Samsung GS6 Edge 32gb Vit - Oneplus 3 64gb Grafit

Permalänk

Samsung GS6 Edge 32gb Vit - Oneplus 3 64gb Grafit

Halloj

Frugan bytte upp sig till S8:an så vi har ingen användning för 6:an längre!
Köpt för två år sedan, repfritt bakglas med minimala märken runt kamera-bulan och blixt.
Precis fått displayen utbytt pga repor från Samsungs egna "Clear View" fodral och har ej använts sedan dess, drog av skyddsfilmen för att fota.
Kameran är även den helt ny då den gjorde konstiga ljud när man zoomade.
Och inte nog med det är det även ett nytt batteri i den. Allt monterat och kontrollerat av auktoriserade Samsung-tekniker på Samsung-Service i Kista. Dokument finnes.
Originalladdare medföljer självklart.

OP3:n funkar kalas den med. Så nöjd med den att jag beställde 5:an så snart dom presenterade den. Den har åkt i backen en gång så därför fick den åka till OnePlus auktoriserade serviceverkstad Arvato i Tjeckien (eller något därikring) när den bara var några veckor gammal.
Skärmen har därefter fått några super tunna repor som inte känns med nageln och som knappt går att fota. Något minimalt märke här och var. Medföljer gör även två OP originalskal; Rosewood och Sandstone. Laddaren är original men såg här om dagen att den börjat släppa i isoleringen. Man bör väl köpa en nya/annan sladd men Dash fungerar felfritt än så länge.

Jag sätter ett riktpris på 1500kr styck. Svårt att sätta pris på saker.
Vill man lägga bud får ni såklart göra det. Då självklart synligt för alla. Bud via PM ignoreras. Bättre (kanske, är ingen fotograf ) bilder tas och skickas vid förfrågan.
Betalning sker med swish eller banköverföring, oavsett om det hämtas eller skickas.
Ska något skickas tillkommer självklart frakten.

Sätter inget "slutdatum" utan vi köra bara och känner efter lite. Jag väljer vem jag säljer till.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@blojmonster 1500:- +frakt för oneplus 3

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem

@blojmonster: 1500kr +frakt, för s6:an.

Permalänk
Medlem

@blojmonster 1800 + frakt för OP3.

Permalänk
Medlem

1800 kr för OP3. Hämtar. Smidig affär utlovas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

1600:- för S6 mot avhämtning om du har vägarna förbi storstockholm annars får det bli frakt haha

Visa signatur

.....

Permalänk

Hej!

Tack för visat intresse!!

Det har dock kommit upp något med OPn nu när jag skulle ta liiite vassare bilder i solljuset.
Den visar sig ha en lättare böjning, precis vid knappen.

Detta är inget jag har märkt förren nu. Så alla som budat på OP:n förstår jag om ni vill dra tillbaka erat bud. Telefonens funktion och prestanda är hur som helst klanderfri!!

Knåpade ihop små album med vad jag kunde hitta på telefonerna:
OP3
GS6

Ingen mästerfotograf, men men.

Fridens!

Permalänk
Medlem

1700+ frakt, s6:an

Permalänk
Medlem

1800 för s6

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

Finns original kartonger samt kvitton? Isf 3650kr + frakt för båda.

Visa signatur

Dator - Gtx 580, 2600k, Sabertooth p67, evo 212, 4x4gb ram, samsung evo 250gb, WD 1tb, WD 500gb, Fractal r3, CX600m
Kringutrustning - Microsoft SideWinder x4, SteelSeries Rival, QPAD QH-85, QcK++

Permalänk

Samsungen är såld. Tack för visat intresse!

Skrivet av Knassen:

Finns original kartonger samt kvitton? Isf 3650kr + frakt för båda.

OP3an är köpt online på oneplus.net, så det kvittot går säkert att få tag på i PDF.
Kartong finnes ej.

Permalänk
Medlem

@blojmonster står buden kvar på op3?

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Skrivet av Tsk12:

@blojmonster 1800 + frakt för OP3.

Skrivet av Nzt:

1800 kr för OP3. Hämtar. Smidig affär utlovas.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Creutz:

@blojmonster står buden kvar på op3?

Inga uppdateringar om buden har kommit sedan min uppdatering.
Jag tycker att alla bud innan ogiltigförklaras. Och nya bud tas i emot.

Mvh

Permalänk
Medlem

Börjar du om budgivningen? Fattar inte

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av blojmonster:

Inga uppdateringar om buden har kommit sedan min uppdatering.
Jag tycker att alla bud innan ogiltigförklaras. Och nya bud tas i emot.

Mvh

Kan bekräfta att mitt bud på 1800 + frakt kvarstår.

Mvh

Permalänk
Skrivet av gulenay:

Börjar du om budgivningen? Fattar inte

Jag tycker det framgår tydligt, vad som "planeras".

Men för att förtydliga;
Samsungen är såld. Detta står i tidigare inlägg.

När det kommer till OP:n så upptäckte jag ju vid närmare fotografering att skicket inte riktigt stämde med vad som först sagts.
Jag vet att "böjningen" inte är något särskilt eftersom telefonen har använts väl och allt fungerar precis som det ska.

Men jag kunde inte med gott samvete låtsas som att det regna och låta bli att nämna denna böjning.
Skicket på en telefon är otroligt väsentlig enligt mig, så efter denna uppdatering ska väl alla få en chans att tänka om, man kanske inte längre tycker att den är värd det man budat. Därför gavs chansen till dom som budat på OP:n att tänka om. Detta står i tidigare inlägg.

Mvh

Permalänk
Skrivet av Creutz:

@blojmonster står buden kvar på op3?

Sorry! Missade detta inlägg.
Ja, om du vill. Har förklarat i andra inlägg. Aktuellt bud ligger på 1800kr.

Permalänk
Medlem

@blojmonster: Inga konstigheter alls, förstår precis. Jag är sugen på din OP3 men jag borde verkligen inte haha.

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem

Är S6 såld?