Permalänk
Medlem
Skrivet av FreeMan:

Skrev på papprena i fredags och får den i början av maj.
Bilden är tagen ifrån firman jag beställde ifrån och min kommer se exakt likadan ut.

http://data.bytbil.com/images/umeavan/ZBB269-1004.jpg

Fler bilder

Fan, även om jag skulle vilja säga att du borde köpt en mustang så är jag glad att du inte köpte en mustang

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Flash:

Löjligt fet! Hur många grader camber?

Hehe, här kommer in bild på däcken, dessa har rullat en sommar.

Ganska liten slityta i alla fall

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem

Min Audi A4 3.0 TdI quattro
245hk och 550nm perfekt pendlar bil

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

här e min, det e en epa men hoppas den får va me
http://offroad.mittspejs.se/P2005385

just nu ruller dan på 36tums däck men e inte riktigt klar men de kommer snart:)

Permalänk

Fin Polon! bilder ifrån förra året! Blir lite uppdateringar nu när det blir torrt ute!

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucas95:

här e min, det e en epa men hoppas den får va me
http://offroad.mittspejs.se/P2005385

just nu ruller dan på 36tums däck men e inte riktigt klar men de kommer snart:)

Är det en gipsy eller ser jag fel?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Är det en gipsy eller ser jag fel?

det är en landrover 88 -64årsmodell som e lite höjd å 36tummare

Permalänk
Medlem

Min Saab 9-3 2.0T Arc

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verkligen:

Fin Polon! bilder ifrån förra året! Blir lite uppdateringar nu när det blir torrt ute!
http://i.imgur.com/Ljywq.jpg

http://i.imgur.com/rk6XR.jpg

http://i.imgur.com/DZKjb.jpg

http://i.imgur.com/T9u4R.jpg

Tyskning på G?

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucas95:

det är en landrover 88 -64årsmodell som e lite höjd å 36tummare

aha nä vi har nämligen 2 60tals gipsys (EN EPA och en vanlig, kanske skulle ta o lägga upp en bild) rätt lika roliga bilar i vilket fall. Lycka till.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

aha nä vi har nämligen 2 60tals gipsys (EN EPA och en vanlig, kanske skulle ta o lägga upp en bild) rätt lika roliga bilar i vilket fall. Lycka till.

Skickades från m.sweclockers.com

aa lägg upp bild, dom e ju skitfräna:) å landrover å gipsy e ju ganska lika

Permalänk
Medlem

Bild på min pärla som fått stå två somrar redan, ska förhoppningsvist rulla till sommaren.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Skrivet av LeafBox:

Tyskning på G?

Inom vissa gränser! används på dåliga vägar osv! Blir iaf nya fälgar coils toning fönster lysen och bort med extraljusen!

Är dock på jakt efter en fräsh mk1 golf som ska bli stadigt stukad! Var ett stort fan av din Coupe btw Röstade på dig på Euro/Japs förra gången

Mvh

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verkligen:

Inom vissa gränser! används på dåliga vägar osv! Blir iaf nya fälgar coils toning fönster lysen och bort med extraljusen!

Är dock på jakt efter en fräsh mk1 golf som ska bli stadigt stukad! Var ett stort fan av din Coupe btw Röstade på dig på Euro/Japs förra gången

Mvh

Haha, ja jag såg ju nu att du var ifrån Övik. Va världen är liten ändå
Mjo, dem var fin den, såld nu tyvärr. Gammal bil + ont om pengar och inge jobb = sälja :/

Men jag är mitt uppe i en jakt på ny bil just nu faktiskt. Ser ut som att det blir en A4, och DÅ ska det tyskas!

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av LeafBox:

Haha, ja jag såg ju nu att du var ifrån Övik. Va världen är liten ändå
Mjo, dem var fin den, såld nu tyvärr. Gammal bil + ont om pengar och inge jobb = sälja :/

Men jag är mitt uppe i en jakt på ny bil just nu faktiskt. Ser ut som att det blir en A4, och DÅ ska det tyskas!

