Permalänk

http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/002/007/200796...

http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/00/06/94/14/23...

http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/game/playstati...

Beställde hela uncharted serien plus en ny laddkabel till PS3 dosan från CDON, det landade på 820kr

EDIT: Bilderna blev så stora, men ni lär ju veta hur omslagen ser ut.

Permalänk
Medlem

Väntar just nu på en ny sidopanel till min stationära. Min nuvarande har jag moddat en del, och såg att jag för 130:-
kunde få en "riktig" panel med precis samma sak jag själv satt in (Fönster och grejer). Sen så har jag fixat lite dekaler att sätta på andra sidans sidopanel. Kostade typ ingenting. Vill pimpa till datorn lite såatteh. Ett stort svart block är så tråkigt.

Sen har jag ett paket på väg från Ginza med Burn Notice-boxar. Oerhört bra serie som jag känner att det är värt att ha i fysisk form.

Det är väl det jag har på väg för tillfället i alla fall.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Medlem

Väntar på ett nytt moderkort så kylaren får plats ( en PHANTEKS PH-TC14PE )
Även en i3a till tjejens dator

Permalänk
Medlem

Inväntar en ny datormus och Guild Wars 2, bör komma imorgon.

Permalänk
Medlem

Nu ska äntligen mitt Antec 300 få begravas.

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Resa om 2 dagar och jag passade på att beställa en Koss Porta Pro. Ska hämta i Solna.
http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/89340-koss_horlu...

Permalänk

då mitt förråd utav protein pulver och lite annat har sinat under de senaste månaderna, så gjorde jag igår en jätte beställning på drygt 4500kr, kunde egentligen lätt ha blivit uppåt 6000kr, men jag nöjde mig med detta och kommer att göra mindre beställningar senare, om det behövs dvs.
mest protein men passade även på att bunkra upp på lite annat med som ska räcka ett bra tag framöver.
så jag väntar på antingen ett jävulskt stort paket eller många mindre.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Lyckades byta mina Siberia V2 mot en Galaxy S(i lite halvdant skick visserligen, men Ebay finns ju av en flera anledningar).

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Väntar på ett paket från DHL i Tyskland. Den senaste statusen är:
"The recipient was not present and has been informed. The shipment is ready for pick-up"

Någon som vet vad det innebär? De har inte lämnat något meddelande eller skickat något SMS eller liknande. Skickar det en AVI med posten, tro?

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk

Titta på tiden när dem skulle varit förbi. Min gissning är kl 16.00 eller senare

Chauffören vill hem, dem fyller i att du inte var hemma och får åka hem tidigare.

Det har hänt mig personligen med DHL, det är sant.

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pepsin:

Väntar på ett paket från DHL i Tyskland. Den senaste statusen är:
"The recipient was not present and has been informed. The shipment is ready for pick-up"

Någon som vet vad det innebär? De har inte lämnat något meddelande eller skickat något SMS eller liknande. Skickar det en AVI med posten, tro?

Betyder att dem har lämnat ditt paket på närmaste utlämningsställe förmodligen.

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem

Klickade igår hem tre "duftbaums" åt mig och polarna på ebay som man nu väntar på för att sätta lite bättre prägel i bilen.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Väntar på att mitt underbara black ops kommer i lådan, att få slippa mw3 bullshit skall bli skönt

Såg att snart kommer det en poster #1337 ;D
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk

Väntar på ett roligt paket från inet!

Gissa vad?

Visa signatur

Bitfenix Merc Alpha | i5 3570K @3,4Ghz | KFA2 GTX570 | Corsair 8GB Vengeance | FSP 700W | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av 123isak123:

Väntar på ett roligt paket från inet!

Gissa vad?

En dator och en skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av davitto:

Betyder att dem har lämnat ditt paket på närmaste utlämningsställe förmodligen.

Trevligt. När kan man tänkas få veta var det är och någon form av kod eller liknande för att kunna hämta ut det tro?

Fascineras alltid över hur ineffektiv postgången är i Sverige. Typ som Bangladesh eller nåt. Det tar två dygn från södra Tyskland till Sverige, sedan 4-6 dygnl från någon central paketsortering i Stockholm till någon regional sortering i Uppsala, sedan ett försök att leverera när jag inte är hemma, sedan två dagar till för att få en pappersavi utskickad...

Sist jag köpte något, begagnad musikutrustning från Irland, fick jag vänta 3-4 veckor extra för att någon praktikant på Willy:s hade skrivit "1E" istället för "IE" på slutet av det irländska kolli numret... Här hemma satt jag och trodde paketet färdades på världshaven eller låg fast i någon tull, och så låg det i en skrubb bakom tobaksdisken på Willy:s 900 meter bort hela tiden..

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Medlem

En trådlös mus till Ultrabooken (i blått)

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=543957 - Fick den för endast 179kr vilket är ett kap. Nu ligger den på 495kr på samma ställe.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk

Jag väntar på en sådan här låda :

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väntar på en Raspberry Pi från Farnell!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem

Väntar på minnena (till laptopen) som jag beställde i förra veckan. Enligt posten hade en avi skickats ut och preliminärt leveransdatum var igår 6/7 men det hängde tydligen upp sig. Hoppas att de kommer på måndag.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

Väntar på ett Asus Xonar D1 eftersom att grafikkortet vägrar skicka ljud till hemmabion med senaste AMD drivarna o mitt äldre ljudkort med optisk utgång inte hade detta DD Live.
Men efter detta är det förhoppningsvis färdig krånglat

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

i7 3770K och GTX680 + Lite andra dator relaterade godsaker väntar jag på nu! Det kommer att bli långa arbetsdagar nästa vecka när man vill skynda sig hem och se om man fått sitt "paket"

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

Just nu väntar jag på flera paket. "paket från dustinhome där jag handlat en ny burk som jag förhoppningsvis sätta ihop nästa vecka. Jag väntar även paket med diverse saker från tradera också. Kommer bli en rolig vecka!

Visa signatur

Dalmas..

Permalänk

Väntar på ett paket som kommer innehålla Bitfenix Prodigy, en Llano 651 och ett M-ITX moderkort från asrock. Hoppas att jag får det på fredag men blir nog mest troligt måndag då chassit inte kommer i lager förrens torsdag.

Permalänk
Medlem

Transformers 3 på bluray Jummy!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Inaktiv

Verbatim CD-R och Verbatim DVD+R skivor

Man vet aldrig när man kan tänkas behöva göra backup.

(Visst kan det tyckas vara förlegat att göra backup på skivor, men det känns mycket tryggare att ha backuper på fysiska skivor som man låser in)

Permalänk
Medlem

Väntar på denna.

KTM EXC 300 Six Days -13

Sålde förra hojjen för någon vecka sedan, körabstinensen är just nu olidlig! Ca 1 - 1,5 Vecka kvar.

Permalänk
Medlem

En Samsung 830 256 GB.

http://cdon.se/hemelektronik/samsung_830_series_desktop_256gb...

Beställde i går vid 17:30, inte ens packad ännu.
Dessutom har den gått ner 5% sedan jag beställde.

FML.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Köpte mig en tvättmaskin såhär på kvällskvisten från WhiteAway.

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz