Permalänk
Medlem

Siba förbereder sig genom att först höja priserna för att sedan kunna köra kampanj?
Förra veckan 1990:- och denna veckan 2490:-
Sony SRS-X88

Visa signatur

KN

Permalänk
Medlem

Intressant att undersöka olika ställens "reor"

Sist en 3DS kostade 1390:- var 2014 enligt Prisjakt.

3DS Mediamarkt

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Intressant att undersöka olika ställens "reor"

Sist en 3DS kostade 1390:- var 2014 enligt Prisjakt.

3DS Mediamarkt

Nu ingår det ju iof ett spel..

Permalänk
Medlem
Skrivet av johankj:

Nu ingår det ju iof ett spel..

Nu blir det ju lite roligt det här då spelet kostar knappt 200pix via cdon, och de här såldes ut tidigare för 799 om jag minns rätt utan spel förut innan de började med XL versionerna, bland annat hos Inet

De verkar ha tagit till sig något hos priset dock... kolla länken via prisjakt för nu är priset 899:-

http://www.mediamarkt.se/sv/product/_nintendo-3ds-rosa-zelda-...

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Kika in på Elgiganten på fredag @simlazer:

Permalänk
Medlem

Hoppas på ett sjysst pris på THRUSTMASTER Hotas Warthog

Permalänk

Hoppas att hitta en 75" Samsung 7-serien eller bättre för ett hyfsat pris.

Bara hopp brukar inte räcka så långt tyvärr...

Permalänk
Medlem
Skrivet av P_Eriksson:

Hoppas att hitta en 75" Samsung 7-serien eller bättre för ett hyfsat pris.

Bara hopp brukar inte räcka så långt tyvärr...

19 990 på media markt

Permalänk
Medlem

@Maliqos: Detta låter intressant! Tack för tipset ska göra det

Visa signatur

Dator Privat: None
Dator Arbete: Macbook pro 13" M1, 2020
Telefon: Nothing phone (1)

Permalänk
Medlem
Skrivet av wranzzon:

Tja, en surface pro 4 till ett kanonpris hade man ju inte bangat på. Bara hoppas att @Webhallen levererar...

https://www.mediamarkt.se/sv/product/_microsoft-surface-pro-4...

Visa signatur

Intel i7 7700K, Titan Xp, 32Gb @ 3333MHz, mITX Asus Strix Z270I, Jonsbo UMX1 Plus, Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Där ser man, stort tack!

Permalänk
Medlem

Webhallen

Kanske kommer något nice innan 00

Permalänk
Medlem

Jag ska försöka handla imorgon, det som behövs i helgen. Sedan håller jag mig undan affärerna när denna BF-hysteri är igång.

Visserligen började den ju redan förra helgen hos vissa affärer... så hur man ska undvika den vet jag inte. xD

Folk blir ju som galna så fort de ser rea-skyltar. Likadant är det i mellandagarna. En tid då man inte ska åka till affärer.

Likaså när det är löningshelg. Då är jag heller aldrig i några affärer.

Permalänk
Medlem

Boys & Girls kolla in erbjudandet från Elgiganten ganska så hyfsat enligt mig,vad tycker ni? http://annons.elgiganten.se/black-friday/

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det har varit väldigt dåligt med information i år. Finns det någon sammanställning kring vilka butiker som deltar i årets rea och när de släpper sina erbjudanden?

Förra året var det väl bara Komplett och CDON som hade tidsbaserade erbjudanden, Inet släppte sina deals vid tio och övriga vid midnatt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Jag tycker att det har varit väldigt dåligt med information i år. Finns det någon sammanställning kring vilka butiker som deltar i årets rea och när de släpper sina erbjudanden?

Förra året var det väl bara Komplett och CDON som hade tids baserade erbjudanden, Inet släppte sina deals vid tio och övriga vid midnatt.

Skickades från m.sweclockers.com

Läste du min ovan jag gav tips på?.

Permalänk
Medlem

@Hardy: Det kliar verkligen i köpfingrarna! Grymt sugen på LG OLED 55" B6V. Från 22.900 till 15.900.

Visa signatur

- 13600K | ASUS 3080 | 32GB DDR5 | XB271HU -

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrQke:

@HardstyleLover12: Det kliar verkligen i köpfingrarna! Grymt sugen på LG OLED 55" B6V. Från 22.900 till 15.900.

Vare den där tv:n som jayztwocents han gjorde en video recension av ? var ju nästan samma men att den du sa var 55" och inte 65" men annars är det nog samma variant?

