Permalänk
Medlem
Skrivet av wANT3D:

Sedan så beställer jag detta åt kollegan så jag fyllde i hans adress och valde att betala med kort (enda alternativet), ändå så hamnar mitt namn under leveransadress men istället med kollegans adress.

@CDON.COM
Vill bumpa denna del lite. Har själv varit i kontakt med er vid köp till alternativ adress. I mailet man får så är leveransadressen en kombination av mitt eget namn och alternativa mottagarens adress. Men leveransen blir korrekt och internt (vad jag har förstått) är uppdelningen tydlig.
Kort sagt, det skulle vara bra om någon tittade på att skicka ut orderbekräftelser med korrekt mottagare, när man anger alternativ mottagare.
Blir förvirrande annars.
(I mitt fall t.ex senast order 55915827, får jag en leveransadress i orderbekräftelsen med mitt eget namn och alternativ adress, i stället för både alternativ mottagares namn och alternativ adress)

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Medlem

Har lyckats tappa bort CDONs returadress.

Lyckades hittade adressen.

Visa signatur

Gaming: MSI X570 MPG Gaming Plus -- AMD Ryzen 9 5900X -- Sapphire Radeon RX 6800 XT NITRO+ -- G.Skill 32GB 3600MHz CL14 -- Samsung 960 EVO 1TB -- 2x ASUS MG278Q -- Arch-based EndeavourOS
VR: ASRock B550M-ITX/ac -- AMD Ryzen 5 5600G -- ASUS RTX 3070 -- Corsair 16GB 3600MHz CL18 -- Kingston A2000 250GB -- Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej @muSashi,

Jag har undersökt detta med våra inköpare och vi kommer att ta in produkten i vårat sortiment.
Dessvärre har vi ännu inte mottagit något leveransdatum för produkten, och vi har därför valt att ännu inte publicera artikeln på hemsidan.

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Vad tråkigt, i vanliga fall brukar man ju iallafall kunna boka/beställa produkten, t ex så har ni ju lagt upp version 5 av samma hörlurar och den går inte heller att få tag på just nu men går fint att lägga en bokning på. Varför inte göra samma sak med 7an?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Dåligt med respons från CDON:s kundtjänst, men kanske kan man få hjälp här i stället.

Beställde för ett par veckor sedan en aktiv högtalare av märket Harman Kardon till min dotter. Fick den levererad utefter plan, men produkten är trasig vid leverans (DOA). Jag kontaktar kundservice så fort det är möjligt (i måndags morse), men har sedan inte hört ett knyst. Tilläggas bör kanske att när man skickar in en förfrågan via formuläret på CDON:s hemsida så står det inget om svarstid (även om jag tror utan att kunna få det bekräftat att man direkt efter sändning av formuläret blir uppmanad att vänta 24 timmar på svar), men när man sedan får ett automatgenererat bekräftelsemail så står det att man kommer få svar inom 72 timmar, vilket jag personligen kan tycka är dålig information och responstid.

Jag vill naturligtvis få denna utbytt så fort det bara är möjligt då min dotter frågar efter den några gånger om dagen.

Mitt ärendenummer är: 0000FaC6PCC87FXG

Edit: Skickade in ett nytt ärende i frågan och då får man som jag skriver ovan ett besked att de återkommer inom 24 timmar (oftast fortare). När man däremot får ett bekräftelsemail så står det inom 72 timmar. Och i verkligheten tar det uppenbarligen ännu mer. Skitdåligt om du frågar mig.

Permalänk
Medlem

Jag upplever att Cdon bara blir bättre och bättre, "Beräknad leveranstid: 1-3 arbetsdagar" kan t.ex. betyda att dom inom 1-3 dagar skickar grejorna från Shanghai. FFS.

Nu börjar dom bli helt meningslösa att beställa från eftersom en normal leveranstid kan vara uppemot en månad på en vara som är "1-3 dagar".

Om jag vill ha grejor från Shanghai då beställer jag direkt därifrån billigare själv.

Permalänk
Cdon.com

Hej @muSashi,

Jag beklagar den sena återkopplingen på ditt inlägg.

I vissa fall får vi ett preliminärt leveransdatum av leverantören och varan läggs då oftast som bokningsbar. I de fall där vi ännu inte fått något preliminärt leveransdatum så har vi valt att endast göra det möjligt att övervaka produkten på hemsidan.

