slog just sönder mitt tangentbord, behöver tips på nytt.

Permalänk
Skrivet av OsNy:

IBM Model M ska vara rätt tåligt. Dock inte bakgrundsbelyst. Om du har tur kan du hitta något för <100kr på någon second hand butik.

Jag sitter på ett just nu och det är av hög säkerhetsgrad på grund av dess kollosala vikt. Orkar ju knappt lyfta det!

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

har dock väldigt svårt med det är dock som om jag skulle säga till dej: sluta knulla ist för att köpa fler kondomer. o hur hade du tänkt att ja ska spela utan tangentbord?

Hade du inte haft aggressionsproblem så hade du inte behövt köpa nytt tangentbord heller. See what i did there? Och din jämföring var usel.

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Skrivet av davitto:

Hade du inte haft aggressionsproblem så hade du inte behövt köpa nytt tangentbord heller. See what i did there? Och din jämföring var usel.

nej ja ser inte vad du gjorde där. dock så är ''Hade du inte haft aggressionsproblem så hade du inte behövt köpa nytt tangentbord heller'' i princip samma sak som ''hade du inte knullat hade du inte behövt köpa nya kondomer''

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk

Hade mitt g15v2 i över 6 år. Tål stryk må ja säga!

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av XsvennebananX:

Kanske ett sånt här uppfyller inte dina krav men håller nog bra http://www.dustinhome.se/product/5010106305/flexfold-tangentb...

Men det blir ju nästan inget mjukare än att slå på bordet. DISKVALIFICERAT!

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

nej ja ser inte vad du gjorde där. dock så är ''Hade du inte haft aggressionsproblem så hade du inte behövt köpa nytt tangentbord heller'' i princip samma sak som ''hade du inte knullat hade du inte behövt köpa nya kondomer''

Man kan inte spela utan tangentbord men man kan... ni förstår resten

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

http://online.netpoint.nu/datortillbehor/moss-tangentbord/tan...

Bra alternativ om man gillar att slå sönder tangentbord...

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk
Skrivet av LemonIllusion:

Man kan inte spela utan tangentbord men man kan... ni förstår resten

haha ja men vill man vinna så är det smart att ha ett tangentbord men det går utan, man kan knulla utan kondom men vill man komma hem som en man utan barn så är kondom ett bra val^^

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balbuto:

http://online.netpoint.nu/datortillbehor/moss-tangentbord/tan...

Bra alternativ om man gillar att slå sönder tangentbord...

http://www.youtube.com/watch?v=q1zlLdPcMm4&t=20s

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

funkar dom till win 7?

Det funkar i både Win 7 och Win 8 fast, inga multimedia knappar. Om man måste ha det så finns det på Unicomp men då blir det att beställa från USA. Då blir det rätt dyrt. http://pckeyboard.com/page/SpacesaverM/UNIZPHA

Visa signatur

WS: 4770k, 16GB, 2x 250GB SSD, 2x 4TB HDD (RAID1), GTX970, W10.
SRV: 2600, 16GB, 500GB (OS), 7x 2TB HDD (RAID6), Intel QUAD NIC, W2012 R2 +VMs.

Permalänk
Medlem

det här har långt handledstöd och verkar både tåligt och fått lite ut märkelser Gigabyte Aivia K8100 v2 Gaming Keyboard http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=3605

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Jacob ..... Glömt att ta ditt chillpiller eller ? Hur lyckas du ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

nej ja ser inte vad du gjorde där. dock så är ''Hade du inte haft aggressionsproblem så hade du inte behövt köpa nytt tangentbord heller'' i princip samma sak som ''hade du inte knullat hade du inte behövt köpa nya kondomer''

Du ser alltså sex i samma behovsnivå som att gamea? Hänvisar dig till fragbite.se

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk

albin: har bara tagit en tredjedel av min dos pga att doktorn sa att ja skulle testa de odå ser man ju vad som händer
andersb: verkar vara bra lite mer en vad jag hade tänkt mig att betala men det är ett alternativ
osny: fett! hur många sekunders/ms kan ett sådant ha för reaktionstid?;)

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk

Razer blackwidow.......

Permalänk

tyvärr lite dyrt :/

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem

detta kanske kan vara något? lite annorlunda lösning men det blir nog bra

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Skrivet av jackeek_the_bull:

Hej alla swecs! ber om ursäkt i förväg, men hittade inga andra trådar som passade in på min beskrivning....
men iaf, slog just sönder mitt microsoft sidewinder x4. Det kändes rätt bra för mej men de va saker jag störde mej på, handledsstödet va helt jävla onödigt och ibland ville det inte lyda ordentligt men nu är det dags för ett nytt då jag just nu sitter med endast skärmtangentbordet.... Det jag är ute efter är ett tangentbord som är snabbt och hållbart, bakrundsbelysning är ett behövande då jag oftast sitter i mörker. Knappar för musik behövs (paus/play, nästa, föregående, höjja/sänka ljudet) skulle oxå sitta bra med ett handleds stöd som är ganska långt och ett plus är om det är avtagbart, vill att det ska vara anpassat för spelande. Skulle va grymt snällt om jag kunde få lite tips! vill helst inte betala mer än 5-600 och billigare är ännu bättre då jag verkar vara bra på att slå sönder grejjjer och inte vill pajja ett tangentbord för 1000 spänn... tack på förhand!

