Iphone - bilder försvunna, men kamerarullen tar massa plats.

Permalänk

Iphone - bilder försvunna, men kamerarullen tar massa plats.

Tjenare!

Alla mina bilder i mina album har mystiskt försvunnit, men kamerarullen tar fortfarande 4gb av telefonens minne.
Jag har inte gjort någon uppdatering, däremot så uppdaterade jag till iOS 7 nu efter att problemet redan uppstått.

Någon som har varit med om liknande problem? Jag har försökt googla men kommer inte fram till något som liknar det här.

Permalänk

Lånar lite tråden..

Jag har samma problem fast med meddelande (sms) jag har raderat alla men när man går in på allmänt/andvändning osv där står det att 3.2Gig sparad sms ja hittar inte hur man får bort det.

Visa signatur

abbe!

Aspire 8930G

Permalänk
Inaktiv

Provat att starta om ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isacbergstrom:

Tjenare!

Alla mina bilder i mina album har mystiskt försvunnit, men kamerarullen tar fortfarande 4gb av telefonens minne.
Jag har inte gjort någon uppdatering, däremot så uppdaterade jag till iOS 7 nu efter att problemet redan uppstått.

Någon som har varit med om liknande problem? Jag har försökt googla men kommer inte fram till något som liknar det här.

Min käre far hade samma problem med ett USB-minne, det var fullt men datorn hittade inga filer på det. Jag kopplade in det i datorn och startade Recover My Files (googla det) och genom det programmet kunde jag komma åt alla filer så föreslår att du gör samma sak. Därefter får du nog återställa telefonen, jag formaterade usb-minnet och lade sen tillbaka alla filer på det så fungerade allt igen.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk

K

Skrivet av anon142735:

Provat att starta om ?

Har gjort men det går inte att Radera detta grr

Obs se bild http://www.ladda-upp.se/bilder/xplbkemhugckfi/

Visa signatur

abbe!

Aspire 8930G