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av CHaglund:

Dåligt med respons från CDON:s kundtjänst, men kanske kan man få hjälp här i stället.

Beställde för ett par veckor sedan en aktiv högtalare av märket Harman Kardon till min dotter. Fick den levererad utefter plan, men produkten är trasig vid leverans (DOA). Jag kontaktar kundservice så fort det är möjligt (i måndags morse), men har sedan inte hört ett knyst. Tilläggas bör kanske att när man skickar in en förfrågan via formuläret på CDON:s hemsida så står det inget om svarstid (även om jag tror utan att kunna få det bekräftat att man direkt efter sändning av formuläret blir uppmanad att vänta 24 timmar på svar), men när man sedan får ett automatgenererat bekräftelsemail så står det att man kommer få svar inom 72 timmar, vilket jag personligen kan tycka är dålig information och responstid.

Jag vill naturligtvis få denna utbytt så fort det bara är möjligt då min dotter frågar efter den några gånger om dagen.

Mitt ärendenummer är: 0000FaC6PCC87FXG

Edit: Skickade in ett nytt ärende i frågan och då får man som jag skriver ovan ett besked att de återkommer inom 24 timmar (oftast fortare). När man däremot får ett bekräftelsemail så står det inom 72 timmar. Och i verkligheten tar det uppenbarligen ännu mer. Skitdåligt om du frågar mig.

Hej @CHaglund

Vi beklagar givetvis att produkten som levererades till dig visade sig vara defekt.

Dessvärre har vi för tillfället väldigt hög belastning vilket inneburit att våra svarstider varit väldigt långa under de senaste veckorna, vi tar sakta och säkert in dessa och kan förhoppningsvis snart besvara våra ärenden inom utsatt tid. Jag kan se att min kollega har besvarat ditt ärende och jag hoppas att detta löser sig så snart som möjligt.

Har du frågor kring någonting är du givetvis välkommen att kontakta mig i ett privat meddelande här på Sweclockers så ska jag försöka hjälpa dig vidare!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej @muSashi,

Jag beklagar den sena återkopplingen på ditt inlägg.

I vissa fall får vi ett preliminärt leveransdatum av leverantören och varan läggs då oftast som bokningsbar. I de fall där vi ännu inte fått något preliminärt leveransdatum så har vi valt att endast göra det möjligt att övervaka produkten på hemsidan.

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Okej, men nu går det inte ens att övervaka produkten, eller missar jag något?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

@CDON: En fråga; om man förbokat en vara och i efterhand kommer på att man hade en rabattkod, kan ni lägga till koden på ordern i efterhand?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem

Uppdatering i mitt ämne. Det har strax gått två veckor sedan jag kontaktade CDON:s kundtjänst och berättade att min vara var trasig vid leverans och att jag ville ha den utbytt.

Det som har hänt är att kundtjänsten efter ganska precis 96 timmar återkommer och ber mig skicka tillbaka varan. Jag gör så samma dag och skickar samtidigt ett PM här på Sweclockers till CDON:s användare. Till svar får jag att jag inte får den utbytt utan att de vill betala tillbaka pengarna i stället.

Till historian hör att jag köpte denna på deras rea för 990 kronor. Billigt helt klart. Nu tycker de att de ska betala tillbaka pengarna till mig så jag kan beställa en ny i stället. Dock kostar varan 2490 nu. Den finns förresten i lager i deras webshop. Alltså inga problem att leverera en ny till mig. Men de vill inte.

Det börjar med andra ord lukta lurendrejeri och att de inte vill sälja varan till det pris som jag givit.

Jag har inte skickat något kontonummer så de kan returnera mina pengar, så detta ärendet är INTE över ännu.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hurtigbullen:

@CDON: En fråga; om man förbokat en vara och i efterhand kommer på att man hade en rabattkod, kan ni lägga till koden på ordern i efterhand?

Hej @Hurtigbullen

Det ska givetvis gå att lösa, om du kontaktar våran kundtjänst så hjälper de er med att lägga till rabattkoden!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag provar här då jag inte får hjälp någonstans. Har mailat fram och tillbaka med er 30 gånger och chattat fem gånger. Ska försöka sammanfatta vad som hänt här:

Black friday beställer jag ett ps4 pro mot faktura. Dagen efter hittar jag den i en lokal butik, köper där och ber om att få avbeställa ordern jag lagt hos er. Får till svar att detta inte går då den redan packats. jag ska vänta på att paketet kommer fram och be dom returnera den. Inga problem. Paketet kommer fram men skickas tillbaka direkt, jag får ett mail om att ni skickat fel vara och ska skicka ut den rätta istället. Jag säger då att ni inte behöver skicka ut den rätta varan då jag ändå inte ska ha den. Men det går inte att stoppa utan jag ska vänta på att den kommer fram och be uthämtningsstället returnera den.

