Bilspel till ett barn (PC)

Permalänk
Avstängd

@thompson: såg nu att jag har sega spelet i mitt bibliotek på steam, ska låta han testa det

Permalänk

Bygg bilar med Mulle Meck är en väldigt rolig klassiker. När jag var i 5-års åldern så ÄLSKADE jag Mulle Meck. Det gör jag fortfarande.
Problemet är väl att du måste ha en tillräckligt gammal dator för att driva spelet. Virtuell maskin funkar inte superbra. Win2k eller WinXP är nog lämpligast att köra spelet på.

//sparkar_boll

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Skrivet av sparkar_boll:

Bygg bilar med Mulle Meck är en väldigt rolig klassiker. När jag var i 5-års åldern så ÄLSKADE jag Mulle Meck. Det gör jag fortfarande.
Problemet är väl att du måste ha en tillräckligt gammal dator för att driva spelet. Virtuell maskin funkar inte superbra. Win2k eller WinXP är nog lämpligast att köra spelet på.

//sparkar_boll

Skickades från m.sweclockers.com

Nackdelen med Mulle Meck är ju att det inte är speciellt djupt när man kommer till delen med att köra bil, vilket säkert blir väldigt uppenbart när man fått prova moderna bilspel.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Driver San Francisco gillar min 5 åring
Det är bara att byta bil när man vill mitt i körningen, samt så kan man vara polis, brandbil, lastbil mm mm

Använder Xbox 360 handkontroll och det fungerar jättebra