Permalänk

Cooler Master Elite 430!

Jag och min polare Daniel aka Danne byggde ihop min dator i måndags (2013-03-04), eller om jag ska vara helt ärlig så byggde danne och jag tog lite kort och hjälpte som en extra hand
Delarna :
Intel Core i5 3450 (Ivy Bridge) 3.1Ghz
Gigabyte GeForce 660 2048MB
Corsair 8GB RAM (2x4024)
Kingston 120GB SSD
1TB WD Caviar Green
Gigabyte GA-B75M
Köpte även till två fläktar!

Cooler Master Elite 430!

Permalänk

Har en lika dan sån ful fläkt.. Fattar inte varför jag köpte skiten.. Den gör ändå ingen nytta..

Men varför har du bara in blås i chassit? inget utblås? eller ser jag fel?

BTW snyggt..

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter.
Fractal Design Define R3 | Phenom II 1090T (6 kärnor) 3,2GHz | Zalman CNPS-8700 NT Slim | Gigabyte GA-880GM-D2H (AM3) |
10GB ram G-skill (1333MHz) | Asus EAH 6870 DC | A-data SX900 128 GB | AXP agg.

Permalänk

juste simon. blåser den fläkten ut där bak?

Visa signatur

CPU: Intel Core I5 3570K | Moderkort : Asrock Extreme4 Z77 | GPU: Asus GTX 760 Striker Platinum | RAM: 16 GB Corsair Vengeance | HDD: 1 TB Seagate Barracuda | Chassi: NZXT Lexa S | HDD: Kingston HyperX 3K 240GB
PSU: Corsair HX650 650W | Kylare: Antec Kühler H2O 620

Permalänk
Skrivet av jakob.ee.:

Har en lika dan sån ful fläkt.. Fattar inte varför jag köpte skiten.. Den gör ändå ingen nytta..

Men varför har du bara in blås i chassit? inget utblås? eller ser jag fel?

BTW snyggt..

Nej, det stämmer, vi satte fläkten bak på fel håll ;), ska fixa det nu!

Permalänk
Skrivet av mrdanne98:

juste simon. blåser den fläkten ut där bak?

Ska fixa det nu

Permalänk

Upphetsande kabeldragning.

Visa signatur

Here's the deal -- I'm the best there is. Plain and simple. I wake up in the morning and I piss excellence.

Permalänk
Skrivet av Jocose Jake:

Upphetsande kabeldragning.

Som sagt, kunde inte göra speciellt bra kabeldragning i detta chassit. Lite ont om kabeldragningsmöjligheter

Permalänk
Medlem

Har haft ett lika dant chassi fast lite med fläktar o lite annat Kolla gärna min sida !

Izkoo

--------------------------------------

Visa signatur

- Ingen Minns En Fegis -

Permalänk
Skrivet av Izkoo:

Har haft ett lika dant chassi fast lite med fläktar o lite annat Kolla gärna min sida !

Izkoo

--------------------------------------

Najjs, ska köpa fler fläktar senare. Men hade en budget på 7k och jag överskred lite. Men bara med 77 spänn

Permalänk
Medlem

Det ni eller jag skulle kunna göra är att göra en kabelstamm och där med få plats med din köra ssd för blir tejpen för varm lossnar skiten sitter xD

Skickades från m.sweclockers.com