Absolut. Paketet kommer fram, jag ber dom skicka tillbaka den och det gör dom 2016-12-07. Idag är det 2017-02-10. Efter senaste chatten med er (Mitten på Januari) där ni informerar mig om att ni fått tillbaka paketet och att det kan ta 14 dagar innan ärendet är över så låter jag det vara. Hade till och med glömt bort allt tills idag. Idag får jag en påminnelsefaktura. Min retur har inte registrerats.

Jag chattar återigen med er (får ganska dålig hjälp tbh). Där informerar ni mig återigen att någon ska kolla med lagret, någon ska höra av sig till mig. Det är samma svar jag fått alla 35 gångerna innan dess. Jag har inte heller fått svar på mina tre senaste mail.

Tre månader för en retur, förfallen faktura, ingen hjälp. Vad är det här?

Permalänk
Medlem

@CDON.COM: Herrejävlar så dålig eran kundservice är - den tekniska biten då alltså, för jag har inte ens lyckats nå fram till en person ännu, så den biten kan jag inte bedömma. Det är ju helt sjukt.

Igår lade jag en order på 2st Maxell Tank 4TB. Sedan insåg jag senare under dagen att jag ville beställa ytterligare 2st likadana diskar, så jag lade en till order på 2st Maxell Tank 4TB.
Senare får jag ett mail om att jag har lagt två identiska ordrar och av säkerhetsskäl kommer ni att annullera den ena ordern om jag inte tar kontakt med er kundservice. Det var ju ett bra initiativ, men redan här börjar den tekniska biten gå dåligt. Detta mail har skickats från en donotreply-adress. Varför!? Nu måste jag gå in på er hemsida och leta upp kontaktuppgifter till kundservicen, istället för att bara svara på mailet direkt.
Så eftersom jag ville att ordern skulle skickas så fort som möjligt tänkte jag att jag kunde ringa kundservice så att det tas hand om på en gång. Jaha, det finns inget nummer på er hemsida? Efter 5 minuter på Google lyckas jag hitta 010 703 20 00 som går till CDON group. Jag väljer val 1 för att komma till CDON. Då är det avstängt!? Så ni har alltså inte någon telefonsupport? Vafan är det här för skit.

Aja, jag får väl ta tag på er på något annat sätt då, tänkte jag. Men nu kommer den biten som gjorde mig mest förbannad av allt.
Ni ser den här länken på bilden nedanför? Den funkar inte! Det händer inte ett skit när jag trycker på den.

Och den här knappen? Nope! Den funkar inte heller!

Istället så måste jag Googla på "CDON kundservice" för att komma till http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/.
Okej, så väl inne på den sidan så har man en hel del att välja på. För det första har vi Chatten. Den funkar inte...
Jag vet inte vad det är för idiot som tagit fram det där, men det finns ingen länk eller någonting att trycka på, så chatten är ju att glömma.
Sen så har vi Kontaktformuläret också, där det står "Klicka här för att komma till vårt kontaktformulär". Funkar den länken kanske? Nääädå, inte alls. Varför skulle den göra det? Det vore ju konstigt om den funkade!
Efter det så har vi Epost. Epost ja! Det är väl ändå något som alltid fungerar, right? Vi provar att klicka på "Skicka ett e-mail till oss; Tryck här", vart kommer vi då? Jo, det tro fan att vi hamnar på CDONs framsida när man klickar där. HELT LOGISKT, ELLER HUR?

Vad fan ska jag göra i den här situationen då? Skicka snigelpost till CDON.COM, Box 385, 201 23 Malmö och vänta i 3 dagar på att brevet kommer fram? Det är helt jävla sinnesjukt hur korrupt eran hemsida är.

