[SÅLD]Dell Ultrasharp U3011 till salu (HÄMTAS!)

Permalänk
Medlem

[SÅLD]Dell Ultrasharp U3011 till salu (HÄMTAS!)

Hej, jag har nyligen köpt mig en ny bildskärm och har dåligt med plats på skrivbordet, så tänkte sälja av min förra datorskärm som är i fint skick då det inte finns plats för 2 stora skärmar på skrivbordet, samt att jag tycker det räcker med en skärm.

http://www.dell.com/ed/business/p/dell-u3011/pd

^Information om skärmen som är till salu. Ser gärna att köparen kommer och hämtar skärmen /ev att jag leverar skärmen till dig så va gärna i Malmö regionen, skickas ej med post!!

Vet inte riktigt vad den kan vara värd i dagens läge, så tänkte att om intresse fanns så får man buda i tråden, utgår från 2000kr och sistadag är Fredag den 3e Februari, den som budat högst då får helt enkelt lov att komma och hämta skärmen :).

Happy bidding!

För mer info är ni självklart välkomna att PMa

Betalning sker med Swish/Kontant

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du vägarna förbi växjö eller kalmar?

Permalänk
Medlem

@seraj5: Tyvärr icke

Permalänk
Medlem

Köpt när? Trasiga pixlar? Synliga skador? Foten följer med?

Permalänk
Medlem

Sparkar igång med 1500:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mev:

Köpt när? Trasiga pixlar? Synliga skador? Foten följer med?

Inga trasiga pixlar, där är typ 1mm på höger sida på ramen i kanten där det saknar färg, du ser det inte om du inte trycker upp ansiktet i skärmen. Absolut följer foten med

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag går in på 1600:- då.

Permalänk
Medlem

Budgivningen tar slut 17.00, kommer då att PMa den som budat högst mitt nummer så vi kan slutaföra köpet med adress osv :)!

Permalänk
Medlem

@mev har ej kontaktat mig, om han inte kontaktat mig imorrn så hör jag av mig till nästa person

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fanzer:

@mev har ej kontaktat mig, om han inte kontaktat mig imorrn så hör jag av mig till nästa person

Ifall det är jag så är jag beredd!

Permalänk
Medlem

1700 kr. Inga frågor så länge den fungerar och har swish samt hämtar den (gärna idag).

Permalänk
Medlem

Såld till högst budande då auktionens avslut. (mev), tackar alla för visat intresse!