Vårrensning: Mini-ITX-delar, 16 GB SO-DIMM, RT-N56U m.m.

Permalänk
Medlem

Vårrensning: Mini-ITX-delar, 16 GB SO-DIMM, RT-N56U m.m.

Hej!

Dags för vårrensning. Köparen tar alla saker, jag orkar inte sälja/skänka i delar. Hämtas i Norrköping.

Mini-ITX-delarna har suttit i ett Grandia GD05-chassi och rullat på fint i många år. Jag uppgraderade nyss till en 7700T så detta blev över:
Mini-ITX-moderkort: Zotac H55ITX-A-E
Processor: Intel Core i3 530
Kylare: Scythe Ninja Mini
RAM: 4 GB Kingston ValueRAM DDR3 PC10600

Övrigt:
2 st Mini PCI-E WLAN-kort, ett som jag antar följde med Zotac-moderkortet och ett Intel Ultimate N WiFi Link 6300
2 st 8 GB Kingston ValueRAM SO-DIMM DDR3L PC12800
2 st antenner TP-Link TL ANT2408C
Trådlös router: ASUS RT-N56U
Tangentbord: KeyTronic KT1000 PS2
2 st fläktar: Noctua NF-F12, oanvända
Kylpasta: Noctua NT-H1 (oanvänd, ny) samt Arctic Silver 5 (ny, tagit en klutt till nya processorn)
2 st Zalman Fan Mate 2
Många års samling av skruvar, muttrar och sladdar

Bonuspryl: Canon IXUS 40 från cirka 2005. 4 MP. 2 GB minneskort. Laddaren har jag tappat bort men det är samma batteri, NB-4L, som på nya IXUS-kameror.

Budgivning i kommentarerna, inte via PM eller nåt annat.

Läs hela annonsen här

Permalänk

300kr+frakt för 2x8 sodimm 12800

Permalänk
Medlem

400kr + frakt 2x8 sodimm 12800

Permalänk

450kr + frakt 2x8 sodimm 12800

Permalänk
Medlem
Skrivet av blind_lie_:

450kr + frakt 2x8 sodimm 12800

Han skriver ju tydligt i början att köparen tar alla saker, inte separata delar..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk

600kr och frakt lägger jag för ITX delarna

glömde specifiera vad jag ville ha
Permalänk
Skrivet av Ink7:

Han skriver ju tydligt i början att köparen tar alla saker, inte separata delar..

Skickades från m.sweclockers.com

Han menar nog delarna från mini itx-bygget, vem skulle köpa 2 miniwlan etc...?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ink7:

Han skriver ju tydligt i början att köparen tar alla saker, inte separata delar..

Skickades från m.sweclockers.com

8GB modulerna ligger ju under övrigt och inte ITX-delarna??

Edit: drar tillbaks mitt bud.

Permalänk
Medlem

Ok:) kanske missuppfattade. Lycka till!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag menar tutti-alles-allt: mini-itx-grejerna, skruvar, mini-wlan, allt-allt är ett enda paket. Vill nån köpa bara so-dimmarna och verkligen inte vill ta emot resten så må väl det vara, då tar jag resten till skroten eller eventuellt lägger ut det på en separat skänkes-annons.

Permalänk
Skrivet av adamxyz:

Hej!

Jag menar tutti-alles-allt: mini-itx-grejerna, skruvar, mini-wlan, allt-allt är ett enda paket. Vill nån köpa bara so-dimmarna och verkligen inte vill ta emot resten så må väl det vara, då tar jag resten till skroten eller eventuellt lägger ut det på en separat skänkes-annons.

då lägger jag väll 600kr + frakt för rubbet jag har inget imot lite extra saker!

Permalänk
Medlem

650 + frakt här

Har ingen nytta av tangentbordet, men annars så

Permalänk
Medlem

700:- och kan hämta

Permalänk

Men om de andra är intresserade i övriga saker skulle det väl vara värt att dela upp det och tjäna en liten extra slant? Jag är bara intresserad av SO-dimm och förstår att budet kommer bli högre för övriga delar som jag inte är särskilt intresserade av tyvärr.

Permalänk

Är tangentbordet mekaniskt eller Rubber dome? Och är det till salu utan att köpa *allt*

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem
Skrivet av john00133:

Är tangentbordet mekaniskt eller Rubber dome? Och är det till salu utan att köpa *allt*

När jag googlar hittar jag att det är "membrane" (https://www.cnet.com/products/keytronic-kt-1000-keyboard/spec...) vilket väl är nån sorts rubber dome. Men nej det är inte till salu separat.

Permalänk
Medlem

@niclasc: Jag skickar dig ett PM.

Permalänk

Fine, då bjuder jag 750kr+frakt

Permalänk
Medlem

Nu har @niclasc varit och hämtat alla grejerna. Tack alla för visat intresse!

Permalänk
Medlem

@adamxyz: Bjuder 50:- Inklusive frakt för Noctua NT-H1.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zilanto:

@adamxyz: Bjuder 50:- Inklusive frakt för Noctua NT-H1.

Jag har inte längre kvar något av grejerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@adamxyz: Okej, synd. Trodde de med tanke på att annonsen fortfarande låg uppe efter nästan 1 månad och att jag inte fick någon träff när jag använde "Sök på sidan" i forumtråden.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt