Europa Universalis, Cities: Skylines, Crusader Kings II

Permalänk
Medlem

Europa Universalis, Cities: Skylines, Crusader Kings II

Har en kod till följande tre spe, nypriser inom parantesen:
Europa Universalis IV (39,99€)
Cities: Skylines (27,99€)
Crusader Kings II (39,99€)

Tot. nypris 108€, ca 1000 kr. Säljes för 390 kr eller bud.

Fick koden när jag köpte aktier i börsintroduktionen av Paradox. Är själv inte intresserad av att spela datorspel så därför säljer jag dem.

Det här står bla i meddelandet ifrån Paradox.
"Starta ett Steamkonto på http://store.steampowered.com/about/ och därefter klickar du på ”Games”, följt av ”Activate a product on Steam”. Sedan är det bara att följa instruktionerna.
Alla tre spelen kommer läggas till i ditt spelbibliotek."

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Fick min sålt på Tradera för 60kr

Permalänk
Medlem

Jag använde min kod, perfekt eftersom jag gått o fnulat på cities flera månader

Permalänk
Medlem

@mgnspx2
Jag hade inte köpt spelkoder ö.h.t. på Tradera, känns som scam eller häleri. Troligtvis är jag inte ensam med tanke på slutbudet Bättre här där man kan kolla lite mer vem som säljer.

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

60 kr låter lite väl billigt! Skulle jag lika gärna kunnat använt det själv och testat lite. Har dock så himlans lätt för att fastna för spel så vill inte installera några längre.

Vet inte om det är fel pris med 390 kr. Men tyckte det är rätt billigt. Men vi får se! Är det ingen som är intresserad så får man väl kanske gå ner i pris.

Permalänk
Medlem

Bjuder 250kr!

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebben89:

Bjuder 250kr!

Skrev ett meddelande till dig.