Söker efter en Icemat och en Logitech Mx518

Permalänk
Medlem

Söker efter en Icemat och en Logitech Mx518

Jag söker efter en Icemat (den större modellen) och en Logitech MX518 mus.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har inte den stora från Icemat, men en vit Steelseries stora modelen.

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem

Jag har en svart av glas från icemat, men jag vet inte om det är den stora eller lilla. Tippar på att den är ungefär 3-4dm lång.

Permalänk
Medlem

@Kimpish: Jag ser ut att ha hittat en Icemat. Tack för inlägget ändå

Permalänk

Hej! Jag har en Logitech G500 om det kan vara av intresse, väldigt lik den du söker

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem

@törnvall: hitta faktiskt ett ställe att beställa just den musen ifrån idag Tack ändå.

Permalänk
Skrivet av TheaLn:

@törnvall: hitta faktiskt ett ställe att beställa just den musen ifrån idag Tack ändå.

G500 eller den andra? Vilken tur

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem

@törnvall: en g500 Ja man får ha det ibland!

Permalänk
Medlem

Eftersom TS hittat vad söker så är jag intresserad av G500:an men även av Icemat:en.
PMa mig tänkt pris inkl. frakten, endast intresserad om prylarna är i fint skick.

Permalänk
Medlem

@DkY: Icematen som jag är intresserad av är från KungFreddan. G500 kan du dock ta

Permalänk
Medlem

@TheaLn: @Kimpish, sorry för missförståndet. Intresserad av den andra mattan och G500.

Permalänk
Medlem

Visst!

Visa signatur

Awsomness

Permalänk
Medlem

@DkY: Det är inga problem

Permalänk
Medlem

@TheaLn:
😊
@törnvall, intresserad av musen om den är i fint skick till rimligt pris inkl frakt.
@Kimpish, intresserad för rimligt pris inkl frakt.
PMa mig om ni vill sälja...