Permalänk
Skrivet av Hardy:

Boys & Girls kolla in erbjudandet från Elgiganten ganska så hyfsat enligt mig,vad tycker ni? http://annons.elgiganten.se/black-friday/

En hel del bra deals faktiskt

Permalänk
Medlem

Det var några black friday annonser som man kan läsa i dagens Metro. Har den tyvärr inte framför mig just nu, då jag tänkte man kan läsa dessa på nätet... gick inte så bra kan jag säga. Det jag kommer ihåg:

Inet hade en annons uppe, bl a en GTX 1070 för 3800kr

Siba hade en annons uppe också, bl a en Xbox One med 2 spel för 1800kr.

Kolla i Metro för detaljer eller om någon annan kan posta detaljerna

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 | Moderkort: Asus Z97-A | Processor: Intel i7 4790k @ 4.0GHz | RAM: Crucial Ballistix Sport 2x4GB DDR3 1600mhz | Grafikkort: MSI GTX 970 Gaming 4GB | SSD: Crucial MX100 256GB | Nätagg: EVGA SuperNOVA 750 G2 | Kylning: CoolerMaster Hyper 212 Evo

Permalänk

Inet har precis tjuvstartat Black Friday med några produkter

Exempelvis Kingston HyperX Cloud II för 499:-
https://www.inet.se/produkt/8501549/kingston-hyperx-cloud-ii-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gamer5:

Det var några black friday annonser som man kan läsa i dagens Metro. Har den tyvärr inte framför mig just nu, då jag tänkte man kan läsa dessa på nätet... gick inte så bra kan jag säga. Det jag kommer ihåg:

Inet hade en annons uppe, bl a en GTX 1070 för 3800kr

Siba hade en annons uppe också, bl a en Xbox One med 2 spel för 1800kr.

Kolla i Metro för detaljer eller om någon annan kan posta detaljerna

här finns metro i pdf för den som är intresserad.

https://issuu.com/metro_sweden/docs/20161124_se_stockholm/43?...

Visa signatur

Phanteks Eclipse P400S | Corsair RM850x V2 Vit
Gigabyte B550M DS3H | Ryzen 9 5900X | ADATA XPG DDR4 2x16 Gig 3000Mhz
Arctic Cooling Liquid Freezer II 360 | Samsung och Crucial SSD
RTX 4070 FE | Acer Predator Z321QU | BenQ PD3200Q
Apple Airport Extreme x 5 | Bahnhof 500/500

Permalänk

Är ute efter en Ipad Mini. Kanske en Air beroende på vad priserna säger.
Någon som kommer ihåg vem/vilka som sänkte Ipads till mysiga priser förra året?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperFlugan:

En hel del bra deals faktiskt

Jao det var det blandad kompott!.

Permalänk

Funderar på en dator till sonen som ska klara Overwatch på ett bra sätt (har laptop nu som laggar och låg detaljnivå). Inet har denna på tjuvstart till Black Friday - verkar den prisvärd, eller bör man välja något annat?

https://www.inet.se/produkt/1517138/taurus-limited-gtx-1060-black-friday#specs

Permalänk
Medlem
Skrivet av xpanterx:

Intressant att undersöka olika ställens "reor"

Sist en 3DS kostade 1390:- var 2014 enligt Prisjakt.

3DS Mediamarkt

Nu gnäller ni väl lite väl mycket, man har väl inte kunnat köpa en 3ds under 750:- nånsin så 899:- med spel är väl OK
och sista gången den modellen tillverkades var väl innan 2014 så prisstatistiken är nog väl haltande.

Men nu är ju switch lanserad och nya 3ds säljs för första gången under $100 i USA så jag skulle nog avvakta
om jag inte absolut var ute efter en rosa 3ds med firmware 2.1.1-0.

Permalänk
Medlem

Kommer försöka få tag i en curved soundbar ifrån samsung, då de ligger på 4-5k i dagsläget.. något tips om vart man bör hålla utkik eller ska jag bara kolla alla typiska sidor, som elgiganten, siba, netonet osv imorgon?

Visa signatur

Phanteks AMP 1000W || Gigabyte B760 Gaming || Intel Core i5 13600K || Artic Liquid Freezer II || G.Skill 32GB DDR5 6000Mhz || MSI GeForce GTX 4070 12GB Gaming X Trio || Kingston Fury Renegade M.2 NVMe 1TB + 1TB & 500GB M.2 SSD || 4TB WD ||

Citera för garanterat svar!

Permalänk
Medlem

Alltså... Sweclockers borde ha öppnat tråden redan nu, då det redan idag finns erbjudanden. Ironiskt nog.. i den mesta reklamen på just Sweclockers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Alltså... Sweclockers borde ha öppnat tråden redan nu, då det redan idag finns erbjudanden. Ironiskt nog.. i den mesta reklamen på just Sweclockers.

^
Word

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk

Några som kommer tjuvstarta bläck friday idag på grafikkort?