Permalänk
Medlem

Oj inte reflekterat över när man skapade kontot. Är inte längre aktiv, men 15.5 år senare läser man fortfarande en hel del artiklar och forum inlägg.

Visa signatur

"Let the children of Zion be joyful in their King. Let them praise His name in the dance...sing unto God, sing praises to His name; exolt HIM that rideth on the heavens by His name JAH, and rejoice before HIM...sing unto HIM a new song; play skillfully with a loud noise..." Selah!

Permalänk
Inaktiv

Reggade mig i samband med Star Wars Galaxies för att jag ville ha någon svensk att spela med. Och vi var ett par stycken faktiskt, kommer inte ihåg era användnarnamn dock (no offense!)

Permalänk

Medlem sedan 2005, men hängde lite innan dess också och minns den blå layouten..

12 år

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Medlem

15 år är imponerande! Själv har jag två månader kvar dit. Men det tar ytterligare 12-13 år innan det blir halva livet på sweclockers för mig. Så nu kan ni räkna ut hur gammal jag är

Permalänk
Medlem

Snart 16 år för egen del - galet! Precis som flera andra i den här tråden är jag inte speciellt aktiv, utan finns i bakgrunden. Tycker dock att det är imponerande att det här forumet fortfarande lever!

Visa signatur

medieteknik. wehhaaa!

Permalänk
Medlem

Var tvungen att logga in och kolla när jag registrerade mig. Har inte loggat in på väldigt länge, vad jag kan minnas, men följer nyhetsbrev och tittar in och läser lite på forumen ibland.

Jag kommer ihåg den blåa tiden, men jag kommer inte ihåg om den var blå när jag registrerade mig. Tiden går och det är roligt att sweclockers fortfarande finns kvar.

Snart 16 år sen.... shit alltså.

Visa signatur

"I reject your reality and substitute my own." /Adam Savage

Permalänk
Medlem

Den där katten dök upp lite varstans.. tiden flyger Cessna. "Dunk" är f.ö. en tagg för en tämligen aktiv spray-klottrare i E-tuna.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

oj, 14 år, 9 månander och 12 dagar här... snart jubliar!

Permalänk
Medlem

Shit time flyes. Vet jag kollade Sweclockers långt före jag reggade mig. Men firar snart 10 år som medlem. Snart 29 och som föregående talare skrivet också. Datanörd to the bone och gamer i vuxen ålder.

Permalänk

Härligt med någon som stannar upp och reflekterar!

Inser som många andra att tiden går fort. 14 år och 8 månader har jag uppnått, vilket faktiskt innebär mer än halva livet för mig.

SweClockers har såklart ändrats en hel del,. Framförallt tycker jag att innehållet i form av officiella tester och artiklar gjort att jag inte längre behöver vara aktiv på forumen utan kan nöja mig med att läsa det som serveras. Gallerier och byggloggar är också något som jag uppskattar på senare tid!

Tack för allt kul genom åren!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tiden går snabbt när man har roligt

Visa signatur

//NIRee

Permalänk

Älskar att få nyhetsbreven så man inte missar någon stor nyhet, och forumet är fantastiskt!

Permalänk
Medlem

13 år här! Inte så jätteaktiv direkt, sist man skrev nåt va nångång 2011 hehe men finns i bakgrunden och läser artiklar och olika trådar nästan dagligen Grymt bra forum!

Permalänk

15 år här med (hade dessutom ett konto tidigare som jag blev av med när jag bytte jobb och mailadress).

Permalänk
Medlem

Själv har jag bara 10 år.

Men en sak jag tycker är än mer imponerande än antal medlemsår.

Är att många lägger så mycket tid för att hjälpa i forumet.

Vi kan ta @mrqaffe t e x som har mäktiga 45000 + inlägg, och blev medlem 09.

Det är respekt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ksw:

Hmm nu blev jag nyfiken. tresiffriga?

För övrigt anser jag att DaBear-tråden och Loaded's räkexplosion var de absoluta höjdpunkterna i swecforumet. ÖÄ4EVER

EDIT: got dammit, member 1476

Gustaf-tråden ("lås lås lås") eller Sy med Castor, då :).

Shit. Inser att jag också har uppnått 15 års ålder på Swec!

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Julafton

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk
Medlem

@kriller007: Säg till om du behöver mer hjälp med ditt cp mode kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

11 och ett halvt (höhö) år här som registrerad. Hängde här en bra bit innan. Många har hjälpt mig med en hel del - jag har hjälpt andra lika mycket. Visst har det varit stunder där saker spårar ur etc, men det gör ju livet utanför skärmen också.

Hatten av!

Samma här, inne på tolfte året nu men det dröjde ett par år innan jag skapade ett eget konto på forumet.

Kring millenieskiftet gick jag samma utbildning som en av testarna på nordichardware, så det dröjde ett par år innan jag emigrerade hit.

Kvalificerar mig sannolikt som en tvättäkta SC-lurker. Läser varje dag, men skriver sällan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av serdyllon:

Samma här, inne på tolfte året nu men det dröjde ett par år innan jag skapade ett eget konto på forumet.

Kring millenieskiftet gick jag samma utbildning som en av testarna på nordichardware, så det dröjde ett par år innan jag emigrerade hit.

Kvalificerar mig sannolikt som en tvättäkta SC-lurker. Läser varje dag, men skriver sällan.

Får man fråga varför du inte skriver?

Du som är en gammal nörd har ju säkert mycket att dela med dig!

141 inlägg i forat och medlem så länge.

Många som har varit medlemmar länge, bara läser, men verkar inte dela med sig, varför är det så?

Ta mig inte fel nu, är enbart nyfiken!!

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

@skog1s: Intressen förändras över tid, men i mitt fall handlar det mest om tidsbrist.

För att hänga med i svängarna krävs betydligt mer tid än vad jag har just nu. Oftast räcker det bara till att läsa nyhetsflödet och kanske någon enstaka tråd. Det jag har att bidra med är redan historia sedan lång tid tillbaka, men visst skulle man kanske kunna bidra lite mer i nostalgiska trådar.

Men du har rätt, vi är säkert många som skulle kunna dela med oss lite mer.

Permalänk
Medlem

Som farsan sa en gång "Det går roligt när man har fort"
Jag var ganska sen med att joina hängde på endel utländska forum.

Permalänk
Inaktiv

Registrerad: 2002-11-28

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mozziee:

@kriller007: Säg till om du behöver mer hjälp med ditt cp mode kort

Hehe, får väl trösta mig själv genom att säga att jag idag jobbar som Leg. Sjuksköterska.

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem

Lite över 16 år innan reggade konto här 2002.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av emilakered:

Hoho, slår dig med sex dagar!

Slår dig med 14.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Biberu:

Slår dig med 14.

Damnit! Om man bara kunde ändra..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av emilakered:

Damnit! Om man bara kunde ändra..

Skickades från m.sweclockers.com

Det kan man. Om man är mig.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Coolt! Stort grattis! 11 år för mig. Tiden går fort när man dataapparatar.

Permalänk
Medlem

Haha vilken flashback...mins det där inlägget haha, kommer själv från den blåa tiden.

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)