Razer Tartarus Chroma och nVidia Shield Wifi/4G

Permalänk
Medlem

Razer Tartarus Chroma och nVidia Shield Wifi/4G

Säljer en Razer Tartarus Chroma som är i absolut nyskick, tog ut den ur kartongen, testade den, insåg att den inte passade min hand och packade ner den igen. Jag får tydligen inte skicka tillbaks den för att kartongen är "öppnad". Budstart på 500kr.

Säljer även en nVidia Shield, 4G modellen, ny i kartong. Plasten är kvar på och alla tillbehör ligger i.
Fick den som utbytesenhet när dom gick ut med att batterierna felade, denna är alltså den nya som det inte är något problem med. Budstart 2500kr.

Varorna kan hämtas dagtid i Kista (Stockholm) eller skickas mot att köparen betalar frakt.

Läs hela annonsen här

EDIT: Sänker priset på plattan till 2000kr.

Lägre pris, högre intresse
Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem

Inte intresserad själv, men tänkte bara säga att du visst har rätt att lämna tillbaka chroman, inom 14 dagar trots att förpackningen är bruten. Så ligg på och kräv att dem ska ta tillbaka produkten!

Finns lite att läsa på t.ex. http://www.svt.se/plus/angra-natkop-efter-oppnad-forpackning

Permalänk
Skrivet av Creeper6:

Inte intresserad själv, men tänkte bara säga att du visst har rätt att lämna tillbaka chroman, inom 14 dagar trots att förpackningen är bruten. Så ligg på och kräv att dem ska ta tillbaka produkten!

Finns lite att läsa på t.ex. http://www.svt.se/plus/angra-natkop-efter-oppnad-forpackning

Om den är köpt online dvs.

Permalänk

kan du ta 2500 kr endast? eller vill du ha högre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tb0ne:

Säljer en Razer Tartarus Chroma som är i absolut nyskick, tog ut den ur kartongen, testade den, insåg att den inte passade min hand och packade ner den igen. Jag får tydligen inte skicka tillbaks den för att kartongen är "öppnad". Budstart på 500kr.

Säljer även en nVidia Shield, 4G modellen, ny i kartong. Plasten är kvar på och alla tillbehör ligger i.
Fick den som utbytesenhet när dom gick ut med att batterierna felade, denna är alltså den nya som det inte är något problem med. Budstart 2500kr.

Varorna kan hämtas dagtid i Kista (Stockholm) eller skickas mot att köparen betalar frakt.

Läs hela annonsen här

vart är den köpt ?
finns ingen laglig rätt att lämna igen en öppnad vara i butik (vad jag vet)
men många elektronikkedjor tar emot en öppnad/provad vara så länge den ser ut somd en vore ny

Visa signatur

CPU: i7 14700K MOBO: ASUS ROG Strix Z790-A Gaming WIFI II
GPU: 1080TI Aero RAM: 64GB Corsair Dominator platinum 5600MHz
SSD: Samsung 990 PRO M.2 1TB + WD Black SN850X 4TB
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic PSU: Seasonic Prime GX 1300W
Kylning: Custom loop, 3x360 rads

Permalänk
Medlem

@erieri02:
@Creeper6
@Alligatorn

Hallå,

Den köptes på CDON och svaret jag fick var att dom inte erbjuder retur "på den sortens varor" konstigt nog. Det verkade som att dom inte ville ha tillbaks den. Jag vågade inte skicka den på chansning heller utan att ha ett returnummer.

/bone

Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem

@xBumbiBjörn:

Jag tänkte låta den ligga uppe i helgen om det är intresse på den, blir det bara 2500 så får den gå för 2500.

Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem
Skrivet av tb0ne:

@erieri02:
@Creeper6
@Alligatorn

Hallå,

Den köptes på CDON och svaret jag fick var att dom inte erbjuder retur "på den sortens varor" konstigt nog. Det verkade som att dom inte ville ha tillbaks den. Jag vågade inte skicka den på chansning heller utan att ha ett returnummer.

/bone

Detta är ren bullshit och jag är ganska säker på att dem bryter mot distanshandelslagen!
Ligg på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av xBumbiBjörn:

kan du ta 2500 kr endast? eller vill du ha högre?

Hej, du får den för 2500. Jag tar inte in några nya bud.

Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem

Då köparen inte svarar på PM eller i tråden så lägger jag ut nVidia Shielden igen. Bud på 2500 eller högre accepteras.

Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Creeper6:

Inte intresserad själv, men tänkte bara säga att du visst har rätt att lämna tillbaka chroman, inom 14 dagar trots att förpackningen är bruten. Så ligg på och kräv att dem ska ta tillbaka produkten!

Finns lite att läsa på t.ex. http://www.svt.se/plus/angra-natkop-efter-oppnad-forpackning

Skrivet av Alligatorn:

Om den är köpt online dvs.

Skrivet av erieri02:

vart är den köpt ?
finns ingen laglig rätt att lämna igen en öppnad vara i butik (vad jag vet)
men många elektronikkedjor tar emot en öppnad/provad vara så länge den ser ut somd en vore ny

Razer Tartarus blir återskickad till CDON, tack för att ni engagerade er i frågan!

/b0ne

Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem
Skrivet av tb0ne:

Då köparen inte svarar på PM eller i tråden så lägger jag ut nVidia Shielden igen. Bud på 2500 eller högre accepteras.

Hej!
Är det bara plattan(nVidia Shield) eller har du kontrollen också?
Sen så har jag för mig att dem säljs inte med laddare heller, har du laddaren eller inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SaadRH:

Hej!
Är det bara plattan(nVidia Shield) eller har du kontrollen också?
Sen så har jag för mig att dem säljs inte med laddare heller, har du laddaren eller inte?

Det är en Shield Tablet 4G, precis som den är i sin originalkartong. Det som ligger i är: Laddare med 2 olika adaptrar (Swe, USA), USB-kabel för laddningen, manual och själva plattan.

Denna
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=2740387 Fast med 3G/4G.

Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem

EDIT: Sänker priset på plattan till 2000kr. Skickar med ett 64Gb kort vid snabb affär.

Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem

@tb0ne: Bjuder 1500kr + frakt för shield tablet. Kan betala med swish eller till bankkonto om du vill ha en snabb affär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av erik90:

@tb0ne: Bjuder 1500kr + frakt för shield tablet. Kan betala med swish eller till bankkonto om du vill ha en snabb affär.

Hej, jag ser vad du skriver och ska ge det en tanke. Det är en bra bit under vad jag tänkt. Jag återkommer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H440W NE, Sabertooth z97 Mark S, 4690K, 32GB, 500Gb + 4TB, 1070, 25" 1440, QPAD QH90 + MK90

Tema - Vitt

Permalänk
Medlem
Skrivet av tb0ne:

Hej, jag ser vad du skriver och ska ge det en tanke. Det är en bra bit under vad jag tänkt. Jag återkommer.

Skickades från m.sweclockers.com

Har du hunnit fundera på det än? Återkom gärna via PM om det låter intressant! Jag tänkte ge bort den i julklapp så är tacksam om du återkopplar ganska snart.