Permalänk

Problem med MM!

Hej!

Har väldigt länge haft ett problem men att connecta till MM servrarna.
Detta problem har jag haft i cirka ett år och jag jag har inte hittat felet.
Jag har: Bytt OP system till Windows 8,Verify cache+Reinstall game+Raderat config,Bytt processor(Var ändå i behov av en ny).
Jag har gjort väldigt mycket utan resultat.

Så vad händer när jag inte kan connecta?
Jo, Jag är ju i lobbyn och köar, Men när accept rutan kommer upp och alla har accepterat så kommer ju det där ljudet och sen står det still. Jag kommer alltså inte in i loadingscreenet eller servern.
Faceit,Esea,ALTpug funkar utan problem. Inget problem alls.
Men just på MM servrarna är det ett problem.
Och i konsolen står det ibland:
1.) Actionscript passed an undefined param to BaseSlot::Translate!
och ibland
2.) IP rate limiting client (någon ip och port här) at 42 hits (1 buckets, 30 global count).
och
3.) Host_WriteConfiguration: Wrote cfg/config.cfg

Så alla ni som har eller har gått igenom samma problem eller du som har tips/lösning.
Skriv dom nedan, Upskattas till 110%!

Regards,

Anton EkarN

Permalänk
Medlem

Låter väldigt skumt, låter som om du inte har öppnat portarna i routern korrekt. Men om jag förstår det rätt så kan du trycka på accept knappen, men du laddas alltså inte in till servern? ESEA, FaceIt och andra servrar kan ju använda andra portar till deras servrar, så skulle vilja om du nu har en router att dubbelkolla CS:GO's MM portar, så dom är korrekt öppnade. Du skriver iofs att inget händer när du klickar accept, men kan du sedan reconnecta till servern på något sätt? Eller får du Matchmaking cooldown, du skrev aldrig det. Om du kan använda reconnect knappen för att sedan spela normalt på servern, så låter det mer som något mjukvaru problem.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."