Microsoft Windows 10 Pro Svenska (64-bit OEM)

Permalänk
Medlem

Microsoft Windows 10 Pro Svenska (64-bit OEM)

Microsoft Windows 10 Pro Svenska (64-bit OEM)

Windows 10 Pro nycklar
som jag kan skicka på SMS/mail/PM

finns även möjlighet att komma och hämta en en usb sticka för 100kr med windows installerat, som man bara kan plugga in och installera (som en skiva)

alla nycklarna är såklart äkta och oanvända OEM nycklar (som låser sig till moderkortet)
kan även tänka mig hjälpa att installera Windows 10 pro om det skulle vara krångligt (usb)

350kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk

Tja!
Var kommer nycklarna ifrån?

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk

Kan man installera flera gånger med samma nyckel på samma hårdvara?

Permalänk
Medlem

jo allt förutom moderkort, så som jag har fattat det
du kan köra denna nyckel till 1 dator, men du kan byta hårdiskar och grafikkort, psu

utan problem

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasse12345:

Tja!
Var kommer nycklarna ifrån?

Det vet jag inte men det är många som säljer sådana här nycklar. Kolla här bara: https://www.reddit.com/r/microsoftsoftwareswap/

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doctor9:

jo allt förutom moderkort, så som jag har fattat det
du kan köra denna nyckel till 1 dator, men du kan byta hårdiskar och grafikkort, psu

utan problem

Tror den låser till dit microsoft konto och inte till moderkortet. Har bytt nyligen och logga bara in på mitt konto efter att ha formaterat och har inte blivit tvungen att lägga till nån ny nyckel.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

Tror den låser till dit microsoft konto och inte till moderkortet. Har bytt nyligen och logga bara in på mitt konto efter att ha formaterat och har inte blivit tvungen att lägga till nån ny nyckel.

Nja, produktnyckeln låser sig till moderkortet. Har du samma komponenter och installerar om datorn så känner den av det och aktiverar sedan sig själv.

Med tanke på att det inte krävs ett Microsoft-konto för att installera Windows så tvivlar jag på att nyckeln låser sig till ett Microsoft-konto!Jag har dock haft fel förut so who knows!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Staz:

Nja, produktnyckeln låser sig till moderkortet. Har du samma komponenter och installerar om datorn så känner den av det och aktiverar sedan sig själv.

Med tanke på att det inte krävs ett Microsoft-konto för att installera Windows så tvivlar jag på att nyckeln låser sig till ett Microsoft-konto!Jag har dock haft fel förut so who knows!

Dom har ändrat det så att man kan låsa det till konto, fördelen är att du då även kan byta moderkort.

Återaktivera Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av koja:

Dom har ändrat det så att man kan låsa det till konto, fördelen är att du då även kan byta moderkort.

Återaktivera Windows 10

Ooo, intressant! Gäller det även OEM-nycklar?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Staz:

Ooo, intressant! Gäller det även OEM-nycklar?

Japp funkade på min win 10 . Som är en uppgradering från win 8.1. När jag bytte x99 kort

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Medlem
Skrivet av Staz:

Nja, produktnyckeln låser sig till moderkortet. Har du samma komponenter och installerar om datorn så känner den av det och aktiverar sedan sig själv.

Med tanke på att det inte krävs ett Microsoft-konto för att installera Windows så tvivlar jag på att nyckeln låser sig till ett Microsoft-konto!Jag har dock haft fel förut so who knows!

https://support.microsoft.com/sv-se/help/20530/windows-10-rea...
Du hade alltså fel igen.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem

Sedär, bra att veta

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Eller så köper man en nyckel för 250kr här:
https://www.kinguin.net/category/19429/windows-10-professiona...

Fungerar utmärkt med Svenska som språk.

Visa signatur

Sekvencia: "Va e papst? "
XFX 7900XTX

Permalänk

Förmodligen där han har köpt dem ^^,

Visa signatur

My Computer -|- CPU: Intel Core i7 6700K -|- ASUS Z170 PRO GAMING -|- Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LED -|- ASUS GeForce GTX 1060 6GB STRIX GAMING OC -|- 360 GB SSD -|- 3TB HDD -|- Corsair Hydro H75 -|- Cooler Master Silencio 550 -|- Corsair RM750x 750W -|-