Kollar intresse på komponenter i gamla stationära datorn, inköpt 2012

Permalänk
Medlem

Jag hörde med kkaejj som skulle hämta det i söndags då det var enda dagen jag kunde förra veckan, sen har jag jobbat borta hela veckan och åker hem idag, och har inte hört ett enda ord från honom så antar det bara var bluff och båg.
Tror jag gör det enkelt för mig och tar ditt bud med hämtning @obbeluff, kan du komma redan i helgen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chinobar:

Jag hörde med kkaejj som skulle hämta det i söndags då det var enda dagen jag kunde förra veckan, sen har jag jobbat borta hela veckan och åker hem idag, och har inte hört ett enda ord från honom så antar det bara var bluff och båg.
Tror jag gör det enkelt för mig och tar ditt bud med hämtning @obbeluff, kan du komma redan i helgen?

Hej, tack för att du svarade och gav mig chansen. men jag är extremt ledsen att säga att jag kan tyvärr inte genomgå köpet.
Jag har försökt hitta anledningar att köpa den ändå nu i flera timmar på kvällningen, men jag bör se över min egna ekonomi också.

Saken var den att det var tänkt att min lillebror skulle ta denna dator, men jag sa till honom att han får ju betala datorn om det skulle bli aktuellt. och nu har han kommit fram till att han skippar det, då han har ont om pengar.

Och ja, oavsett hur sugen är på att ha en tredje dator som lånedator åt mina kompisar, så lär jag tacka nej, då jag har lite utgifter på G ändå.

Ursäkta att jag drar mig ur i sista sekund. Men du får nog den såld ändå, du hade ju en hel del bud liggandes i tråden vet jag.

Permalänk
Medlem

Ingen fara på taket, jag får försöka skicka dem ändå då, det var lite det jag ville undvika för att göra det smidigt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@chinobar: Jag får nog dra mig ur också då jag redan hittat annat.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600x, 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz, ASUS Prime B350-PLUS, ASUS RX5700