Såååå kan ni hjälpa mig att skicka iväg min andra jävla order också, tack? Jag vill gärna ha fyra hårddiskar när jag har beställt fyra hårddiskar, inte två. Och om ni kan skicka lite bandage på köpet vore jag tacksam, för jag har slagit näven i bordet så många gånger nu att den är helt blå. Seriöst. Jag behöver möjligtvis åka in till akuten imorgonbitti. Det gör ont som fan.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

http://i.imgur.com/QCfd1mg.png
Och den här knappen? Nope! Den funkar inte heller!

Så ni har alltså inte någon telefonsupport?

Funkar utmärkt att trycka på den "kontakta oss", så länge du inte har någon typ av adblock igång.
De har aldrig haft telefonsupport.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Funkar för mig med, chrome samt adblock på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goteborgan:

Funkar utmärkt att trycka på den "kontakta oss", så länge du inte har någon typ av adblock igång.
De har aldrig haft telefonsupport.

Skrivet av mztr:

Funkar för mig med, chrome samt adblock på

Låter ju väldigt skumt med tanke på att det inte funkar för mig vare sig jag använder Chrome (med eller utan µBlock) eller Internet Explorer. Samma sak på båda.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av K-D][Aramis:

Jag provar här då jag inte får hjälp någonstans. Har mailat fram och tillbaka med er 30 gånger och chattat fem gånger. Ska försöka sammanfatta vad som hänt här:

Black friday beställer jag ett ps4 pro mot faktura. Dagen efter hittar jag den i en lokal butik, köper där och ber om att få avbeställa ordern jag lagt hos er. Får till svar att detta inte går då den redan packats. jag ska vänta på att paketet kommer fram och be dom returnera den. Inga problem. Paketet kommer fram men skickas tillbaka direkt, jag får ett mail om att ni skickat fel vara och ska skicka ut den rätta istället. Jag säger då att ni inte behöver skicka ut den rätta varan då jag ändå inte ska ha den. Men det går inte att stoppa utan jag ska vänta på att den kommer fram och be uthämtningsstället returnera den.

Absolut. Paketet kommer fram, jag ber dom skicka tillbaka den och det gör dom 2016-12-07. Idag är det 2017-02-10. Efter senaste chatten med er (Mitten på Januari) där ni informerar mig om att ni fått tillbaka paketet och att det kan ta 14 dagar innan ärendet är över så låter jag det vara. Hade till och med glömt bort allt tills idag. Idag får jag en påminnelsefaktura. Min retur har inte registrerats.

Jag chattar återigen med er (får ganska dålig hjälp tbh). Där informerar ni mig återigen att någon ska kolla med lagret, någon ska höra av sig till mig. Det är samma svar jag fått alla 35 gångerna innan dess. Jag har inte heller fått svar på mina tre senaste mail.

Tre månader för en retur, förfallen faktura, ingen hjälp. Vad är det här?

Hej @K-D][Aramis,

Vi beklagar givetvis att hanteringen av ditt ärende sett ut på detta sätt, jag har skickat ett personligt meddelande till dig så att vi ska kunna titta vidare på detta!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av morxy49:

@CDON.COM: Herrejävlar så dålig eran kundservice är - den tekniska biten då alltså, för jag har inte ens lyckats nå fram till en person ännu, så den biten kan jag inte bedömma. Det är ju helt sjukt.

Igår lade jag en order på 2st Maxell Tank 4TB. Sedan insåg jag senare under dagen att jag ville beställa ytterligare 2st likadana diskar, så jag lade en till order på 2st Maxell Tank 4TB.
Senare får jag ett mail om att jag har lagt två identiska ordrar och av säkerhetsskäl kommer ni att annullera den ena ordern om jag inte tar kontakt med er kundservice. Det var ju ett bra initiativ, men redan här börjar den tekniska biten gå dåligt. Detta mail har skickats från en donotreply-adress. Varför!? Nu måste jag gå in på er hemsida och leta upp kontaktuppgifter till kundservicen, istället för att bara svara på mailet direkt.
Så eftersom jag ville att ordern skulle skickas så fort som möjligt tänkte jag att jag kunde ringa kundservice så att det tas hand om på en gång. Jaha, det finns inget nummer på er hemsida? Efter 5 minuter på Google lyckas jag hitta 010 703 20 00 som går till CDON group. Jag väljer val 1 för att komma till CDON. Då är det avstängt!? Så ni har alltså inte någon telefonsupport? Vafan är det här för skit.

