Battlefield 3: Back to Karkand ute nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYrAns:

Ja, står klart och tydligt "Köp nu" på bannern i battlelog, och "4 Vänner har redan köpt"..

Gå in på battlelog och chatta med supporten, jag hade problem med att jag inte fick mina vapen som jag skulle få av pre-order, dom fixade det på 2 minuter med en ny kod till mig.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | AMD Ryzen 7 2700 | 32GB Corsair Vengance 3200mhz | EVGA Geforce GTX 1070 | Cooler Master Silent Pro M 850W | Samsung EVO 970 Plus 500GB |

Permalänk
Avstängd

Vad i helvete.. Varje gång jag har gått ut ur spelet denna veckan har det fryst till ca: 10 sek innan det stängs ner.. Men nu fick jag jävla Blue screen of death, wtf! Aldrig hänt mig innan på denna datorn. :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av RaXha:

Gå in på battlelog och chatta med supporten, jag hade problem med att jag inte fick mina vapen som jag skulle få av pre-order, dom fixade det på 2 minuter med en ny kod till mig.

Var hittar jag den då?

Visa signatur

P6T SE - i7 930 @ 4GHz - 12GB XMS3 1600 MHz - Unlocked HD6950 CF @ 900/1325 - X25-V 40GB x2 RAID 0 - 2 TB Samsung F3 - Tesla 1000w - Define r2

450D | 50/1.8 II | 20/1.8 | 18-55 3.5/5.6 IS
Carlssonmedia.se

Permalänk

Tipsar om vår clan-server om ni vill köra endast b2k 32p conquest

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/cbc48de0-1f...

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

det har hela tiden ståt på origins sida att dom som har le får köra 13de och resten 15

Okej. På Battlefield3-sidan, Battlefield-bloggen, m.m. står det bara att det släpps idag 13:e utan förbehåll för olika datum beroende på hur man betalat för expansionen. Jaja, som sagt bara 2 dagar men nu har man ju suttit och hypat upp sig för idag, blir lite antiklimax bara...!

Permalänk
Medlem

Synd

Synd bara att man inte ens har fått spelet att funka sen dom la ut det för försäljning....Någon som kan hjälpa mig kanske ?

Permalänk
Medlem

BF-känslan lyser fortfarande med sin frånvaro.

Permalänk

Bara för mig Origin ligger nere?

Visa signatur

[Stationär dator] - [ Cooler Master Cosmos 1000 ] [ Corsair 650W ] [ASUS P8Z68-V PRO] [ Intel i5 2500K @ 4.3ghz] [Noctua NH-D14] [ ATI HD7950 ] [Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP] [ SSD Intel 520 180gb] [Samsung F3 1500gb] [ Seagate Barracuda 3000gb ]

Permalänk
Medlem
Permalänk

Kommer inte in på Origin

Permalänk
Medlem
Skrivet av AfrooDite:

Bara för mig Origin ligger nere?

Kan inte heller komma in på min Origin eller Battlelog. Står att det är fel lösenord hela tiden och "servicen för bortglömda lösenord" är nere..

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem

Dom som inte köper Back to Karkand, vad händer när man spelar på servern o den banan kommer? Kickas?

Permalänk
Skrivet av kiwi11:

Dom som inte köper Back to Karkand, vad händer när man spelar på servern o den banan kommer? Kickas?

Troligtvis blir man det, man har ju trots allt inte dem banorna på datorn då. Frågan är om det går att starta en server som blandar BF3 med BF3 BTK?

Kommer inte heller in på Origin.

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Origin nere, vilket mög.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

We are performing maintenance on the game in general at the moment. We will keep you updated on the progress.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Mindre? Jag tycker att dom är större!!

Att gå till fots på de flesta kartor i BF2 är väldigt jobbigt och tar tid. I BF3 är det inte speciellt jobbigt. Detta beror delvis på att man har obegränsad "sprint", men också på grund utav att kartorna är mindre.

Prova att gå till fots på vilken karta som helst i BF2 - utom Strike at Karkand, Sharqi Peninsula eller Mashtuur City - så förstår du nog vad jag pratar om.

Visa signatur

Ryzen 5600X | Asus B550-F Gaming | 32GB G.Skill Trident Z 3600mhz | Powercolor 6800 XT | Seasonic Prime TX 850W

Athlon 64, du har alltid en plats i mitt hjärta. <3

Permalänk
Medlem

Har ni märkt lägre fps i dom nya kartorna.. specilelt Gulf of Omen.. brukar alltid ligga runt 60 man hammnar på runt 48 när jag flyger helikoppter på den kartan.

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moriquende:

Att gå till fots på de flesta kartor i BF2 är väldigt jobbigt och tar tid. I BF3 är det inte speciellt jobbigt. Detta beror delvis på att man har obegränsad "sprint", men också på grund utav att kartorna är mindre.