Är ursprungligen ifrån Älandsbro (Kragom!) Har tittat lite på a4'or med men Vw genen tog över och är hopplöst förälskad i mk1 golfar! Har en mk1 Gti fd GRP-E Rallybil som jag håller på att bygga om till folkracebil!
Tanken var att den skulle bli gatbil men hittar bara mer och mer rost ju mer jag letar

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verkligen:

Är ursprungligen ifrån Älandsbro (Kragom!) Har tittat lite på a4'or med men Vw genen tog över och är hopplöst förälskad i mk1 golfar! Har en mk1 Gti fd GRP-E Rallybil som jag håller på att bygga om till folkracebil!
Tanken var att den skulle bli gatbil men hittar bara mer och mer rost ju mer jag letar

Men du vet vad dom säger, rost är lättare än kolfiber!

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av LeafBox:

Men du vet vad dom säger, rost är lättare än kolfiber!

Säg det till Sveriges bilprovning

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Ooh, sån hade jag på körskolan vilka bilar det är!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Medzii:

Ooh, sån hade jag på körskolan vilka bilar det är!

Jo, jag är väldigt nöjd med den. Tycker man får rätt så mycket för pengarna :).

Permalänk
Medlem

Ett äkta östeuropeiskt kvalitetsfordon med 68 tjeckiska vildhästar. Köpte den för 2 veckor sen.

En härlig brukis. Ingen raket direkt men jag har tillgång till 2 högprestandabilar ifall suget för fortkörning återkommer.

(Bilden är tagen i Slöddertälje.)

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk

Najs bil!!
Enzo W fälgen är jäkligt snygg!
Det blå på navkopan är dock bara en skyddsplast!
Det blir bra mycket snyggare när man tar bort den blåa plasten.
Kom att tänka på det iom att man själv monterat däck på många sånnadär fälgar.

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Föredetting

Min alldeles för höga 306:a. Satte precis på mina nya fälgar och däck, blev en beställning av sänkkit från GAZ inkl ställbara dämpare bak. Det ska dock gå att ta kurvor med R-däcken.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Min alldeles för höga 306:a. Satte precis på mina nya fälgar och däck, blev en beställning av sänkkit från GAZ inkl ställbara dämpare bak. Det ska dock gå att ta kurvor med R-däcken.

R-däck eller inte. Du har fortfarande fel på drivningen.

Kör du med r-däcken på gata med?

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Loki:

R-däck eller inte. Du har fortfarande fel på drivningen.

Kör du med r-däcken på gata med?

Går fort nog att köra ihjäl sig ändå.

Planen är att köra med r-däcken på gata och känna hur det lirar. Just idag är det dock ingen höjdare.

(Och jo, streamern är löjlig. Den ska bort.)

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk

Kan ju lika gärna länka in senaste köpet här också:) Vart en Passat 1.8T. Hel nöjd!

Visa signatur

| Intel Core i7 2600k @ 4.5Ghz | 16GB MB Corsair Vengeance | XFX Radeon HD6990 Antilles 4GB + ARCTIC Accelero Twin Turbo | MSI P67A-GD55 REV B3 | Corsair H100 + Corsair Link | 3x500GB 1x200GB 1x74GB 2x120GB SSD| Samsung SyncMaster SA550 27" | Lian Li A71FB | Corsair HX1000W | Corsair SP2500 | Mx510 + Mx3200 |

Permalänk
Hedersmedlem

Tror nog knappt den behöver introduceras, de flesta vet nog vad det är för någon. Men i alla fall; En 740GL-88 som gått lite över 33000 mil med en B230F motor.
Får bli en halvkass mobilbild denna gången

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Avstängd

Ägt en del bilar genom mina 23år..

Här är de jag har nu:

Brukisen(Avensis -01), större avgas och coilovers

Busbilen(S4 2.2TQ -92), 450hp, GT35R mm. mm.

Banbilen, dock ett stående projekt(Fiat 128 Berlina), Ritmo maskin på 160hk, 800kg bil

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder