(S) HD7990(Defekt) + Full-Cover FC7990 SE

Permalänk
Medlem

(S) HD7990(Defekt) + Full-Cover FC7990 SE

Så, nu gick det åt skogen med polarens 7990. Antagligen har någon del av VRMen för GPU2 tröttnat på tillvaron. Kortet startar upp kanske 1 av 20 försök. Vi vill mest bli av med det, så om någon vill prova sin lycka är ni välkomna att buda. Säljer inte utan vattenblock då ref.kylaren inte längre finns kvar.

Jag har lite grundläggande delar för en custom loop såsom pump, rad, res, kopplingar och lite slang om någon skulle vilja köpa ett komplett paket.

Hur som helst är det ett vattenblock som kostat 1.500:- som någon därute säkert vill ha.

Budstart på 500:- för kortet och vattenblocket.

Kortet kan skickas, hämtas, överlämnas, och betalning sker antingen på plats eller förskott via Swish, Nordea eller Swedbank.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Kan va intresserad gällande "kopplingar och lite slang" Kan du fixa bild på detta?

Visa signatur

NZXT H440 , ASUS Z97-A , Intel Core i5 4690K 4,8 GHz , Kingston HyperX Fury 2x4GB 1866MHz , 2x MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB , EVGA SuperNOVA G2 1300W 80+ Gold , Samsung SSD EVO 850 250GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nitziuz:

Kan va intresserad gällande "kopplingar och lite slang" Kan du fixa bild på detta?

Sorry men jag vill helst att det ska vara för någon som är intresserad av kortet. Annars är det delar som jag själv kan behöva i framtiden.

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Har du delar till att bygga vattenkylningen komplett till kortet är jag intresserad att betala 1000kr för hela tjottaballongen (7990 + vattenkylningsdelar)

Permalänk

Hejsan, Tänkte bara kolla ifall kortet finns kvar.

Permalänk
Medlem

Hur gick det med auktionen?