Permalänk

problem med internet hjälp tack

Mitt internet funkar men ändå inte. På internet explorer kan ja googla o söka men inte ladda ner filer till datorn som typ ccleaner. På firefox funkar inget alls. Indikatorn visar att de är internet. Hur reparerar jag detta fel?? Fundera på fabriksåterställa den.gjorde de en gång innan men hittar inte till det igen. Har en Hp Pavilion 500-110eo

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

OS: Windows 10 Home 64 Bitars l Datorbygge.
Prylar:24 Tums Samsung S24D390HL. 46 Tums Full HD Toshiba. LG hemma biosystem 5.1.Playstation1. Playstation 3. Playstation 4.Sony Z5 Compact .

Permalänk

kan också notera att jag kan facebooka och vara här inne och sånt på internet Explorer. de går dock inte ladda ner nånting.
Kan dock uppdatera filer via HPs egna program men inte på windows update.

Är detta skumt?? jag tycker det är ett väldigt märkligt fel. kan tillochmed se filmer på internet på vissa sidor och vissa inte. detta gäller då internet Explorer men Firefox funkar inget på.

Visa signatur

OS: Windows 10 Home 64 Bitars l Datorbygge.
Prylar:24 Tums Samsung S24D390HL. 46 Tums Full HD Toshiba. LG hemma biosystem 5.1.Playstation1. Playstation 3. Playstation 4.Sony Z5 Compact .

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd flyttad*

Jag tror den trivs bättre här

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

*tråd flyttad*

Jag tror den trivs bättre här

gör den säkert. har noll koll på vad ja skulle lägga den.

Visa signatur

OS: Windows 10 Home 64 Bitars l Datorbygge.
Prylar:24 Tums Samsung S24D390HL. 46 Tums Full HD Toshiba. LG hemma biosystem 5.1.Playstation1. Playstation 3. Playstation 4.Sony Z5 Compact .

Permalänk

inga problem me routern ,för internet på mobilen funkar på wifi och ps3an så de måste vara problem i datorn någonstanns.

Visa signatur

OS: Windows 10 Home 64 Bitars l Datorbygge.
Prylar:24 Tums Samsung S24D390HL. 46 Tums Full HD Toshiba. LG hemma biosystem 5.1.Playstation1. Playstation 3. Playstation 4.Sony Z5 Compact .

Permalänk
Medlem

Din dator måste vara infekterad eller problem med hårddisken. Så ja gör en fabriksåterställning. Om din återställning partion är borta då kan du beställa "HP Återställnings Kit" som kostar pengar hos: best2serve.com

Asså för att åtterställa din dator om du har kvar återställning partion:
Stäng av eller starta om datorn tryck på "F11" tangenten föratt starta HP Recovery Manager.
Sedan följer du under "System Recovery"

Permalänk

hej jag har löst problemet.

Gick in på windows 8 egna inställningar. sedan sekretess och sen kunde ja fabriksåterställa den därifrån:)

nu funkar allt. så kommer endast uppdatera via windows update och Hps egna program inget annat trams:)

Visa signatur

OS: Windows 10 Home 64 Bitars l Datorbygge.
Prylar:24 Tums Samsung S24D390HL. 46 Tums Full HD Toshiba. LG hemma biosystem 5.1.Playstation1. Playstation 3. Playstation 4.Sony Z5 Compact .