Reparera Audioengine 5 i Uppsala

Permalänk
Medlem

Reparera Audioengine 5 i Uppsala

Mina audioengine 5 har slutat fungera så till vida att den passiva högtalaren inte längre ger ifrån sig något ljud. Då jag inte hittat kvittot blir jag tvungen att lämna dessa till någon som kan reparera dom. Var ska jag vända mig. Har ingen tidigare erfarenhet av ljudkunnigt folk i Uppsala.

Tips?

Permalänk
Medlem

Hur länge har du haft dem? Gjorde du köpet på nätet finns det kanske något kvitto eller orderhistorik där som du kan använda dig av? Annars kan du ju alltid höra av dig direkt till tillverkaren som säkert kan hjälpa till.

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem
Skrivet av light44:

Hur länge har du haft dem? Gjorde du köpet på nätet finns det kanske något kvitto eller orderhistorik där som du kan använda dig av? Annars kan du ju alltid höra av dig direkt till tillverkaren som säkert kan hjälpa till.

Har kört dom i drygt ett halvår.
Köptes på Mediamarkt så kvitto lär jag aldrig kunna fixa.
Ja det bästa kanske är att höra av sig till tillverkaren, vilka de nu är ?

Permalänk
Skrivet av ehenkeee:

Ja det bästa kanske är att höra av sig till tillverkaren, vilka de nu är ?

Absolut inte Audioengine i alla fall.

Dold text
Permalänk
Medlem
Skrivet av Frystpingvin:

Absolut inte Audioengine i alla fall.

Dold text

Nja D'felt brukar väl företaget heta eller?

Permalänk
Skrivet av ehenkeee:

Nja D'felt brukar väl företaget heta eller?

Saken kvarstår, en snabb googling på Audioengine och du får fram hemsida och supportkontakt, och det var väl det du ville ha?

Edit: Hmm.. D'feldt verkar gått ihop med något annat företag, http://www.dfeldt.com/

Permalänk

Betala du med kort så kan de hitta ditt kvitto

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2