Permalänk

Min hörna

Tjenare! Har nu kollat för mycket på Sweclockers och tänkte då lägga upp ett eget galleri på min hörna.

PC:
Chassi: Fractal Design R4
CPU: Bulldozer fx-4170
Mobo: Asus M4A89GTD PRO/USB3
Ram: Corsair Dominator(I think ^^) 1600mhz 4gb
Nätagg: Radom Corsair 400w
Lagring: Två samsung 1tb
SSD: Corsair Force 3 120gb
Grafikkort: Nvidia GTX460

När jag byggde datorn för ca två år sedan så var den bra men nu har den halkat efter lite så till jul så blir det troligtvis en uppgradering på burken

UPDATE 1# (2012-10-12)

Idag har jag gjort lite med hörnan. Jag har städat lite, flyttat på datorn och fixat en ny fläkt. Har gjort ghetto modz med kablarna som går till datorn nu för jag har inte tid eller pengar att spendera på en till kabelhållare från ikea. Farsan kom på att han hade en 140mm fläkt ute i garaget så nu på kvällen sprang jag ut och letade. När fläkten var installerad så var den åt fel håll jag jag fick undertryck Men nu är det fixat.

Att göra:
[]Köpa en till kabelhållare(Efter DH)
[]Köpa en pall att lägga fötterna på
[]Köpa/bygga hylla till skärmarna
[]Köpa nytt grafik kort + ram
[]Köpa tyst CPU fläkt(Tips?)
Kommer säkert på något mer sedan

Min hörna

Permalänk

Vad är kortet som sitter under grafikkortet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av grottsten:

Vad är kortet som sitter under grafikkortet?

Jag gissar på ett gammal ljudkort

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Skrivet av grottsten:

Vad är kortet som sitter under grafikkortet?

Skrivet av Solding:

Jag gissar på ett gammal ljudkort

Nätverks kort, lanade hos en kompis och rätt som det var funkade inte internet. Åkte hem och internet funkade fortfarande inte. Då var det bara att leta reda på ett gammalt nätverks kort.

Permalänk
Medlem

har du ingen luft insug?!!!!
du har alla dina fläktar på utblås, du måste har insug också....

ang kylare så skaffa dej antingen 212 plus eller h2o 620

Permalänk

Eltejp inte bra

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RevilOb99:

Nätverks kort, lanade hos en kompis och rätt som det var funkade inte internet. Åkte hem och internet funkade fortfarande inte. Då var det bara att leta reda på ett gammalt nätverks kort.

"internet" internetkort..
du menar inte att det var nätverket som la då? slår vad om att du har avaktiverat ditt nätverkskort.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag