[Samlingstråd] Dota 2 invites bortskänkes

Permalänk
Medlem

Jag fick nu dota 2, dock osäker på om man fick någon nyckel? Står bara att jag kan installera det och spelet finns på steam. Roligt att man får det med tanke på noll erfarenhet egentligen av dessa sorters spel haha. Tycker synd om er som spelat DOTA mycket och inte får något.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

En nyckel skulle vara roligt att få!

Visa signatur

MSI 970 Gaming, I5 2500k @ 4,2ghz, 8gb @ 1600mhz corsaire RAM, MSI P67A-C45 REV B3, Samsung 840 EVO 250gb, 1tb seagate HDD.

Permalänk
Medlem

Åh, skulle gärna vilja ha en! You would make a norrlännings day.

Permalänk
Medlem

Någon som har en till övers? Hade gjort min dag. Är hemma och sjuklingar mig och har ingen aning om vad jag ska göra.

Permalänk
Medlem

Lan om 2dagar och undrar ifall man kan få en key / låna eller nåt sånt hade varit skoj .

Men tack iaf

Visa signatur

Svart-röd dator med på och av knapp , har massa usb intag och andra saker. går fint fint

Permalänk

Jag skulle gärna vilja lägga vantarna på en nyckel!

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem

Har en kompis som fortfarande inte fått någon betakey, skulle vara väldigt tacksam om någon delade med sig

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Verkar som alla har fått en nyckel utom jag. Jag fyllde ändå i den där blanketten samtidigt som alla andra...
Hoppas inte på förmycket så vet inte varför jag skriver här

Tack på förhand till den givmilde dock!

Permalänk
Medlem

Vill gärna ha en dota 2 nyckel

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en Dota 2 key, försökt få tag på key ett tag men har inte fått x) Har kompisar som spelar det med så. Skulle kunna tänka mig att byta bort några Smite keys för en Dota key!

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta en kod jag också om någon har en över, har precis fastnat i HoN-träsket igen men vore kul med lite ombyte!

Permalänk

jag skulle gärna ta emot en beta key, har länge letat efter nån tråd som denna fast utan tur nu när jag verkligen hittar än så är den full av personer såklart. men ni bestämmer vem som får beta key såklart men tänk på mig då!

Permalänk

Tar gärna emot en nyckel ifall någon har en över!

Permalänk
Medlem

Skulle vilja ha en nyckel, eller en hint på vart man kan titta för att hitta en. Alla ställen och giveaways jag har sett verkar bara vara fejk för att få folk att göra en survey eller liknande.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en key till dota2. Någon snäll själ som har en över?

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha en key, kan tänka mig byta en mot HL2, saints row 2 eller valfritt lågprisspel.

Permalänk
Medlem

Byter gärna 1 miljon diablo 3 guld mot en beta key.

Permalänk
Medlem

Söker 3st invites för att ge till polare, om någon är så generös, de hade skrivit upp sig långt före mig och så får jag invite före. Lustiga är att jag är ganska kass på Dota2 och så har jag ingen att spela med

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Söker 3st invites för att ge till polare, om någon är så generös, de hade skrivit upp sig långt före mig och så får jag invite före. Lustiga är att jag är ganska kass på Dota2 och så har jag ingen att spela med

Söker endast en invite just nu, uppskattas stort om någon hade. Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

En invite skulle värma! Kan berätta en rolig historia i utbyte! <3

Visa signatur

- Corsair Obsidian 800D - Corsair AX 1200W - Asus Maximus Extreme-Z - SandyBridge 2600K - Asus GTX 580 SLI - 2x8Gb RAM - Intel 510 250GB - 3x 2GB WD Caviar Black - Dell U3011 -

Permalänk
Medlem

hade gärna tagit emot en dota 2 key har spelat dota sedan 2004 skulle varit nice att pröva spelet in det släpps

Permalänk
Medlem

Byter gärna till mig en Dota2 key mot mitt CS1.6 account eller ett WoW account med en 85dk på.

Permalänk
Avstängd

Skulle gärna vilja ha en dota 2 key

Har spelat lol förut men skulle vara kul att prova något nytt. Har inget speciellt att byta mot annat än diablo 3 saker

Permalänk

Alla polarna spelar förutom jag :(.
SJUKT BULL

Permalänk
Medlem

Om jag får en invite så blir det en till dota-spelare som inte är ett rövhål.
Jag tycker ni borde nappa på det, vi är inte många

Alternativt en nyckel till då jag har en kompis som inte heller är en idiot..

Annars kan jag väl erbjuda 2mil d3 guld.

Mvh
Bonega

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en nyckel!

Visa signatur

Jag har en dator, den duger väl.

Permalänk

snälla jag vill ha

Jag skulle uppskatta ifall jag fick en beta nyckel

Permalänk
Medlem

Om ni har en kompis som har DotA så kan de köpa en betakey till er ingame. Kostar 30euro.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av krigarkungen:

Om ni har en kompis som har DotA så kan de köpa en betakey till er ingame. Kostar 30euro.

Jag har lyckats skaffa mig en nu, det bästa alternativet var att köpa en.
Det finns ett trick, man köper 3 treasure keys på dota2 shoppen: dota2.com
Ni måste även köpa ett svärd eller rustning bara för att nycklarna ska synas.

Totalt ca 7 euro.
Sen hittar man lämplig herre som vill byta dom via steam-trade.
Det svämmar över med folk som vill byta.

Obs detta kan du göra själv.

Permalänk
Medlem

Finns ju att köpa invite plus lite skins o skit på dota2 store på deras sida så förstår inte varför så många sitter här o tigger. Eller är alla för fattiga för 24.99€ Då borde man inte bry sig om en Dota2 key utan snarare ett jobb eller annan inkomstkälla.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |