gjorde jag eller mcdonalds fel?
(edit) förklara varför jag gjorde fel eller varför dem gjorde fel eller varför båda gjorde fel)
för det första så vet jag inte om den här tråden passar här men läste runt och ser inget om att man bara ska posta om dator saker
iallafall
jag köpte en ceasar sallad för 50.kr från mcdonalds för drygt en vecka sedan till min hamburgare
och när jag fick den så stod det på etiketten slängs 10 minuter efter att jag hade fått den hade 10 minuter på mig att äta upp den innan den skulle enligt etiketten slängas salladen var också över 8 timmar gammal inget jag förväntar mig för 50.kr
kontaktade mcdonalds om detta dem verkade inte bry sig men efter många om och men med en person på deras fb sida som sa att jag skulle maila dem så fick jag till slut en kupong på 39.kr
efter detta så nämnde jag att jag också brukar få mjuka pommes frites eller kyckling som inte är knaprig så jag frågade om jag kan säga till att jag vill ha maten nygjord och om jag kunde maila dem
fick då detta svaret
McDonald's Sverige
Nu har du fått ett menykort för en produkt som egentligen inte var något fel på. Men ring restaurangen om det skulle hända igen och återigen, äter man inte maten direkt tappar den kvaliteten, speciellt friterade produkter.
var det dem eller jag som gjorde fel?
vet sen självklart att en sallad håller längre än 8 timmar men tappade ändå aptiten efter det jag betalade så jag åt den aldrig
vill veta vad andra tycker om detta eftersom jag känner mig lite dålig av det dem sa till mig det jag tycker är att om det står att den ska slängas 10 minuter efter att man får sen så har dem gjort fel sen tycker jag också att man ska få den färsk och nygjord är ingen nyttig person köpte den enbart pågrund av smaken anledningen att jag tycker att man ska få den färsk är pågrund av priset man betalar för den och inte 8 timmar gammal