Permalänk
Medlem

AM3-moderkort & 1155 mITX

Nu har olyckan varit framme så att flickvännens lillebrors dator kapsejsat. Erbjöd mig att få ordning på den igen, så om någon härlig frände sitter på följande får denne hemskt gärna ge sig tillkänna.

Det jag letar efter är antingen

1. AM3-moderkort som klarar en FX8350. Chipset är inte så viktigt, men 990fx är såklart roligast. ATX/mATX spelar ingen roll.

2. 1155-moderkort som klarar en 2600k. Helst ska det vara mini-ITX, men om det inte finns får jag fixa ett annat chassi. Chipset ska helst vara P67, Z68 eller Z77.

3. Nyare plattform med CPU + Moderkort + RAM om det är DDR4. Kom med förslag!

Är oerhört tacksam om ni orkar leta i era gömmor för denna stackars pojk.

Har bil och kan ta mig i Stockholms förorter. Annars är det frakt som gäller.

Hör av er nu

Läs hela annonsen här

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Avstängd

Har en cpu 3570k om det kan vara av intresse ?

Visa signatur

| Corsair 540 air | I7 4930k |custom loop | Asus rampage iv black edition | Gigabyte GTX 690 4GB | 32GB 2133Mhz G.skill ripjaw | Corsair ax 750W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av wackawacka89:

Har en cpu 3570k om det kan vara av intresse ?

Har du något moderkort till den?

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Har följande om något är av intresse
x1 i5 - 2500 (non k)
x1 i5-2380P

Sålt moderkorten dessvärre.

Permalänk
Avstängd

@Deathdancer: tyvärr inte :/ .

Visa signatur

| Corsair 540 air | I7 4930k |custom loop | Asus rampage iv black edition | Gigabyte GTX 690 4GB | 32GB 2133Mhz G.skill ripjaw | Corsair ax 750W |

Permalänk

Har ett 990FX liggandes hemma om du är intresserad. Är inte hemma för tillfället men är nästan helt säker på att det var den här: http://www.gigabyte.se/products/product-page.aspx?pid=3894#ov

Har kvar originallådan, ESD-skydd och back-plate vill jag minnas. Kan säkert gräva fram cd-skivorna som kom med om du önskar. kan även slänga med en SATA-kabel eller två om jag hittar några överblivna.

Tänkte mig 500kr för den.

Bor i Stockholmsområdet så kan möta upp dig inne i stan vid ett eventuellt köp. Kan skicka dig några bilder på moderkortet och tillbehören på måndag eller kanske söndag om du är intresserad.

Permalänk
Avstängd

Jag har dock ett ITX H81I-plus som jag inte kommer att använda när mitt Z97 anländer. Intresserad av H81I-plus?

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fisken1986:

Jag har dock ett ITX H81I-plus som jag inte kommer att använda när mitt Z97 anländer. Intresserad av H81I-plus?

Sorry. Utan CPU blir det lite väl mycket att få ihop. Om ingen råkar ha en matchande CPU?

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fönstrputtsaren:

Har ett 990FX liggandes hemma om du är intresserad. Är inte hemma för tillfället men är nästan helt säker på att det var den här: http://www.gigabyte.se/products/product-page.aspx?pid=3894#ov

Har kvar originallådan, ESD-skydd och back-plate vill jag minnas. Kan säkert gräva fram cd-skivorna som kom med om du önskar. kan även slänga med en SATA-kabel eller två om jag hittar några överblivna.

Tänkte mig 500kr för den.

Bor i Stockholmsområdet så kan möta upp dig inne i stan vid ett eventuellt köp. Kan skicka dig några bilder på moderkortet och tillbehören på måndag eller kanske söndag om du är intresserad.

Du har pm.

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fisken1986:

Jag har dock ett ITX H81I-plus som jag inte kommer att använda när mitt Z97 anländer. Intresserad av H81I-plus?

Finns detta kvar?