Permalänk

Cherry Mini fråga.

Hittar inte rätt tråd att posta i.

Men finns det något vis att få win knappen till vänster att bli bakgrundsbelyst som resten av tangentbordet?

Edit; tangentbordet är ett Ducky MINI.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isacbergstrom:

Hittar inte rätt tråd att posta i.

Men finns det något vis att få win knappen till vänster att bli bakgrundsbelyst som resten av tangentbordet?

Lite mer info skulle ju inte skada.

Men drar en gissning på ett nej. Men de beror ju på vad du har för tbord osv, men de flesta har väl samma belysning för alla knappar

Permalänk
Skrivet av Wuezz:

Lite mer info skulle ju inte skada.

Men drar en gissning på ett nej. Men de beror ju på vad du har för tbord osv, men de flesta har väl samma belysning för alla knappar

Trodde det framgick i titeln. tangentbordet är ett Cherry MINI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isacbergstrom:

Trodde det framgick i titeln. tangentbordet är ett Cherry MINI

Då jag aldrig har hörttalas om Cherry förstod jag inte de, trodde bara de va nån flummig rubrik xD

kan tyvärr inte svara på din fråga, men skulle fortfarande gissa på att svaret är nej

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Det är inte Ducky mini du pratar om? Cherry har mig veterligen inte gjort några bakgrundsbelysta tangentbord i miniformat.

Permalänk
Skrivet av huttala:

Det är inte Ducky mini du pratar om? Cherry har mig veterligen inte gjort några bakgrundsbelysta tangentbord i miniformat.

Givetvis är det duckys mini jag menar. är nog tröttare än vad jag själv förmår att förstå.

Du som vet det mesta om mekaniska tangentbord, vet du om det är möjligt att få win knappen på DUCKY MINI att lysa som resten utav tangentbordet?