Social club!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Skrivet av TaunyTiger:

Lira GTA V?
Är 30 år gammal och spelar på PC!
Kör de mesta, LTS, Race etc etc.
Nickar TaunyTiger på Social club!

@TaunyTiger

Jag och Worldbmx la till dig på social club i tisdags. Vi brukar spela på kvällarna. Kom in på sweclockers TeamSpeak så ser du om vi spelar. Jag är ofta inne på TS flera timmar per dag då jag har semester nu.

Permalänk
Entusiast

@RuneWebradio @totalshock @generalrushhour kör ni fortfarande om kvällarna? Har jobbat som en galning på senare tid och min mancave/datorrum har vart ockuperat...

Tänkte klämma ett gäng pilsner och nörda till det i helgen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@zpnk Jag har inte sätt någon av er på hela veckan. Jag har spelat ett par kvällar denna vecka med Worldbmx bara. Jag sitter inne på teamspeak större delen av dagen nu när jag har semester. Är alltid inne på TS på efter kl 18 på kvällarna i hopp om att någon ska komma in.

Permalänk
Entusiast

@RuneWebradio kikar in ikväll efter matchen (United-Soton)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Vi är två grabbar på 17 år som söker två andra till att göra heists och hjälpa oss i våran mc club då vi tröttnat på skrikande barn som är allmänt störande när man söker folk slumpmässigt. Vi är mogna och skriker inte direkt i micken. Vi spelar mestadels på kvälls-och nattetid.

*Vi spelar på PS4
*Mick är ett stort plus (vi använder skype samt ts3)

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om den nya tilllägget i gta5.är de tillräckligt med content så de är värt att plocka upp igen ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av crooxn:

Vad tycker ni om den nya tilllägget i gta5.är de tillräckligt med content så de är värt att plocka upp igen ?

Skickades från m.sweclockers.com

Absolut, det är sjukt roande att bygga upp sitt "mc-imperium". Framförallt om man inte har massa pengar liggandes från start. Det finns sjukt mycket nytt att göra men har man redan en fet plånbok kan nog belöningarna kännas aningen snåla.

Visa signatur

Chassi> FD Define S CPU> i7 10700 GPU>RTX 3070 MB> GB B460 Aorus Pro AC Ram> 32GB PSU> Corsair AX1200

"Server"> Enthoo Pro CPU> i7 5960x @ 4,2 Ghz GPU>GTX 760 MB> Asus x99 Deluxe Ram> 32GB 2666mhz PSU> Corsair CX650

Kringutrustning> Philips 70PUS7304, AOC AGON AG271QG, Roccat ISKU Fx, Logitech G502 Spectrum, MX 5500, MX Revolution, Arctis Nova Pro Wireless, Behringer Ms40, HP Reverb G2, MSI GF65 Thin 10SER, USB 990 Pro 2tb,

Permalänk
Medlem

Croox90 pc steam grabb på 26år lirar lite casual på fritiden nu var de ett tag sedan man spelade Gta5.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@crooxn Det är bara att komma in i Sweclockers TeamSpeak och kolla om det är någon inne. Vi va 4st som spela igår kväll. Vi spelade nyss och ska spela strax igen och senare ikväll skulle jag tippa på.

Permalänk

@Zpnk: Lirar du fortfarande, har faktiskt inte kört själv sedan patchen med warehouses. Fyllde ett och sålde sen tröttnade jag. Just nu kör jag BF1! Skulle kunna tänka mig att lira lite GTA om man har folk att spela med.

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Entusiast

@totalshock: Ja emellanåt så brukar jag lira när jag känner för lite variation... har blivit mycket BF1 för mig med!

Permalänk
Entusiast

@Totalshock @RuneWebradio ska ni köra nåt ikväll? BF1 är sönderpatchat och nästan ospelbart

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Zpnk @totalshock Jag spelar några timmar i veckan, men aldrig efter kl 21 på vardagarna. Spelar mest, ca 60%, CS med MFM gubbarna. Det är 1-4st förutom jag som spelar lite GTA då och då under veckorna. Vi sitter alltid i Sweclockers TS GTA kanal och snackar. Jag är oftast inne mellan kl 16 och 21. Om jag sitter vid datorn ifall någon annan kommer in, även om jag spelar CS.

Permalänk
Skrivet av Zpnk:

@totalshock: Ja emellanåt så brukar jag lira när jag känner för lite variation... har blivit mycket BF1 för mig med!

Adda "Totalshoock" på Origin!

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Skrivet av RuneWebradio:

@Zpnk @totalshock Jag spelar några timmar i veckan, men aldrig efter kl 21 på vardagarna. Spelar mest, ca 60%, CS med MFM gubbarna. Det är 1-4st förutom jag som spelar lite GTA då och då under veckorna. Vi sitter alltid i Sweclockers TS GTA kanal och snackar. Jag är oftast inne mellan kl 16 och 21. Om jag sitter vid datorn ifall någon annan kommer in, även om jag spelar CS.

Inte spelat på länge! Kommer in om jag ska köra

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Medlem

Finns det fortfarande några som spelar? Har blivit sugen igen efter ett uppehåll men är inte samma sak när man är själv. Är 28 år och spelar kvällar (om jag inte jobbar alltför långt bort) och helger.
Heter ragecliff på rockstar social club och ragecliff eller hiyala på steam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jehkko:

Finns det fortfarande några som spelar? Har blivit sugen igen efter ett uppehåll men är inte samma sak när man är själv. Är 28 år och spelar kvällar (om jag inte jobbar alltför långt bort) och helger.
Heter ragecliff på rockstar social club och ragecliff eller hiyala på steam.

Jodå, plockade nyss upp igen, var level 40 för typ 2 månader sen, nu level 102+
Kör mest heists och sånt, men är trött på att hamna med nybörjare som dör hela tiden eller misslyckas.
Några som är sugna på CRIMINAL MASTERMIND - $10,000,000?
"Complete every heist (including setup missions) in order, with the same team members on hard difficulty with no deaths"

Spelar blandat dagar/kvällar/nätter då jag jobbar både morgon/kväll.

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 10
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem
Skrivet av xcluzive:

Jodå, plockade nyss upp igen, var level 40 för typ 2 månader sen, nu level 102+
Kör mest heists och sånt, men är trött på att hamna med nybörjare som dör hela tiden eller misslyckas.
Några som är sugna på CRIMINAL MASTERMIND - $10,000,000?
"Complete every heist (including setup missions) in order, with the same team members on hard difficulty with no deaths"

Spelar blandat dagar/kvällar/nätter då jag jobbar både morgon/kväll.

Adda mig på steam så kan vi lira lite

Permalänk
Skrivet av xcluzive:

Några som är sugna på CRIMINAL MASTERMIND - $10,000,000?

Den dagen du lyckas hitta två till som vill köra det så kan du lita på att jag ställer upp som den fjärde.
Är nog det enda just nu som jag känner att jag vill göra i GTAV.

Är 28 år och lvl 140.

Permalänk

@GeneralRushHour: Samma här, MajorSalty heter jag.

Visa signatur

Dator:
CPU: I7-6700k 4,0GHz | Mobo: MSI Z170A Krait Gaming 3X | GPU: Asus Radeon R9 290 4GB OC | SSD: 240GB Kingston (OS) | SSD2: 120GB Kingston | HDD: HITACHI DESKSTAR 1TB 7200RPM | Minnen: Corsair VENGEANCE 16GB 2400MHz | Chassi: NZXT S340

Permalänk
Permalänk
Medlem

Började spela för 3veckor sen och är lvl 48 snart 49 sitter just nu och bara gör affärer men skulle vara roligt att hitta några att köra Heiste med och få bonusen på 10mille. Har skype, TS etc heter Hellmix92 på GTA V

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk

Vi är 2, 30 åringar som söker 2 till för att lira heist etc. Adda gärna http://steamcommunity.com/id/mikemyself på social club heter jag Mikeyland.

Permalänk

Har satt igång mitt lirande utav GTA 5 igen, söker också folk att spela med (Heist/Package/Race/Mission/Sköj ).
Heter robinnerf

Visa signatur

GD65-Gaming Z97 | Samsung 840 Pro | Corsair Vengeance Pro 1866MHz 16GB | Corsair AX760 Platinum | Noctua NH-U14S | i7 4770K | EVGA 780 Ti | Fractal R4 | BenQ XL2430T | Win10 64

Permalänk
Medlem

Tre skåningar på under 30 vårar söker en fjärde att lira med.
Vi alla arbetar lite udda tider och kan därför spela väldigt mycket på vardagar främst.
Vi alla har någon business på GTA och vi brukar hjälpas åt med resupply. Ingen av oss har genomfört heists men vi vill klara alla
Utöver det har vi som mål att klara ALLA uppdrag i spelet, precis börjat på det.

För den som bara vill ha roligt och lira lättsamt, skicka pm så hamnar du i våran discord-grupp

Permalänk
Medlem

23 årig skåning söker någon att spela med!
Har precis hoppat över till PC från PS4 och "emigrerat" min karaktär, spelar gärna kvällar/helger.
Ibland även vardagar då jag är ledig.

Har Office, MC, Bunker och Hangar, lirar gärna lite Heist eller CEO relaterade uppdrag, gunrunning, smugglers run m.m.

Steam: Tronald Dump
SC: Vilhelmsson

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme