Permalänk
Avstängd

Kan man ansluta en RAT 9 även med sladd?

Hej, se titel.

Beroende på tangentbord och skärm kanske jag inte behöver ha en trådlös. Kan man ansluta den med sladd eller skall man lika gärna ta en RAT 7 kanske och spara en slant?

Jag hade ju helst velat veta vilken mus som är bäst av samtliga typ.

Sensei/D3/densomärsomSenseimenutanfärgtrams/-processor är ju inte ergonomisk, Logitech har ju säkert en del ok. Jag vill ha något rätt stort tror jag och slippa kramp i fingrarna och kalla händer och jag vill att knappar och scrollhjul fungerar så länge som möjligt helt enkelt. Nackdelen med RAT 9 är ju att jag såg någonstans att den eventuellt "gör en wheelie" på den bakre kanten då metallplattan är kortare än överdelen.

Visa signatur

även aliquis och något annat användarnamn som jag inte minns ..

Permalänk
Medlem

Jag har en RAT 9 och är supernöjd men du kan inte ansluta den med sladd. Trådlös all the way baby. Tänk på en sak dock du behöver en hård vit musmatta. jag hade en svart gummi innan och musen va så trög och konstig att jag trodde den va sönder. Men den behöver en vit yta för att få ut maximalt av lasern.

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Avstängd

Jag är så flashig att jag har en svart i textil ..

Fast jag råkade mest hitta den i badrummet eller någonstans något gång där den väl låg för att den var så skabbig. 95% av tiden har jag kört på ett brunlaserat och lackat bord.

Visa signatur

även aliquis och något annat användarnamn som jag inte minns ..

Permalänk
Skrivet av Delzino:

Jag har en RAT 9 och är supernöjd men du kan inte ansluta den med sladd. Trådlös all the way baby. Tänk på en sak dock du behöver en hård vit musmatta. jag hade en svart gummi innan och musen va så trög och konstig att jag trodde den va sönder. Men den behöver en vit yta för att få ut maximalt av lasern.

fasen, jag köpte ju en mjuk svart matta i förrgår till min framtida RAT 9.. Vad tycker du om batteritiden och har den försämrats sen du köpte den?

Permalänk
Medlem

får byta rätt så ofta faktiskt trodde inte det men det får man genomlida, men musen är så kanon att det inte är nått man lägger på minnet. jag köpte en Razer Icronclad musmatta och den fungerar kanon med musen..

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem

Hej killar
vet nån hur man anslutar en R.A.T.9 trådlös mus? jag har försökt flera gånger men funkar ändå inte?
behöver nån hjälp?

Visa signatur

Fractal Design Define R6 TG / Intel I7 8700K / Deepcool EX 360 RGB White / ASUS ROG STRIX Z370-F GAMING / ASUS ROG STRIX GeForce GTX 2080Ti 11GB OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB CL16 3200MHz / Samsung 970 EVO SSD 500GB M.2 X2 / be quiet Straight Power 11 CM 1000W.

Permalänk
Medlem

Har en rival, en deathadder och en sensei +diverse andra äldre möss.

Rival är den som jag fallit för totalt bra grepp med gummi på sidan, handen vilar lätt på den, känns som en del av din hand.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W