Permalänk
Inet
Skrivet av Deadside:

Hej Inet!

Om man har köpt ett Gtx 970 i er butik hur gör man då?

Hur gör man med vad?

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hur gör man med vad?

Sorry,ska förklara bättre.Jag har fått ett Asus strix gtx 970 i födelsedagspresent av mina föräldrar nyligen som dom har köpt
i er butik i Malmö.Så min fråga är hur jag ska göra angående Nvidia spel kampanjen ska jag ringa eller åka till er butik?

Permalänk
Inet
Skrivet av Deadside:

Sorry,ska förklara bättre.Jag har fått ett Asus strix gtx 970 i födelsedagspresent av mina föräldrar nyligen som dom har köpt
i er butik i Malmö.Så min fråga är hur jag ska göra angående Nvidia spel kampanjen ska jag ringa eller åka till er butik?

Skicka oss ett mail till info@inet.se med ditt kvitto/ordernr så kollar vi på det! Behöver inte åka till butiken

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Skicka oss ett mail till info@inet.se med ditt kvitto/ordernr så kollar vi på det! Behöver inte åka till butiken

Okej då gör jag det.Tack så mycket för hjälpen.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu har Inet äntligen ett eget forum. Det är i vanlig ordning fritt fram att skapa egna trådar!

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Skulle man kunna få in en Noctua NH-U14 i ett node 304?

Permalänk
Inet
Skrivet av Duttii:

Skulle man kunna få in en Noctua NH-U14 i ett node 304?

Det är på håret enligt specifikationerna och värt att notera att du eventuellt inte kan få plats med alla upphängningarna för hårddiskar.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Don't tell me what to do!