Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mor5ives:

http://img220.imageshack.us/img220/6568/imag0076c.jpg

Nytt år, Ny dator på G. Visst Ivy Bridge dyker snart upp men vafan, en i7 2600K klarar man sig jävligt länge på. Vita lådan innheåller en USB 3.0 uppgradering till mitt Obsidian 800D chassi.

I februari blir det två 2GB stickor med RAM till, noctua och ett 7970.

Får man fråga varför du inte köpte 2*4GB minnen direkt istället?. kostar ju inte många kronor nu för tiden

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Bara och invänta nu då....argh

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Man är lite avis på Cosmo 2.....

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Inte det billigaste att köpa kanske..

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk

Köpte denna t-shirt när jag var i Tokyo under lovet!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk

Två fina vita "knobs" för filter + ny firmware på min VCI-100SE (köpt från Djtechtools.com)

Nu går den att scratcha med \o/

Permalänk
Medlem
Skrivet av RoleX:

Får man fråga varför du inte köpte 2*4GB minnen direkt istället?. kostar ju inte många kronor nu för tiden

Just minnena fick jag faktiskt köpa billigt från en polare i götet och det var bara två stickor så det kompletteras snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mor5ives:

Just minnena fick jag faktiskt köpa billigt från en polare i götet och det var bara två stickor så det kompletteras snart.

Hur billigt är billigt? 16 GB minne kostar ju typ 700 kr nu.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=495265
resp
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=915040

Blev årets julklappar till mig själv.

Ledsen för den usla bilden

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Trevligt Har ni flyttat in?

Är själv nybliven husägare så

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

en plastwobbler

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Nya löparskor från Zemgear. ZEM 360

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Trevligt Har ni flyttat in?
Är själv nybliven husägare så

Nej inte ännu, får nycklar och resterande papper den 25/1 och inflyttning sker sista helgen i januari. Lite tajt med tid måste jag erkänna..

Första huset för dig/er också?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Inte världens roligaste inköp kanske..
Är en variatoravdragare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av tjarven:

Sköna?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Proffsmoddare

Vann just denna på tradera. Måste vara något av de styggaste jag hittat. Men ändå lite frän. Totalt onödigt köp.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Vann just denna på tradera. Måste vara något av de styggaste jag hittat. Men ändå lite frän. Totalt onödigt köp.

http://mega.tradera.com/612/136136612_1.jpg

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Vann just denna på tradera. Måste vara något av de styggaste jag hittat. Men ändå lite frän. Totalt onödigt köp.

Kan inte göra annat än att hålla med. Så jävla ful att det vore skam att inte lägga ett bud. Grattis till vunnen auktion!

Visa signatur

Halvgubbe

Permalänk
Medlem

Blev en ryggsäck så jag inte längre kan skylla på att jag måste ta bilen för att slippa släpa på matkassar när jag bara ska köpa lite mjölk

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av zlim:

Massor.....

Var köpte du figurerna? I must have Sheldon :=

Permalänk
Medlem

En CompactFlash till IDE adapter för ett litet m-ITX router-projekt.

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av xpertize:

Kan inte göra annat än att hålla med. Så jävla ful att det vore skam att inte lägga ett bud. Grattis till vunnen auktion!

För 50kr + frakt tycker jag de var lite värt de ändå. Ska definitivt ha den till nästa Dreamhack man åker på. Fattas bara en ölhävarhjälm!

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

För min del har det på sistone blivit ett Asus Xonar D2X, Killzone 3 - Helghast Edition och en sprillans ny byrå!
Nu får allting äntligen plats på byrån utan att trängas. Jisses såg nu att ögonen på figuren ser riktigt läckra ut och självlysande, i verkligheten så är dem rätt matta men jag funderar på att modda dem och sätta in dioder som får lysa upp.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Vann just denna på tradera. Måste vara något av de styggaste jag hittat. Men ändå lite frän. Totalt onödigt köp.

http://mega.tradera.com/612/136136612_1.jpg

Haha!
Såndär har vi hängande nere i klädförrådet, farsans gamla som han har använt nångång

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Köpte två skivor till en polare i present. Råkade slänga med en tröja och ett tygmärke. Ett par tentakelglas är också på väg.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Köpte två skivor till en polare i present. Råkade slänga med en tröja och ett tygmärke. Ett par tentakelglas är också på väg.
http://uglybob.df.lth.se/bilder/sinkop/IMG_6292s.jpg

wow, vill vara din vän med

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

Efter att ha kört klart Killzone 3 så bestämde jag mig nu för att beställa Killzone 2 då det har fått riktigt grymma betyg.
För den som är intresserad så finns det på Ginza för 128 kr inkl. frakt.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Lite god nudelsoppa

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

För min del har det på sistone blivit ett Asus Xonar D2X, Killzone 3 - Helghast Edition och en sprillans ny byrå!
Nu får allting äntligen plats på byrån utan att trängas. Jisses såg nu att ögonen på figuren ser riktigt läckra ut och självlysande, i verkligheten så är dem rätt matta men jag funderar på att modda dem och sätta in dioder som får lysa upp.

http://i42.tinypic.com/2w7prsy.jpg

Häftig mask/staty man skulle kunna göra mycket roligt med Vart har du fått den ifrån samt för hur mycket.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag