Galaxy Nexus och OTA uppdatering till 4.3, vågar jag?

Permalänk
Medlem

Galaxy Nexus och OTA uppdatering till 4.3, vågar jag?

Hej,

Sist jag uppdaterade telefonen från 4.1 till 4.2 så strulade det till googlekontot av någon anledning.
Hur funkar det för er?

Vågar jag uppgradera? Jag har en originaltelefon, inga som helst rootningar eller andra upplåsningar.
Jag vill inte ha något strul, bara en bättre telefon. Jag vill inte tappa något, kontakter, bilder ikonuppsättningar....ja inget helt enkelt.

Tack på förhand!

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Funkade fint för mig...

Visa signatur

Spel: Corsair 280X - X570i - R9-3900x - 16GB@3200Mhz - 240GB + 1TB NVME - R5700XT
FilServer: FD Node 804 - X570M - R3-3200G - 16GB@3200Mhz # Nvidia Shield 16GB v2 # Sony XZ2 Compact # Toshiba Encore WT8

Permalänk
Medlem

Funkar fint för mig med...

Permalänk
Medlem

Självklart ska du uppdatera, 4.3 är kanon, mkt som är finslipat under huven.

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Avstängd

Fint även på min SGN...

Visa signatur

Android är fantastiskt, nu även med bl.a trim. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=wwXA27TWD3k&feature=youtube_g...

Permalänk
Medlem

Uppgraderade min Nexus 7 i förrgår OTA. Fungerade helt problemfritt.

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk
Medlem

Körde in den igår kväll och det gick smärtfritt för mig med. Fick byta ut min Telefonikon på startskärmen bara, den hade blivit en androidgubbe som pekade på kontakter och klickade jag på den hade jag inte den installerad.

Men men, det rullar nu på bra, lite kvickare än vanligt då min har börjat blivit seg, nyare kameraapp har jag lagt märke till också. Sen märker jag inte av något mer konkret.

Men att den blev kvickare var ju inte dumt, det var väl vad man saknade.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Kan bara hålla med både min nexus 4 och min nexus 7 uppgraderade utan problem