Vet inte vad det kostar och det saknar handlesdsstöd. men det är våldssäkert, ett Virtual Laser Keyboard (man projicerar tangenterna på en platt yta och den registrerar var man trycker...) Vet inte heller hur det är i spel...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk

Zowie Celeritas

Permalänk
Skrivet av Mr.Azum:

detta kanske kan vara något? lite annorlunda lösning men det blir nog bra

tack :') haha de funkar säkert bra men kommer inte ha råd med både det och tangentbord
ett virtuellt bord har nog inte snabbaste reaktionstiden men de duger nog för folk som inte spelar

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

tack :') haha de funkar säkert bra men kommer inte ha råd med både det och tangentbord
ett virtuellt bord har nog inte snabbaste reaktionstiden men de duger nog för folk som inte spelar

det är ju bara följa tipsen kostar inget att läsa dom!
sen kan du köpa ett riktigt tangentbord! utan att riskera att du slår sönder det

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Kanske bättre att investera i en kurs? http://www.sanktlukas.se/

Annars får du väll köpa 50-100kr tangentbord och byta ut dom.
Om du kan slå sönder ett X4 så är det inte lite rage, du kommer slå sönder alla mekaniska lika lätt, stabilisatorna kommer ryka.

Permalänk
Medlem

Dina liknelser är nog av de värsta man hört.

Men med tangentbord så har du en ganska jobbig budget, räcker inte till mekaniskt och mycket bättre än X4 kan man inte få för de pengarna. Du kan hitta nåt begagnat mekaniskt som ofta brukar hålla en god kvalité.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Vet inte vad det kostar och det saknar handlesdsstöd. men det är våldssäkert, ett Virtual Laser Keyboard (man projicerar tangenterna på en platt yta och den registrerar var man trycker...) Vet inte heller hur det är i spel...

Då tar man ju närmast bäst projektorn och slänger i väggen istället.. tur att man själv inte har väldiga rageproblem när man spelar pc, skillnad dock när jag spelar konsol. 2 handkontroller har iallafall mist livet.. RIP

Men om jag får utbrott när jag spelar pc så slår man ju inte på tangentbordet, man slår ju i bordet så länge som man har ett stabilt bord så är det man själv som får mer ont än bordet.

Permalänk
Medlem

Annars köper du bara ett gäng av detta tangentbord: http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_keyboard_wired_600-416...

49 spänn på cdon, mediaknappar, miniräknar-snabbknapp, riktigt prisvärt ju!

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Kanske bättre att investera i en kurs? http://www.sanktlukas.se/

Annars får du väll köpa 50-100kr tangentbord och byta ut dom.
Om du kan slå sönder ett X4 så är det inte lite rage, du kommer slå sönder alla mekaniska lika lätt, stabilisatorna kommer ryka.

hade säkert vart nått men får en läskig känsla av psykhem när jag pratar med sykologer o går på när folk berättar om de mm....

ja juste kan ju läsa gratis men då lär ja behöva glasögon för några laxar....
haha ville att jämförelserna skulle låta lite bissarra kanske får bli ett billigt x4 till då :/

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Medlem

Haha, slå sönder tangentbord och knulla utan kondom? Whaaaat!? Btw vem fan använder sig utav ordet "knulla" numera? Känns som man använde sådana ord när man var 12 år gammal

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeek_the_bull:

Hej alla swecs! ber om ursäkt i förväg, men hittade inga andra trådar som passade in på min beskrivning....
men iaf, slog just sönder mitt microsoft sidewinder x4. Det kändes rätt bra för mej men de va saker jag störde mej på, handledsstödet va helt jävla onödigt och ibland ville det inte lyda ordentligt men nu är det dags för ett nytt då jag just nu sitter med endast skärmtangentbordet.... Det jag är ute efter är ett tangentbord som är snabbt och hållbart, bakrundsbelysning är ett behövande då jag oftast sitter i mörker. Knappar för musik behövs (paus/play, nästa, föregående, höjja/sänka ljudet) skulle oxå sitta bra med ett handleds stöd som är ganska långt och ett plus är om det är avtagbart, vill att det ska vara anpassat för spelande. Skulle va grymt snällt om jag kunde få lite tips! vill helst inte betala mer än 5-600 och billigare är ännu bättre då jag verkar vara bra på att slå sönder grejjjer och inte vill pajja ett tangentbord för 1000 spänn... tack på förhand!

Köp 10st sådana här så klarar du dig ett tag! http://www.dustinhome.se/product/5010092563/tangentbord-vit-usb-svensk-layout/

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Annars köper du bara ett gäng av detta tangentbord: http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_keyboard_wired_600-416...

49 spänn på cdon, mediaknappar, miniräknar-snabbknapp, riktigt prisvärt ju!

Jäklar du, jag tar 3!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Vet inte vad det kostar och det saknar handlesdsstöd. men det är våldssäkert, ett Virtual Laser Keyboard (man projicerar tangenterna på en platt yta och den registrerar var man trycker...) Vet inte heller hur det är i spel...

Kostar ungefär 1k http://www.thinkgeek.com/product/e722/

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014