Permalänk
Medlem

In-Ear Hörlurar 400kr?

Hejsan, jag köpte för en vecka sedan ett par AKG in-ear hörlurar för 390kr på Mediamarkt men då det visade sig att de inte fungerade med min Sony Ericsson Xperia Arc så fick jag lov att lämna tillbaks dem. Tyvärr så var jag tvungen att flyga tillbaks till Kiruna samma dag där Mediamarkt inte finns så då fick min far lämna tillbaks dem åt mig. Problemet blev då att de inte kunde sätta tillbaks pengarna på mitt kort utan jag fick ett presentkort istället.

Det jag vill veta nu är alltså om det finns något bra alternativ till AKG lurarna på Mediamarkt med bra ljud i samma prisklass, antingen utan mikrofon eller med en som är kompatibel med Xperia Arcen?

Tackar så mycket i förhand!

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk

Mediamarkt :/
Det lär väl vara ett par Sennheiser CX-2/3 eller vad de nu heter.

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem

Vadå inte kunde sätta tillbaka pengarna på ditt konto.
Det kan de visst och du har rätt till det.

Annars som redsparowes säger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Vadå inte kunde sätta tillbaka pengarna på ditt konto.
Det kan de visst och du har rätt till det.

Annars som redsparowes säger.

Jo men eftersom min farsa inte hade mitt kort så gick det tydligen inte...

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Skitsnack på hög nivå där av den som jobbade.

Permalänk
Medlem

SoundMAGIC E10 rekomenderar jag iaf finns med och utan mic

Permalänk
Medlem

Har ett par klipsch S4, riktigt nöjda med dem!

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen. Blev till slut ett par JBL J22 i en lite stressad inhandling men jag tycker dem är helt ok. Har fortfarande chans att lämna tillbaks dem så om ni har några dåliga erfarenheter med dessa hörlurar så får ni gärna höra av er

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4