Prova att gå till fots på vilken karta som helst i BF2 - utom Strike at Karkand, Sharqi Peninsula eller Mashtuur City - så förstår du nog vad jag pratar om.

behöver inte betyda att kartorna är mindre... utan att man springer fortare ibf3

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darek:

Har ni märkt lägre fps i dom nya kartorna.. specilelt Gulf of Omen.. brukar alltid ligga runt 60 man hammnar på runt 48 när jag flyger helikoppter på den kartan.

O du menar att du ser skillnaden, det va jävlar i mig inte dåligt gjort...

Visa signatur

Som en chef!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr bowen:

O du menar att du ser skillnaden, det va jävlar i mig inte dåligt gjort...

va menar du? ja.. jag ser skillnaden.. har också en fps mätare... eller är du ironisk?
Vill bara veta om det är så för alla?

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem

Har vanlig bf3 på pc, köpte back to karkand på cdon.com, där fick jag en kod som jag skrev på origins "lös in kod" ,, står på battlelog att jag har "acces till back to karkand map pack" MEN! här är det roliga, jag hittar inte spelet på origin, jag hittar kartorna på battlelog, men när jag klickar på SPELA, så kommer ett fönster upp "köp back to karkand nu", jag har inte laddat ner någonting för jag hittar ingenting att ladda ner. WTF?

Permalänk
Skrivet av Mr bowen:

O du menar att du ser skillnaden, det va jävlar i mig inte dåligt gjort...

Varför skulle man inte märka skillnad om ens FPS sjunker från konstant 60? Självklart blir inte spelet ospelbart men det märks av.

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Fel lösenord på origin. Sen när man försöker återställa: "Ett fel uppstod vid kontakten med tjänsten för bortglömda lösenord".

Om nu Origin är nere så borde det väl stå det, och inte att man skrivit fel lösenord?

Visa signatur

|ASUS P8P67 PRO||Asus GTX 580 DC II @ 900MHz||I5 2500K @ 4,6Ghz||Antec 620||Arctic Mx-4||Corsair Vengeance 16GB 1600MHz||Intel SSD 510 - 250GB||2x WD Green 2TB||Samsung 22X DL SH-222AB||Corsair HX 850w|| Thermaltake Level 10 GT Black||Sennheiser PC 360||Asus Xonar D2X||Philips 273E3LH||Razer Lycosa||Intellimouse 3.0|

Permalänk
Skrivet av paxi:

Fel lösenord på origin. Sen när man försöker återställa: "Ett fel uppstod vid kontakten med tjänsten för bortglömda lösenord".

Om nu Origin är nere så borde det väl stå det, och inte att man skrivit fel lösenord?

Samma som mig, men man kommer fortfarande in på battlelog, där står det att det pågår underhåll.

Visa signatur

BenQ XL2420T | NZXT H440W | Corsair AX1200 | Maximus VIII Hero | i7 6700K | FD Kelvin s24 | 32gb DDR4 | R9 390 Nitro | Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Trodde dom hade lärt sig efter problemet vid launch när man inte kunde registrera sin nyckel... Att dom aldrig lär sig. Hade sett fram emot detta så sviker Origin mig igen

Permalänk
Medlem

samma här. origin har buggat ur antar jag..

Skrivet av paxi:

Fel lösenord på origin. Sen när man försöker återställa: "Ett fel uppstod vid kontakten med tjänsten för bortglömda lösenord".

Om nu Origin är nere så borde det väl stå det, och inte att man skrivit fel lösenord?

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem
Skrivet av paxi:

Fel lösenord på origin. Sen när man försöker återställa: "Ett fel uppstod vid kontakten med tjänsten för bortglömda lösenord".

Om nu Origin är nere så borde det väl stå det, och inte att man skrivit fel lösenord?

Hur kunde man gissa att det skulle gå såhär, pinsamt. Får man chansen flyr man ju origin så fort det går, bara man får med sig bf3

Visa signatur

- GTX 680 CUII TOP -SA950@120hz
- i7 2600K@3,8Ghz -Corsair H60
- Sabertooth P67 -16GB Dominator Platinum
- Corsair GT120

Permalänk
Medlem

Authservern som sprängts... suck

Permalänk
Medlem

Mmmmmmmmmmmmmm....

Älskar verkligen hur sämst EA är... dom sabbar ju för DICE totalt då många lägger skulden på dom, fan va dåligt av EA...

Nörd makt, EA slakt.

Permalänk
Medlem

tråkigt att man köpte karkand dyrare på origin för att kunna spela direkt och så visar det sig att det inte går att spela

kunde man beställt från spelbutiken istället och gynnat nåt svenskt och själv sparat en slant.

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601