Deepcool introducerar fyrklöverchassit Quadstellar

Permalänk
Melding Plague

Deepcool introducerar fyrklöverchassit Quadstellar

Efter att ha väckt stort intresse med sin ovanliga chassiskapelse Tristellar återvänder Deepcool under CES 2017 med uppföljaren Quadstellar – med stöd för betydligt större formfaktorer.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det kan faktiskt bli mitt nästa chassi

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Nej, bara nej...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem

Tycker det är en häftig ide, ändå. Kanske inget jag skulle vilja ha, men en av de snyggare chassina som ska vara flashiga.

Permalänk
Proffsmobbare

Roligt att någon vågar utmana designstandarden för datorchassin, tråkigt att det slutar på detta viset.

En kammare för moderkort och grafikkort, en sovkammare och en kammare att parkera bilen i.

Permalänk
Medlem

Fult och klumpigt. Men ger ju uppenbarligen publicitet, så de har ju lyckats ändå. Tycker dock lian li brukar ha roligare skapelser för detta ändamål, båten de gjorde var till och med snygg...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hoppas Sweclockers gör en recension på detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Visst smaken är som baken jag gillar det inte. Kan man inte ta bort den där fula skärmen som SweC videon spelas i?

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Ser vi fram emot ett test då

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X