PS4 kontroll PC, bluetooth räcker ej genom soffan

Permalänk
Medlem

PS4 kontroll PC, bluetooth räcker ej genom soffan

Installerade DS4Tool, funkar klockrent. Bortsett från att bluetooth signalen ej räcker genom soffan.
Har nåt billigt deltaco usb bluetooth. Antar att jag måste köpa nytt? Nån som har något bra tips?

Permalänk
Medlem

Dålig antenn på din dongle troligtvis. Du kan köpa en usb kabel och förlänga så att dongeln har fri sikt kanske?

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thovvr:

Installerade DS4Tool, funkar klockrent. Bortsett från att bluetooth signalen ej räcker genom soffan.
Har nåt billigt deltaco usb bluetooth. Antar att jag måste köpa nytt? Nån som har något bra tips?

Tjena vill fråga om du märker att det finns nån typ av lagg eller fördröjning med att spela på ps4 kontrollen. Ska testa oxå när kommer hem från jobbet..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian LI O11 XL | Crosshair VIII Hero | 5950x | 32 GB RAM | ASUS RTX 3080 TUF | WD SN850 2TB + 2TB Intel 660p | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFTx2 |

Permalänk
Medlem

Har inte märkt nåt lagg när jag sitter nära bluetooth adaptern. Endast testat fifa 14 än så länge.

Ingen som har nåt förslag på en grym Bluetooth adapter? Köper hellre en ny bra än att förlänga med sladd.

Permalänk
Medlem

Bump och fråga. hitta du någon lösning Thorvvr? sitter med samma fast drygare. innebygget bluetooth i moderkort. kan knapt sitta framför PC skärmen och dator 20 cm undan. enxtärn 100kr Made i kina dongle funka inte mycket bättre...

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensenjr:

Bump och fråga. hitta du någon lösning Thorvvr? sitter med samma fast drygare. innebygget bluetooth i moderkort. kan knapt sitta framför PC skärmen och dator 20 cm undan. enxtärn 100kr Made i kina dongle funka inte mycket bättre...

Köpte en USB förlängning och la den på skrivbordet funkar klockrent i hela rummet! Kör med en Deltaco Bluetooth usb, kostade 99kr på webhallen