Aja, jag får väl ta tag på er på något annat sätt då, tänkte jag. Men nu kommer den biten som gjorde mig mest förbannad av allt.
Ni ser den här länken på bilden nedanför? Den funkar inte! Det händer inte ett skit när jag trycker på den.
http://i.imgur.com/QCfd1mg.png
Och den här knappen? Nope! Den funkar inte heller!
http://i.imgur.com/ZkTNirg.png
Istället så måste jag Googla på "CDON kundservice" för att komma till http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/.
Okej, så väl inne på den sidan så har man en hel del att välja på. För det första har vi Chatten. Den funkar inte...
Jag vet inte vad det är för idiot som tagit fram det där, men det finns ingen länk eller någonting att trycka på, så chatten är ju att glömma.
Sen så har vi Kontaktformuläret också, där det står "Klicka här för att komma till vårt kontaktformulär". Funkar den länken kanske? Nääädå, inte alls. Varför skulle den göra det? Det vore ju konstigt om den funkade!
Efter det så har vi Epost. Epost ja! Det är väl ändå något som alltid fungerar, right? Vi provar att klicka på "Skicka ett e-mail till oss; Tryck här", vart kommer vi då? Jo, det tro fan att vi hamnar på CDONs framsida när man klickar där. HELT LOGISKT, ELLER HUR?

Vad fan ska jag göra i den här situationen då? Skicka snigelpost till CDON.COM, Box 385, 201 23 Malmö och vänta i 3 dagar på att brevet kommer fram? Det är helt jävla sinnesjukt hur korrupt eran hemsida är.

Såååå kan ni hjälpa mig att skicka iväg min andra jävla order också, tack? Jag vill gärna ha fyra hårddiskar när jag har beställt fyra hårddiskar, inte två. Och om ni kan skicka lite bandage på köpet vore jag tacksam, för jag har slagit näven i bordet så många gånger nu att den är helt blå. Seriöst. Jag behöver möjligtvis åka in till akuten imorgonbitti. Det gör ont som fan.

Hej @morxy49,

Jag misstänker att problemet du upplever är kopplat till en aktiverad Adblocker, vi beklagar givetvis om det inte funnits information som varnat kring detta och givetvis ska vi se till så att du får hjälp med ditt ärende.

Vill du skicka mig ett privat meddelande med ditt order-/kundnummer så ser vi till så att båda beställningarna skickas ut till dig.

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Hur förklarar ni att ni fortfarande inte fått in http://cdon.se/musik/vangelis/delectus%3a_1973-85_-_super_del... ?

Jag hade förbokat, men tröttnade eftersom både Ginza, Bengans och Amazon har den i lager sedan ett tag. Det exet jag fick var tillverkat i november 2016, så produkt har ju funnits länge (även om release var i början av februari).

Man blir direkt orolig för er och känner sig tveksam att förboka mer av den typen av limiterade produkter när en så stor aktör som CDON av okänd anledning inte får tilldelning.

Kundtjänst hade inga svar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MultiMan:

Hur förklarar ni att ni fortfarande inte fått in http://cdon.se/musik/vangelis/delectus%3a_1973-85_-_super_del... ?

Jag hade förbokat, men tröttnade eftersom både Ginza, Bengans och Amazon har den i lager sedan ett tag. Det exet jag fick var tillverkat i november 2016, så produkt har ju funnits länge (även om release var i början av februari).

Man blir direkt orolig för er och känner sig tveksam att förboka mer av den typen av limiterade produkter när en så stor aktör som CDON av okänd anledning inte får tilldelning.

Kundtjänst hade inga svar.

Hej,

Musikavdelningen svarar
”Det fanns tvetydigheter kring releasedatumet och skivbolaget skriver att skivan kan varit tillverkad i November men flyttades fram av det internationella teamet eller artistens management.

Vi har dubbelkollat med skivbolaget och de påstår att alla återförsäljare i Sverige fick den levererat samma dag. Den finns även i lager nu för fortsatta köp.

Vi kan tyvärr inte riktigt ge dig bättre svar här.”

Vänligen,
Linus
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Va fan hände med Torment: Tides of Numenera Collector's Edition releasen egentligen?
Får ett mail där det står att den är "slut hos leverantören", försökte ni seriöst beställa in alla ordrar på releasedagen eller hur tänkte ni där?
Är det någon som fått sin Torment CE från Cdon och isf när beställde ni den?

