Lenovo Y50-70 (Art. 203434) - Bra kylning?

Permalänk
Hedersmedlem

Lenovo Y50-70 (Art. 203434) - Bra kylning?

Tja Sweclockers,

Nu har jag tagit mig i akt att köpa en spellaptop. Först gick jag i planer på en alienware men insåg att det kändes tajt att hinna få leverans till dreamhack så jag kollar på alternativ jag har möjlighet att beställa i butik.
Då har jag kollar på en Lenovo Y50-70 från webhallen.
Det kändes som bra grejer till bra pris men är lite skeptiskt till kylning (överlag på laptops). Klarar man sig som dom är eller är kylplatta ett måste (och är ens det dugligt för längre spelande).

Någon som har någon bra input eller tankar kring denna modell? Eller rekomendationer motsvarande den?

(Note, skulle någon vilja jaga något åt en prioriterar jag SSD och bra kylning till lagom lågt pris. Är inte ute efter att maxxa några spel då det har jag stationära till, detta är mest för att bara få spel att rulla på nått som man kan ta med sig).

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Undersökningen kan du undersöka. Sidan 18 visar temperaturerna, skulle säga att det är helt okej grader.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40