Flytta character flera gånger

Permalänk

Flytta character flera gånger

Hej, får börja med att be om ursäkt. Hittar inte sök knappen på forumet via mobilen. Finns säkert massvis av dessa trådar. Mod kanske kan flytta mitt inlägg?

Lirar på PC, har lirat på 360. Mina konton är bundna men har xbox ONE nu. Har en polare som vill lira på ONE. Lirar bara på PC just nu.

- Kan man föra över gubben fram och tillbaks hur många gånger som helst? Vill inte ha två separata gubbar som man måste progressa på, då skiter jag i Xbox ONE.

Gubben jag hade på 360 finns inte kvar, tog bort den och började om på PC. Länkade dock över den innan jag deletade den gamla. Hoppas någon kan hjälpa mig skönt att ligga i soffan och nöta lite xbox utan att möblera om. Om man nu kan föra fram och tillbaks oändligt många gånger?

Tack på förhand!

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Medlem

Hallå.

Det går tyvärr inte att göra, har du flyttat den till PC så är den fast där.
Dom säger själva att det går inte att flytta från PC till konsol heller så.

Permalänk
Medlem

http://store.steampowered.com/app/353380/
Kanske Steamlink kan vara nått för dig?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Skrivet av _tekken_:

http://store.steampowered.com/app/353380/
Kanske Steamlink kan vara nått för dig?

Tjena! Om jag förstog det rätt så kan du spela steam-spel på tv med kontroll. Inte på xbox Jag använder redan xbox-one kontroll till mittt windows 10 så det är inget problem, tänkte mer på att jag ville ha min gubbe på xboxen och spela med andra vänner lirar du fortfarande förresten, jag nickar totalshoock. Vi har spelat förut!

Mvh

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite

Kan man föra över sin profil från ett gammalt konto till ett NYTT konto? Eller måste det ske "internt" inom samma Rockstar-konto?

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H