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut med AMDs Ryzen processorer på CDON? Helt dött ju.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Arelion:

Hur ser det ut med AMDs Ryzen processorer på CDON? Helt dött ju.

Enligt leverantör kommer de in antingen idag eller under morgondagen. Du hittar alla produkter här:
http://cdon.se/hemelektronik/amd_ryzen/

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har redan kontaktat eran kundtjänst om ärendet men vill gärna att detta uppmärksammas då detta är ett av era störst problem.

Avbeställde varor av er igår bara minuten efter jag la beställning då jag insåg att det blivit fel.

21:12 lägger order
21:51 Skickar in ärendet om att det är fel i beställningen
21:56 får jag följande mejl (allt bra ändå länge)

"Hej,
Vi har nu kontaktat vår leverantörer och bett de avbeställa. Återkommer när vi har fått svar från de.
Med vänliga hälsningar,

Isabella"

18:52 idag har ni bara lyckats makulera halva ordern och jag har inte fått något svar av er varför eller hur man går tillväga för att göra en retur.

Hur går detta till egentligen.
I detta fallet försvårar ni det ännu mer för mig då jag beställt det åt en annan person.

Ordernr: 56850904

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av totamish:

Har redan kontaktat eran kundtjänst om ärendet men vill gärna att detta uppmärksammas då detta är ett av era störst problem.

Avbeställde varor av er igår bara minuten efter jag la beställning då jag insåg att det blivit fel.

21:12 lägger order
21:51 Skickar in ärendet om att det är fel i beställningen
21:56 får jag följande mejl (allt bra ändå länge)

"Hej,
Vi har nu kontaktat vår leverantörer och bett de avbeställa. Återkommer när vi har fått svar från de.
Med vänliga hälsningar,

Isabella"

18:52 idag har ni bara lyckats makulera halva ordern och jag har inte fått något svar av er varför eller hur man går tillväga för att göra en retur.

Hur går detta till egentligen.
I detta fallet försvårar ni det ännu mer för mig då jag beställt det åt en annan person.

Ordernr: 56850904

Hej @totamish,

Tack för att du kontaktade oss!

Jag har tittat närmre på din beställning och ser att du har beställt produkter som säljs via CDON Marketplace.
Detta innebär att varorna inte levereras av CDON utan av andra återförsäljare, detta i sin tur innebär att vi måste kontakta respektive leverantör för att få varorna i din beställning avbeställda.

Vi har fått bekräftat att en av leverantörerna makulerat din beställning, och därför har även en av produkterna i ordern markerats som avbeställd. Däremot inväntar vi fortfarande bekräftelse på avbeställningen för den andra produkten från den andra leverantören.

Så fort vi mottagit bekräftelsen att även den andra varan avbeställts så återkopplar vi till dig via e-post angående detta!

Med vänliga hälsningar
Hugo
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

När kommer ni få in några AM4 kort?

Till AMD ryzen

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Såg att ni har sänkt priset på denna skärm.
http://cdon.se/hemelektronik/acer-27-led-xf270hua-freesync-ga...

Tror ni det kommer komma en prissänkning inom en snar framtid på denna? Exakt samma skärm men bara med G-sync och kostar 2500kr mer.
http://cdon.se/hemelektronik/acer-27-led-predator-xb271hu-g-s...

Visa signatur

I7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3100mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | Corsair RM850i 850W. AOC AG271QG.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Bärrich:

När kommer ni få in några AM4 kort?

Till AMD ryzen

Vi kommer få in lite AM4 kort under veckan. Håll utkik här för tillgänglighet: http://cdon.se/hemelektronik/amd_ryzen/

Vänligen,
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Cameltotem:

Såg att ni har sänkt priset på denna skärm.
http://cdon.se/hemelektronik/acer-27-led-xf270hua-freesync-ga...

Tror ni det kommer komma en prissänkning inom en snar framtid på denna? Exakt samma skärm men bara med G-sync och kostar 2500kr mer.
http://cdon.se/hemelektronik/acer-27-led-predator-xb271hu-g-s...

Just den modellen har vi inte några inplanerade kampanjer på, däremot har vi kampanj på denna 27" med G-sync, 144 Hz (dock inte IPS) just nu från Acer: http://cdon.se/hemelektronik/acer-27-led-predator-xb271hua-g-...

Vänligen,
Linus
CDON.COM

Visa signatur
Permalänk
Medlem

När kommer ni få in AMD ryzen 7 1700?