köpt hardline premium men inga battlepacks?

Permalänk
Medlem

köpt hardline premium men inga battlepacks?

köpt hardline premium men inga battlepacks?
står att jag har premium fick bara 2 premium battlepacks? med emblem
man skulle ju få 12 Gold Battlepacks

Visa signatur

Chassi:Corasir 800D*Nätagg :Corsair HX 850W PSU
Modekort:ASUS ROG Maximus III Formula*CPU:Intel i5 750 @3.8Ghz
Grafikkort :Zotac 680Gtx*Mine :Corsair Dominator 2x2Gig

Permalänk
Medlem
Skrivet av astros:

köpt hardline premium men inga battlepacks?
står att jag har premium fick bara 2 premium battlepacks? med emblem
man skulle ju få 12 Gold Battlepacks

Jag har tyvärr inget svar att ge dig, och det verkar ingen annan heller ha här.
Så jag råder dig till att kolla på forumet på Battlelog eller kontakta EA direkt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Hej!

Det fungerar så att man får 1 st Battlepack per månad.
D.v.s. du får inte alla i en enda klumpsumma så att säga.
På länken nedan står det lite mer ingående beskrivet.

http://www.battlefield.com/hardline/news/battlepacks-have-ret...

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D – Corsair 860i – Corsair H100i - Intel 4770K– MSI -GD65 – MSI 1080 Gaming X - Corsair 16 GB
Samsung 840 PRO 256 GB – Samsung 840 EVO 500 GB – Steelseries APEX M750TKL – Steelseries Rival 600

Permalänk
Avstängd
Skrivet av astros:

köpt hardline premium men inga battlepacks?
står att jag har premium fick bara 2 premium battlepacks? med emblem
man skulle ju få 12 Gold Battlepacks

Verkar ju märkligt.
kan ju testa logga ut/in på origin,Starta om datorn.
Men är väl tveksamt om det hjälper.
När släpps dom första xtra kartorna i premium?

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

Som Bluemood seger du få ett per månad 12 batelpaks på 12 månader.
Vet inte om Hardline har det men BF4 har en Premium kalender där man ser typ vilket datum man får dom olika grejerna på.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Udda, när jag gick från BF4 som jag haft sedan launch till BF4 premium nästan ett år senare fick jag battlepacks som premium-användarna fick under den tiden jag bara ägde BF4. Kan vara så att du köpte själva basspelet för sent, för det är ju trots allt endast battlepacksen från tiden mellan base-game activation och premium-activation som kompenseras.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av XFTality:

Udda, när jag gick från BF4 som jag haft sedan launch till BF4 premium nästan ett år senare fick jag battlepacks som premium-användarna fick under den tiden jag bara ägde BF4. Kan vara så att du köpte själva basspelet för sent, för det är ju trots allt endast battlepacksen från tiden mellan base-game activation och premium-activation som kompenseras.

Hej igen.
Nedan är saxat från länken jag tidigare klistrade in.
Längst ner står ett exempel på precis motsvarande som du råkade utför i BF4, dvs att du fick alla på en gång eftersom du skaffade premium när alla battlepacks redan var släppta.
Om man däremot som jag gjorde skaffade premium direkt i samband med BF4s release så fick man då ett battlepack per månad utspritt istället.
Eftersom BF Hardline bara har funnits ute så pass kort tid, så har nog inte ens det första battlepacket släppts ännu.
Det bör fungera på motsvarande sätt som tidigare, och som Mega-Dark skriver, så fanns det i alla fall på BF4 premium en kalender där man kunde
se när man skulle få en ny kniv, nytt camo, nya DLC samt battlepacks.

Själv har jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska skaffa premium till BFH eller inte, men det blir väl troligtvis så.

Battlefield Hardline Premium - 12 Gold Battlepacks
•Battlefield Hardline Premium members will receive 1 Gold Battlepack per month for 12 months.
•Go to battlefield.com/hardline/premium for more details on Battlefield Hardline Premium.
•Purchases after Launch week: upon activation, players will receive all Gold Battlepacks, released up to that purchase date and monthly until they have 12 total.
•Example: If a player purchases Battlefield Hardline Premium in April 2016, they would receive all 12 Gold Battlepacks upon activation.

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D – Corsair 860i – Corsair H100i - Intel 4770K– MSI -GD65 – MSI 1080 Gaming X - Corsair 16 GB
Samsung 840 PRO 256 GB – Samsung 840 EVO 500 GB – Steelseries APEX M750TKL – Steelseries Rival 600

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bluemood:

Hej igen.
Nedan är saxat från länken jag tidigare klistrade in.
Längst ner står ett exempel på precis motsvarande som du råkade utför i BF4, dvs att du fick alla på en gång eftersom du skaffade premium när alla battlepacks redan var släppta.
Om man däremot som jag gjorde skaffade premium direkt i samband med BF4s release så fick man då ett battlepack per månad utspritt istället.
Eftersom BF Hardline bara har funnits ute så pass kort tid, så har nog inte ens det första battlepacket släppts ännu.
Det bör fungera på motsvarande sätt som tidigare, och som Mega-Dark skriver, så fanns det i alla fall på BF4 premium en kalender där man kunde
se när man skulle få en ny kniv, nytt camo, nya DLC samt battlepacks.

Själv har jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska skaffa premium till BFH eller inte, men det blir väl troligtvis så.

Battlefield Hardline Premium - 12 Gold Battlepacks
•Battlefield Hardline Premium members will receive 1 Gold Battlepack per month for 12 months.
•Go to battlefield.com/hardline/premium for more details on Battlefield Hardline Premium.
•Purchases after Launch week: upon activation, players will receive all Gold Battlepacks, released up to that purchase date and monthly until they have 12 total.
•Example: If a player purchases Battlefield Hardline Premium in April 2016, they would receive all 12 Gold Battlepacks upon activation.

Du har säkert rätt i det du säger.Ska beställa premium nu får se vad jag får.Troligtvis inte mycket just nu.Men framtida kartor är ju alltid trevligt.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mange43:

Du har säkert rätt i det du säger.Ska beställa premium nu får se vad jag får.Troligtvis inte mycket just nu.Men framtida kartor är ju alltid trevligt.

Har beställt premium nu via origin.Dom har dragit 499 kr.På mitt konto.Men inte minsta tillstymmelse till att jag skulle vara premium.Va f-n är nu detta.
Får försöka kontakta dom.:(

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mange43:

Har beställt premium nu via origin.Dom har dragit 499 kr.På mitt konto.Men inte minsta tillstymmelse till att jag skulle vara premium.Va f-n är nu detta.
Får försöka kontakta dom.:(

Problemet löst.Jag loggade ur/in på Origin Så nu står det i alla fall att jag är premium.Men inga trevliga battlepacks och öppna.
Men men....Har väl spelat ikapp mig dom redan kanske??

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

Det är ingen idé att köpa super-duper-deluxe-premium-version.

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tauri:

Det är ingen idé att köpa super-duper-deluxe-premium-version.

(Har fått några battlepacks ,nu)
Tycker man spelet är roligt så why not?
Jag har BF4 +Premium ca 1000 kr har jag betalt för det.
Har spelat det i närmare 700 timmar.Så är lätt värt det för mig.
Blir nog likadant med Hardline.Just online spelandet är ju så jä...a nice.:)

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.