Epic Games gör gratis Unreal Tournament i Unreal Engine 4

Permalänk
Medlem

Lirade UT99 från år 2000 till 2007 & var med i 2st claner, otroligt roligt & beroendeframkallande spel..

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Vad var det för skillnad mellan UT 2003 och 2004? Samma banor vad jag vet

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD-FX:

Vad var det för skillnad mellan UT 2003 och 2004? Samma banor vad jag vet

Det var olika banor även om en del av de gamla fanns med, för det var i 2k4 som fordon infördes, och med det nya spelstilar och banor. Lite skillnader på vapnen (ex: sniper rifle), och på hur fort man rörde sig. I någon version så var wall-dodging borta men kom sen tillbaks. Min favoritspelstil Bombing Run fanns dock med i båda, men skrotades tillsammans med vanlig CTF (utan fordon) i UT3 vilket var lite ledsamt, för annars var ju UT3 rätt fett. Iofs kan man ju bara ta och starta upp det av spelen som passar för stunden, de är ju alla jäkligt fräscha både grafik/ljud och spelmässigt för sin ålder.

Visa signatur

When the Twilight Eye doth open, so too shall the path to me.
Discourse with me and against that power fight.
When the key that overturns all is possessed, everything shall unfold.

Permalänk
Medlem

Gött! Och till linux också gillas.
Även jag tävlade i UT, mins att jag köpte ny dator bara för tävlandet i det spelet.
Lirade lite till och från men sedan övergång till 64bitars windows fungerar det inte riktigt.
Blev gött missnöjd med UT3 men lirade lite Ut4 innan det blev BF2 för hela slanten.

Visa signatur

GA-Z97P-D3 | i5-4690K | 8Gb DDR3 | Gigabyte GTX 1050Ti | Samsung 850EVO 250Gb
Kylare: CPU: CM TX3 EVO3 | PSU: Silver Power SP-S460FL (Passiv)
Lur: OnePlus Nord | NAS: Synology 211j + Ett antal Hemmabygge

Permalänk
Medlem

Härligt

Visa signatur

>>> Rigg: FD Define Mini | Corsair HX750 | Asrock Z270M Pro4 | i5 6600k | Cooler Master Hyper 212 | 2x8GB Corsair Vengeance CL16 3000Mhz | MSI RTX2060 AERO 6GB | Samsung 830 256GB | Seagate 1TB SSHD <<<

Spela så mycket du orkar, och helst lite till ;)

Permalänk
Avstängd

wow fy fan kom ihåg när jag gibba på godlike när jag spelade på mitt Dreamcast.

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem

"Annd stay down"

Visa signatur

Sveriges största Hell Let Loose Community - https://hellletloose.se/
Sveriges största Palworld Community - https://palworld.se