Battlefield 4 Exclusive Beta drar igång klockan 10:00

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spokig:

Det där med att köra Tanks och bilar kan jag inte hålla med dig om tyvärr, Då bilarna känns åtminstone lite realistiska nu så är Tanksen tvärtom. Har aldrig kört en så sladdrig stridsvagn och att man kan hoppa med den uppför trappor som om de är en bli med ramp känns löjligt. Projektil fallet är bara stört löjligt, Pilsprängprojektilen (eller vad de nu kan vara för nått i den) faller som det känns 1m på 50 meter och färdas i en hastighet vilket får de att kännas som att stenkast är mer värt min tid gör det otroligt svårt att träffa fordon på längre håll (om man inte siktar extremt hög och håller några mil framför fordonet men de kan ha hunnit svänga nån annanstans medans projektilen är och tar kaffe på vägen).

Nu gnäller jag kanske lite väl mycket på de men lite.. LITE mer realistiskt kan de faktist vara...

Spelet är väl okej tycker jag men efter 2 år med utvecklingen kunde dom ha haft mer i kakan, känns som en DLC till bf3 som dom släpper fler DLC till för att fylla upp DLCn

Asså farten i sig är okej, detsamma är fordonet. Problemet är det, för mig i alla fall, så är det skitsvårt att styra den. Det "svänger" för snabbt, det går väldigt snabbt, svårt att kontrollera överlag.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk

I5 3570 / gtx 670, båda går på standard clock. Har inte kollat fps men allt flyter fint på auto inställningar (ultra textures, resten high) med 2560 x 1440 resolution. 10 timmar på betan so far. Kör mest 32 player domination men lite conquest med tank o heli oxå. Ingen nämnvärd lagg och inte märkt av några allvarliga buggar. Lite smågrejor bara. Och Battleloggen funkar mycket bättre än den gjorde för bf3 en månad EFTER release.
Mycket nöjd. Ska bara inhandla en corsair m65 och sedan kommer jag att bli unstoppable.