EVGA GeForce GTX 780 SC *6GB* + Sapphire 280X 3GB TOXIC + HD5770

Permalänk
Medlem

EVGA GeForce GTX 780 SC *6GB* + Sapphire 280X 3GB TOXIC + HD5770

EVGA GeForce GTX 780 6GB SC w/ EVGA ACX Cooler
Mycket bra 780 kort som är överklockat från fabrik och har 6GB ram!
Oftast lika snabbt som ett Titan (i några spel lite snabbare), i de tester jag sett.
Har inte originallådan kvar, men tror jag har någon annan som kan medfölja, speciellt vid frakt.
Bud från 1000kr.

Sapphire Radeon R9 280X 3GB TOXIC
Snabbaste 280x-kortet på 1150Mhz (+klockade minnen), istället för 1000Mhz, från fabrik och riktigt tyst ändå med sin grymma kylning.
Aldrig överklockat och inte använt på ca 1,5år, varit nerpackad i originallådan. Glömt av att sälja det bara.
Bud från 800kr.

PowerColor HD5770 1GB GDDR5
Inte använt på ca 5år tror jag, men funkar fint. Haft i en htpc tidigare som inte användes. Sparat som reserv.
Bud från 200kr.

Notera att priserna jag skrivit känns rimliga att börja på, tycker du nått annat och är intresserad av korten, så skriv det, är du inte intresserad så skippa det.
Jag kommer att testa korten en extra gång innan jag skickar iväg dom så jag vet att allt funkar.
Kan skicka med Schenker mot fraktkostnad, brukar ligga på ca 70kr har jag för mig.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börja med ett bud på 1000 plus hämtning för gtx 780

Permalänk
Medlem
Skrivet av j_miller:

Börja med ett bud på 1000 plus hämtning för gtx 780

Noterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flovv:

EVGA GeForce GTX 780 6GB SC w/ EVGA ACX Cooler
Mycket bra 780 kort som är överklockat från fabrik och har 6GB ram!
Oftast lika snabbt som ett Titan (i några spel lite snabbare), i de tester jag sett.
Har inte originallådan kvar, men tror jag har någon annan som kan medfölja, speciellt vid frakt.
Bud från 1000kr.

Sapphire Radeon R9 280X 3GB TOXIC
Snabbaste 280x-kortet på 1150Mhz (+klockade minnen), istället för 1000Mhz, från fabrik och riktigt tyst ändå med sin grymma kylning.
Aldrig överklockat och inte använt på ca 1,5år, varit nerpackad i originallådan. Glömt av att sälja det bara.
Bud från 800kr.

PowerColor HD5770 1GB GDDR5
Inte använt på ca 5år tror jag, men funkar fint. Haft i en htpc tidigare som inte användes. Sparat som reserv.
Bud från 200kr.

Notera att priserna jag skrivit känns rimliga att börja på, tycker du nått annat och är intresserad av korten, så skriv det, är du inte intresserad så skippa det.
Jag kommer att testa korten en extra gång innan jag skickar iväg dom så jag vet att allt funkar.
Kan skicka med Schenker mot fraktkostnad, brukar ligga på ca 70kr har jag för mig.

Läs hela annonsen här

Budar 700:- + frakt på 280x (om det är ok att jag budar aningen lägre än efterfrågat startbud)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

c64, u1541-8Gb SD, Tac-2, AR6.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av pback:

Budar 700:- + frakt på 280x (om det är ok att jag budar aningen lägre än efterfrågat startbud)

Skickades från m.sweclockers.com

Det går bra att börja där, hoppas dock det går upp lite till sen

Permalänk
Medlem

1200 kr för 780 kortet + fraktavgift

Permalänk
Medlem

700 plus hämtning för Sapphire Radeon R9 280X 3GB TOXIC

Permalänk
Medlem

när slutar budet ??

Permalänk
Medlem

Buden noterade.

Skrivet av Adam2015:

när slutar budet ??

Vore bra att få klart det i helgen

Permalänk
Medlem

Har fått ett bud på 800+frakt på 280x via PM.

Permalänk
Medlem

Har bud på båda kortet tillsammans för 2200 via PM.
Skall iväg en stund och har inget hänt tills jag kommer tillbaka, säljer jag dom för det.

Permalänk

Hej Flovv,

Är dena såld?

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Inte uppdaterat den här på ett tag, blev lite kasst med allt.
280x Toxic (och hd5770) finns kvar om det är intressant. Hade en som skulle köpa det, men han hoppade av dagen efter.

Permalänk

@flovv: Finns 280't fortfarande kvar? Vad ligger bud på isåfall?

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!