Permalänk
Medlem

Caselabs ST10 + pedestal!

Hej,

Har bestämt mig för att sälja mitt Caselabs ST10 med pedestal!

Det är ett grymt chassi! Tämligen unikt också, chassiet är ursprungligen moddat av Mister X här på forumet (bygglogg här). Jag köpte det senare på marknaden här.

Jag kompletterade med en beställning från Caselabs på:
Pedestal Länk
2 x 480 Radiator side mounts Länk
1 x Merlin ST10 Solid Door Länk (Tycker det passar bättre på "baksidan", dörren med fönster medföljer som alternativ)
1 x Flex-Bay 120.3 (360) Fan/Radiator mount Länk

Utöver detta finns en del tillbehör som medföljer, bland annat hjul, SSD mount etc. Jag har också beställt custom dammfilter från Demciflex till top och pedestalen, dessa medföljer också.

Medföljer gör också en custom lightbox som täcker hela mittsektionen (se bild) från Coldzero.eu, denna är fullt kompatibel med en 360 radiator monterad i fronten. Även den lighbox som Mister X gjorde medföljer, som passar om man vill kunna klämma in en 480 i fronten istället. Sideplaten/lightboxen med texten Pipedream medföljer också. Om man vill kan den enkelt ersättas med ny sideplate, som kan monteras i befintliga fästen med 2 skruvar.

Bud från 5000 kr, skambud undanbedes. Skickas ej. Endast hämtning i Karlskrona, eventuellt kan även Växjö vara ett alternativ

Läs hela annonsen här

Permalänk
Master of Overkill

jag byggt i det också <3

Btw votar + för dig!

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

jag byggt i det också <3

Btw votar + för dig!

Tackar!

Permalänk
Proffsmoddare

Det blev läckert med den vita pedden!

Glws!

Permalänk
Medlem

Mycket intresserad.

Tyvärr boende i Stockholm utan möjlighet att hämta.

Permalänk
Avstängd

Finns det kvar?
Edit, endast avhämtning?
Ok, det sög, då måste jag hoppa av.

Annars är jag klart intresserad.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number